Poll

Wat mis je het meest?

G-root's taartdiagrammen
11 (9.4%)
Vriendliefjes' cartoons
37 (31.6%)
Heinz's molduels
5 (4.3%)
Joeri's vodcasts
48 (41%)
Supernova's diepteanalyses
5 (4.3%)
lightman's Multisurprise-reflexen
3 (2.6%)
Moedermol's hints
1 (0.9%)
Lukie4's Daveyverdenkingen
1 (0.9%)
Lautjuh's galajurken
1 (0.9%)
Iets anders
5 (4.3%)

Totaal aantal stemmen: 116

Auteur Topic: Taartdiagram - of... wat mis je het meest op .com?  (gelezen 9593 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Taartdiagram - of... wat mis je het meest op .com?
« Reactie #20 Gepost op: 23-01-2017, 19:04:49 »
De poll had waarschijnlijk de werkelijkheid beter weerspiegeld als je meer dan 1 optie kunt kuezen. Blijkbaar zijn er nu twee overduidelijke winnaars.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline good-riddance

  • Winnaar ER-pool 2016
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Taartdiagram - of... wat mis je het meest op .com?
« Reactie #21 Gepost op: 23-01-2017, 23:44:53 »
Linkje, graag.

Valt niet meer in z'n volledigheid terug te vinden, maar onderstaande Quote van Hulpmol vat het een beetje samen:

Dus als ik het goed begrijp is de tweelingzus van Ellie Lust een geest die mee is gegaan naar de Dominicaanse republiek en Ellie informeert tijdens de opdrachten? Had ik zelf nooit opgekomen.

Nee, grapje (dit vat het een beetje samen) de presentatie op de dam dat seizoen (met Toprak als zogenaamde gepresenteerde kandidaat die niet eens meedeed) was volgens Geinstein niet voor niks want symbolisch stond dat dan voor de (echt bestaande) tweelingszus van Ellie Lust, die dat seizoen een onzichtbare kandidaat zou gaan zijn. Vandaar dat Art (volgens Geinstein hé) kwam met "De mol dit jaar is de best voorbereide mol ooit" immers: Ellie had haar tweelingzus als informant tijdens de opnames. Koekoek!

Citaat van: Geinstein
::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: Code gekraakt  ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::

Waarschuwing: SPOILER!!! Ik zet hem maar even in het spoiler topic want hehe de code is gekraakt, de puzzel viel vandaag in elkaar. :-D Ellie Lust is de Mol !!! De meest voorbereide Mol want zij is niet alleen, zij is samen met haar 1-eiige tweelingszus Marja Lust als informant!!! WIJ SMAKEN - wij lust(en) - dubbele aanwijzing dat zij niet alleen is, klopt als 'onzichtbare' informant van ELLIE tevens meerdere spelers in plot (?) met het geheime genootschap om deze verhaallijn uit een te zetten door het productieteam denk ik zo Op alle groepsfoto's staat ACHTER DE RUG een 11e verborgen kanditaat!

code 1. Annemiek is de replica mol (letterlijk uit het woord De Dominicaanse Republiek te halen)
2. eerst(e) oog is tim in gast ROP aasman oog is ï als Tintin (2xT 2x N=M, Tim alias kuifje/pelgrim)
3. Timtin is de replica mol. dubbel L (spel dubbel M (Mol/M007/dubbele rol/persoon/dubbel M=TimTtim)(2xn =M is Tim)

Dus afhankelijk hoe de productie de verhaallijnen heeft gepland/bedacht denk ik het volgende(?):
Als het verhaallijn zo blijft lopen is Annemiek de Mol
Als het verhaal zich halverwege gaat kruisen is Rop de mol
Als het verhaal eindigt reversed is Tim de mol

Wie kan zich nog meer vinden in deze puzzel? En helpt nog verder puzzelen? :-D

En nee, dit is niet off-topic want dit is exact waarom ik Geinstein (haar gedachtenspinsels versus theorieën) zo mis hier. Hoax of niet, wat een geniale gebruiker was dat, kom terug!!!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Taartdiagram - of... wat mis je het meest op .com?
« Reactie #22 Gepost op: 23-01-2017, 23:48:13 »
En nee, dit is niet off-topic want dit is exact waarom ik Geinstein (haar gedachtenspinsels versus theorieën) zo mis hier. Hoax of niet, wat een geniale gebruiker was dat, kom terug!!!

Als de verhaallijnen kruisen... Toen hebben ze me hier thuis moeten oprapen. ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Taartdiagram - of... wat mis je het meest op .com?
« Reactie #23 Gepost op: 27-01-2017, 16:04:56 »
Het werkt... het werkt... :)

Vriendliefjes' cartoons   zijn er alweer en Heinz's molduels komen er weer aan ;)

Nu de rest van de lijst nog ff  >:D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Taartdiagram - of... wat mis je het meest op .com?
« Reactie #24 Gepost op: 28-01-2017, 12:30:55 »
Tot mijn verbazing  :o  kom ik niet alleen mijn multi-surprise reflexanalyse in deze lijst tegen - thanks Lo - maar hebben hier ook nog drie personen op gestemd. Bedankt hiervoor.

ik zou mijn eigen verminderde activiteit kunnen toeschrijven aan een combinatie van drie factoren, waarbij het gewoon even is zoals het is. Maar goed, de enige zekerheid in het leven is dat er niets zeker is. Zelfs feiten hebben tegenwoordig alternatieve feiten  :P

De Vriendliefjes zijn geweldig, maar ik vond de taartdiagrammen van G-Root ook erg interessant, deze heb ik mijn stem gegeven.
« Laatst bewerkt op: 28-01-2017, 13:14:01 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Taartdiagram - of... wat mis je het meest op .com?
« Reactie #25 Gepost op: 28-01-2017, 17:25:08 »
Het werkt... het werkt... :)

Vriendliefjes' cartoons   zijn er alweer en Heinz's molduels komen er weer aan ;)

Nu de rest van de lijst nog ff  >:D
waar is eigenlijk jouw diepe zeer diepe tunnelvisie ? Heeft toch ook leuke momenten opgeleverd volgens de overlevering ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Taartdiagram - of... wat mis je het meest op .com?
« Reactie #26 Gepost op: 29-01-2017, 14:08:46 »
waar is eigenlijk jouw diepe zeer diepe tunnelvisie ? Heeft toch ook leuke momenten opgeleverd volgens de overlevering ::)
::rofl:: Lo's tunnelvisie is momenteel de mainstream tunnelvisie, geloof ik.

Ik had op Vriendliefs cartoons gestemd, en gelukkig is er daar al weer één van verschenen.  ::ok::
Tell me what your telescope says

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Taartdiagram - of... wat mis je het meest op .com?
« Reactie #27 Gepost op: 11-03-2017, 17:15:18 »
ik zal vast weer iets fabriceren of jullie nu willen of niet. :P ::rofl::
Zelfs Heinz zag er met Thomas geen sjoege meer in  :P :-X
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Taartdiagram - of... wat mis je het meest op .com?
« Reactie #28 Gepost op: 11-03-2017, 17:28:49 »
Zelfs Heinz zag er met Thomas geen sjoege meer in  :P :-X

Ik heb me volledig op De Mol 5 gestort met een megalomaan totaaloverzicht. ::rofl::