Poll

Wie is de Mol der Mollen?

Mol van serie 1
Mol van serie 2
Mol van serie 3
Mol van serie 4
Mol van serie 5
Mol van serie 6
Mol van serie 7
Mol van serie 8

Auteur Topic: Wie is de beste Mol?  (gelezen 21651 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #40 Gepost op: 8-03-2008, 20:33:06 »
misschien is het handig om namen bij de poll te zetten ipv serienummers..

Dat kan ondertussen wel ja. Gezien niemand hier toch meer zonder spoilers doorheen kan komen.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #41 Gepost op: 8-03-2008, 20:46:33 »

En je kunt erop aanmerken wat je wil, mij best, zolang je maar onhoudt dat dit puur is hoe ik er tegen aan kijk. Iedereen kijkt anders tegen dezelfde dingen aan en waardeert dingen anders dan ik ze doe. En daardoor krijg je dat mensen een totaal andere volgorde eraan overhouden dan ik. Maakt mij absoluut niks uit, is toch mooi dat het kan of niet dan? :)

Toen ik het van mezelf teruglas dacht ik ook 'oei misschien wat hard' maar ja het zijn maar mening-kjes  ;)

Verder moet je misschien voor de een goede mol het profiel hebben van:
Man
Donker haar
af en toe een sikje... ;D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #42 Gepost op: 9-03-2008, 09:19:59 »
Kleine voeten?
Je weet wat ze zeggen over mannen met kleine voeten...  die hebben kleine schoenen ::jaja::

Probeer je me nu alsnog op mijn tenen te trappen?  ::) ;D

Het antwoord op je vraag is trouwens: néé!  :P ;) (maat 46/47;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste Mol?
« Reactie #43 Gepost op: 9-03-2008, 20:01:04 »
Deels mee eens. Alleen: wie zegt mij, dat er naderhand nog veel bij zou zijn gekomen, wanneer die veiling er niet was geweest? Angela heeft eens verteld, dat de hoogte van het te winnen bedrag soms afhankelijk is van wat er al in de pot zit. Bij een laag bedrag kon je met een opdracht later in het spel meer winnen dan wanneer de prijzenpot een hoger bedrag te zien gaf. Ze stuurden het soms bij, zoals ze vertelde.

Vergelijk het met het degraderen ui de Eredivisie op doelsaldo. Ook dat gebeurt echt niet door die laatste wedstrijd, de ploeg in kwestie heeft dan over het hele seizoen te slecht gepresteerd om zich te handhaven.

Dat wist ik niet.... maar desalniettemin vind ik het niet eerlijk om een over 9 afleveringen opgebouwde pot te vergelijken met een over 5 afleveringen opgebouwde pot. Bovendien is het slechts 1 enkele zeer eenvouddige molactie die de pot terugbracht voor 0.

En stel dat we de veiling niet hadden meegerekend, gelden nog mijn andere argumenten.... als Paul in de finale geen 5000 euro had laten liggen, was die pot hoger geweest dan die van dit jaar....