Auteur Topic: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)  (gelezen 48066 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #180 Gepost op: 5-04-2011, 16:50:58 »
Al zullen sommige opdrachten je bekend voorkomen en de series misschien iets gedateerder lijken (ze zijn immers van 2000/ 2001), beide series zijn zeker de moeite van het bekijken waard imho ivm de kandidaten/ mol/ dynamiek, mooie setting en leuke opdrachten.  ::ok::

Jammer dat de serie daar maar twee seizoenen heeft gehaald.

Ik know... Ik ben serie een al aan het kijken ( en ik ben wat gewend hoor ;) ik heb alle series nl die ouderwetse, maar echt geweldige belgische ook gezien)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #181 Gepost op: 13-04-2011, 13:14:36 »
Al zullen sommige opdrachten je bekend voorkomen en de series misschien iets gedateerder lijken (ze zijn immers van 2000/ 2001), beide series zijn zeker de moeite van het bekijken waard imho ivm de kandidaten/ mol/ dynamiek, mooie setting en leuke opdrachten.  ::ok::

Jammer dat de serie daar maar twee seizoenen heeft gehaald.

Dat een aantal opdrachten me bekend voorkwamen heeft me trouwens op een enorm dwaalspoor gezet. Ik heb mede hierdoor van aflevering 2/3 tot en met de ontknoping op de verkeerde mol gezeten.

Speelt misschien mee dat ik afleveringen niet heb teruggekeken of dingen genoteerd hebt en dat je geen theorieen op internet napluist, maar ik vond de mol van UK versie erg sterk. Zeker als je in de terugblikaflevering kijkt welke subtiele acties er zijn geweest die niet opvielen.

Inderdaad zeker de moeite waard dit seizoen.

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #182 Gepost op: 13-05-2011, 17:19:46 »
Kan de Avro dat zomaar doen?
Rugzakken van kandidaten laten verbranden. Ik vond het best wel erg toen ik dat zag, en dan vielen de reacties van de kandidaten nog wel mee. Als mijn rugzak verbrand zou worden...

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #183 Gepost op: 13-05-2011, 18:05:43 »
Kan de Avro dat zomaar doen?
Rugzakken van kandidaten laten verbranden. Ik vond het best wel erg toen ik dat zag, en dan vielen de reacties van de kandidaten nog wel mee. Als mijn rugzak verbrand zou worden...
Ik vond Karen's reactie wel grappig... "Dan doen ze het maar zonder Mol." En plots verdenkt iedereen haar :P Totdat ze ineens eruit gaat, dan gaat voor vier mensen de Mol naar huis.
臥底 是 谁?

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #184 Gepost op: 13-05-2011, 18:55:09 »
Ik vond Karen's reactie wel grappig... "Dan doen ze het maar zonder Mol." En plots verdenkt iedereen haar :P Totdat ze ineens eruit gaat, dan gaat voor vier mensen de Mol naar huis.
Nou ja goed, daar ben ik nog niet. Maar heb dat verhaal al wel gehoord/gezien. Lijkt me echt grappigxd

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #185 Gepost op: 21-05-2011, 21:34:53 »
Ik vind wel dat in erg veel opdrachten extreem veel te winnen en te verliezen is.
Bij veel opdrachten kan je zeggen dat als je die ook nog had gewonnen, je een keer minder widm had hoeven spelen. (een verschil van 20.000 euro!)
...óf niet!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #186 Gepost op: 22-05-2011, 00:17:37 »
In seizoen 3 was het in mijn ogen enorm veel geld verdienen in de eerste opdracht en daarna steeds meer verliezen. + de Mol heeft nogal wat gejat. :P
臥底 是 谁?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #187 Gepost op: 22-05-2011, 10:07:43 »
Trouwens, bij die koffertjes in het circus, dan had toch ook bijv. zo kunnen lopen?
Jantien: Vrijstelling
John: 5 Goede vragen
George: Mol die altijd door gaat
Ellen: Vrijstelling
Harry: Lege koffer

Stel dat Harry dan door had willen gaan, dan moest hij 6 vragen meer goed hebben dan John?
...óf niet!

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #188 Gepost op: 27-05-2011, 17:51:05 »
Ik zou zeggen na de fandag morgen, maar als je vandaag al wil beginnen is dat natuurlijk ook goed

Zal het in de begin-post zetten, goed idee! want ja, anders zullen we veel spoilers moeten gebruiken!

Ik denk dat er ook heel wat Nederlanders de serie terugbekijken. Je moet toch iets doen in die 9 maanden zonder widm op tv, ook al vinden dat vele mensen raar.
Het zou logischer zijn om te starten bij seizoen 1, maar niet iedereen heeft die. Daarom beginnen we (ik in ieder geval) bij serie 3.

Inderdaad!
Vorig jaar heb ik seizoen 5,6,7,8 en 9 gekeken. Ik had ze zelf nog iet echt gezien. dwz alleen kleine stukjes ervan. Maar heb vandaag serie 3 helemaal afgekeken en hiervoor al serie 4 (ik begon bij de laatste serie en dan steeds een jaar terug). Ik vond George wel een hele goede mol. Hij stond op dezefde manier in het spel als dat ik waarschijnljk zou doen als ik de mol zou zijn. Over dat geld betreft; voordat ik de serie keek had ik er zo mijn twijfels over of hij wel een goede mol zou zijn, aangezien het geldbedrag erg hoog is. Maar ze konden meestal per opdracht zo'n 10000 euro verdienen dus dan heeft George er veel uitgehaald!