Auteur Topic: Column 'MOLgriep-epidemie' door rennuh  (gelezen 13057 keer)

Offline billyboem

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Column 'MOLgriep-epidemie' door rennuh
« Reactie #20 Gepost op: 4-03-2006, 16:47:56 »
Helemaal waar! ::rofl::
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
« Reactie #21 Gepost op: 4-03-2006, 16:51:40 »
haha...zo kan een ziekenhuis toch nog leuk zijn ;)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 4-03-2006, 16:54:01 »
Griep...?! :o  Malcolm kondigt een ophokplicht af:
Iedereen moet vrijdag 10 maart opgehokt zitten. In ieder hok dient een tv aanwezig te zijn. ;D

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 4-03-2006, 16:55:15 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

hij is goed Malcolm ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #24 Gepost op: 4-03-2006, 16:59:27 »
Over molgriep gesproken:

Ik kan het bijna geen toeval vinden dat in dezelfde week dat hier de molkoorts uitbreekt er tegelijkertijd de nieuwe pink-panther film in premiere gaat.
De grootste speurder aller tijden strikes again en hangt broederlijk samen in bushokjes en treinstations met de befaamde widm/avrobode posters.
Ik denk dat ik ook maar een paar keer naar die film ga want je weet het nooit waar de hints verstopt zitten.

::)
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #25 Gepost op: 4-03-2006, 17:58:57 »
Ik moest naar de dokter voor een griepprik..... ::oink:: ::pinokkio::

Uiteraard niet geweest  ::hypocriet::

::tandpastasmiley:: ::rofl:: ::tandpastasmiley:: ::rofl:: ::trots::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #26 Gepost op: 4-03-2006, 18:01:34 »
Citaat
Men zag hints die geen hints waren, en de hints die hints waren, zag men niet. De ene vonden we te makkelijk, de andere was te ver doorgedacht. Maar we dachten de verkeerde kant door. Maar weinigen hadden vorig jaar alle hints goed. Ik voel dat dat dit jaar ook weer gaat gebeuren.
Je brengt me op het idee om een column te schrijven over hoe je hints kunt herkennen. Niet dat ik alle hints vorig jaar heb gezien, maar ik zag in elk geval niet veel hints die er niet waren. :p (en ik had wel de 4-5-MOL hint gezien doorzien, als één van de weinigen (of als enige).)

Wat mij vorig jaar vooral verbaaste was dat sommige mensen duidelijke hints niet meer wilden erkennen als hints, omdat ze niet wisten wat ze met de hint aan moesten of niet in hun theorie paste. Dit zal ook wel een gevolg zijn van de MOLgriep.

Of ik ooit een column ga schrijven weet ik niet, ik ben niet zo'n goede schrijver, maar als ik keer tijd heb zal ik eens kijken hoever ik kom.
Ik zal dit jaar de hints in elk geval van begin af aan goed volgen, analyseren en helpen te onderbouwen, ook als die hint niet past in mijn eigen theorie.
Ik zal ook wel weer de nodige screenshot plaatsen om zinlose discussies te stoppen (of misschien juist olie op het vuur te gooien), zoals vorig jaar met de telefoon in de trein opdracht. Die telefoon zou volgens sommigen in eens verschenen zijn. Er waren echter een paar frames (van de webstream) waarin de antenne van de telefoon al eerder te zien was. (Al wilden sommigen dat weer niet geloven.) Zulke dingen ga ik dus dit jaar dus ook weer plaatsen (of je het nou leuk vind of niet).

Ik heb er weer zin in.

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 4-03-2006, 18:05:36 »
Je brengt me op het idee om een column te schrijven over hoe je hints kunt herkennen. Niet dat ik alle hints vorig jaar heb gezien, maar ik zag in elk geval niet veel hints die er niet waren. :p (en ik had wel de 4-5-MOL hint gezien doorzien, als één van de weinigen (of als enige).)

Wat mij vorig jaar vooral verbaaste was dat sommige mensen duidelijke hints niet meer wilden erkennen als hints, omdat ze niet wisten wat ze met de hint aan moesten of niet in hun theorie paste. Dit zal ook wel een gevolg zijn van de MOLgriep.

Of ik ooit een column ga schrijven weet ik niet, ik ben niet zo'n goede schrijver, maar als ik keer tijd heb zal ik eens kijken hoever ik kom.
Ik zal dit jaar de hints in elk geval van begin af aan goed volgen, analyseren en helpen te onderbouwen, ook als die hint niet past in mijn eigen theorie.
Ik zal ook wel weer de nodige screenshot plaatsen om zinlose discussies te stoppen (of misschien juist olie op het vuur te gooien), zoals vorig jaar met de telefoon in de trein opdracht. Die telefoon zou volgens sommigen in eens verschenen zijn. Er waren echter een paar frames (van de webstream) waarin de antenne van de telefoon al eerder te zien was. (Al wilden sommigen dat weer niet geloven.) Zulke dingen ga ik dus dit jaar dus ook weer plaatsen (of je het nou leuk vind of niet).

Ik heb er weer zin in.

Nou Rat, kom maar op. Ben erg benieuwd. En over het volgende: Wat mij vorig jaar vooral verbaaste was dat sommige mensen duidelijke hints niet meer wilden erkennen als hints, omdat ze niet wisten wat ze met de hint aan moesten of niet in hun theorie paste. Dit zal ook wel een gevolg zijn van de MOLgriep.
je hebt daar wel een punt idd. ::ok:: Als je vantevoren zeker denkt te weten wie de mol is zal je alle hints die dit ontkrachten eerder geneigd zijn te beschouwen als niet waar beschouwen. Volgens mij moet je dus proberen heel objectief naar de afleveringen te kijken. ::hypocriet::

Maar ja, probeer dat maar eens....  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #28 Gepost op: 4-03-2006, 20:13:42 »
Volgens mij moet je dus proberen heel objectief naar de afleveringen te kijken. ::hypocriet::

Staat gelijk aan » zorg dat je voor aflevering 1 geen mol in gedachten hebt.
(maar helaas, ik heb de WIDM-Pool al ingevuld...)

gr.
Sprien
The sun came up and reality set in.

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #29 Gepost op: 5-03-2006, 00:16:37 »
Als je vantevoren zeker denkt te weten wie de mol is zal je alle hints die dit ontkrachten eerder geneigd zijn te beschouwen als niet waar beschouwen. Volgens mij moet je dus proberen heel objectief naar de afleveringen te kijken. ::hypocriet::

Precies, en je zal alles wat jouw mol doet ook als mols gedrag beschouwen. Objectiviteit? Vergeet dat maar. ::tandpastasmiley::
2024: wie is de Mol?

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 5-03-2006, 11:24:09 »
Precies, en je zal alles wat jouw mol doet ook als mols gedrag beschouwen. Objectiviteit? Vergeet dat maar. ::tandpastasmiley::

Wordt idd enorm lastig
But give it a try lads, just give it a try!  ::ok:: 8)

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #31 Gepost op: 5-03-2006, 19:26:25 »
De molgriep is erg vermeerderd....ik heb m'n klasgenoot aangestoken ;D

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 6-03-2006, 15:28:55 »
Mijn familie ligt op dit moment ook masaal plat met thermometers op tal van donkere plekjes  ;)

Offline Rubmol

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 9-03-2006, 17:04:36 »
Ik heb me voor de komende 10 weken ziek gemeld op school, ik heb de molgriep  :P

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #34 Gepost op: 10-03-2006, 16:19:23 »
Ik heb me voor de komende 10 weken ziek gemeld op school, ik heb de molgriep  :P
En steek gelijk de rest van je school aan... ;)

Ik krijg per minuut steeds 10 graden meer molgriep

Offline Nachtjapon

• Forumlid
  • Can a heart still break once it stopped beating?
« Reactie #35 Gepost op: 10-03-2006, 18:26:07 »
En steek gelijk de rest van je school aan... ;)

Ik krijg per minuut steeds 10 graden meer molgriep

Hopelijk leef je nog voor het begint  :P
With this hand, I will lift your sorrows.

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #36 Gepost op: 31-03-2006, 14:01:50 »
Hopelijk leef je nog voor het begint  :P
Ik leef nog ;D