GE-WEL-DIG
1. Mensen die naar hun pols wijzen als ze de tijd willen weten.... Ik weet waar mijn horloge is, vriend, waar is die van jou? Wijs ik naar mijn geslachtsdelen als ik vraag waar het toilet is?
2. Mensen die van hun stoel opstaan om de hele kamer door te zoeken naar de afstandsbediening van de televisie, omdat ze weigeren naar de tv toe te lopen en handmatig het kanaal om te zetten.
3. Als mensen zeggen: ''Oh, je wilt de taart hebben en het opeten ook.'' Dat is correct. Wat heb ik aan een taart als ik het niet kan opeten?
4. Als mensen zeggen ''Het is altijd de laatste plek waar je kijkt.''. Natuurlijk is dat zo. Waarom zou je blijven zoeken als je het al gevonden hebt? Doen de mensen dit? Wie en waar zijn ze? Geef ze een schop onder hun kont.
5. Als mensen onder het bekijken van een film, zeggen ''Zag je dat?''. Nee, domoor, ik betaal 12 euro om naar de bioscoop te komen en naar de vloer te kijken.
6. Mensen die vragen ''Kan ik je een vraag stellen? ....Je hebt me niet echt een keuze gegeven, he zonnestraaltje?
7. Als iets ''nieuw en verbeterd'' is? Welke is het dan? Als het nieuw is, dan is er niets anders voor geweest. Als het een verbetering is, dan moet er eerder iets geweest zijn, het kan niet nieuw zijn.
8. Als mensen zeggen ''het leven is kort''. Wat bedoel je? Leven is het langste wat iemand kan doen! Wat kun je anders doen dat langer duurt?
9. Als je op de bus wacht en iemand vraagt: ''Is de bus er al?''. Als de bus er al was, zou ik dan nog hier staan, domoor?
Respect!