Poll

Wie is... NIET de Mol?

Jan Versteegh
18 (17.5%)
Olcay Gulsen
28 (27.2%)
Ruben Hein
57 (55.3%)

Totaal aantal stemmen: 77

Auteur Topic: Wie is de Mol NIET? poll  (gelezen 44018 keer)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol NIET? poll
« Reactie #240 Gepost op: 3-03-2018, 22:26:48 »
Maar dan moeten ze wel de vragen goed invullen, anders heb je aan de wetenschap dat je weet wie de MOL is, helaas niets.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol NIET? poll
« Reactie #241 Gepost op: 3-03-2018, 22:37:44 »
Als Jan de mol is, dan is Ruben de winnaar en Olcay verliezend finalist en beide dus niet de mol. Als Ruben de mol is, dan is Jan de winnaar want heeft het snelste het parcours en geld opgehaald en Olcay de verliezend finalist en beide niet de mol. Als Olcay de Mol is dan zijn de beide mannen dat niet.

Volgende week krijgen ze het pas zelf te horen  ::oink::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de Mol NIET? poll
« Reactie #242 Gepost op: 3-03-2018, 22:41:21 »
Als Ruben de mol is, dan is Jan de winnaar want heeft het snelste het parcours en geld opgehaald

Mits hij minstens evenveel vragen goed heeft  ;) .

Als Olcay de Mol is dan zijn de beide mannen dat niet.

Klopt  ::rofl:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol NIET? poll
« Reactie #243 Gepost op: 4-03-2018, 01:00:33 »
Ruben

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol NIET? poll
« Reactie #244 Gepost op: 4-03-2018, 11:31:30 »
Ruben, maar dan ook een groot deel wishful thinking ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol NIET? poll
« Reactie #245 Gepost op: 4-03-2018, 12:33:58 »
Voor de allereerste keer Olcay niet ingevuld bij deze poll. Jan nog nooit hier ingevuld. Ruben altijd.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2018, 12:57:59 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de Mol NIET? poll
« Reactie #246 Gepost op: 4-03-2018, 12:35:48 »
Ruben, maar dan ook een groot deel wishful thinking ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol NIET? poll
« Reactie #247 Gepost op: 4-03-2018, 12:55:16 »
Ik heb alleeeeeeeeeeeen Olcay gedrukt. Heel erg on-Lo van mij he ::rofl:: ;D

Olcay kan ik mij werkelijk helemaal niets bij voorstellen als Onvoorbereide Mol.

Ik was maar naar Ruben gegaan omdat alles op hem wijst. Maar dan ook echt ALLES. Dus TOO obvious. Het feit dat Bella er al op hem uitging in aflevering 2 moet toch wijzen naar een soort Stine-secundair reagerende-kandidaat.

Met Jan zijn er wat voorkenniszaakjes. Ik vind Kiev de mooiste. Je ziet hem het er echt ingooien, hij lispelt er ook even bij. Hij weet dat het dan nog steeds niet uitgevonden is door de groep waar iedereen zit. Het moest er gewoon in. En de reactie van Ruben was supernatuurlijk. Daar zaten geen multisurprisereflexen bij.

Dan zijn er nog wat dingen zoals hem altijd leidend naar verkeerde dingen, zoals bij het gezang. Ruben deed daar echt alles goed.

En Jan is natuurlijk steeds omringd met het schaakbord. Dat vind ik de mooiste hint dit jaar dus ik moet toch maar naar een geweldenaar als Jan. Meer een wensmol eigenlijk en misschien maken we ons volslagen belachelijk want de rest van Nederland heeft het dan WEL goed met Ruben. Maar ja, je moet soms ook durven hopen...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol NIET? poll
« Reactie #248 Gepost op: 4-03-2018, 12:59:43 »
Ruben, en de motivatie is ook al gegeven: van de drie overgebleven finalisten het meeste geld binnen gebracht, ofwel het minste verspeeld.

Offline Christie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol NIET? poll
« Reactie #249 Gepost op: 4-03-2018, 13:10:05 »
Jan. Hij is zo enthousiast, fanatiek, leidinggevend, controlerend naar anderen en spontaan dat ik niet geloof dat een mol dan ook nog tijd heeft in zijn hoofd om bewust te saboteren. Of hij kan multi-tasken als man. Ik heb nooit geloof gehad in Stine en Jan. Wel in Simone dus ik heb een geloof op wieltjes  ::tandpastasmiley::

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol NIET? poll
« Reactie #250 Gepost op: 5-03-2018, 22:08:27 »
Er is geen seconde geweest waarin ik heb gedacht dat Jan de Mol zou kunnen zijn. Ook deze seconde niet ;).
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol NIET? poll
« Reactie #251 Gepost op: 5-03-2018, 23:41:31 »
Er is geen seconde geweest waarin ik heb gedacht dat Jan de Mol zou kunnen zijn. Ook deze seconde niet ;).

 ::rofl:: + 1

Ik heb Jan ook meteen aan het begin radicaal doorgestreept, in de wellicht naive overtuiging dat de mol de kluis moet hebben gevonden. Maar misschien nog wel meer omdat ik sinds aflevering 1 in de (tot voor kort heel rustige) Olcay-tunnel zit, waardoor Ruben ook vroegtijdig is weggestreept (en die heeft echt veel te veel binnengehaald).

Offline thomasNL

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol NIET? poll
« Reactie #252 Gepost op: 6-03-2018, 10:44:06 »
::rofl:: + 1

Ik heb Jan ook meteen aan het begin radicaal doorgestreept, in de wellicht naive overtuiging dat de mol de kluis moet hebben gevonden. Maar misschien nog wel meer omdat ik sinds aflevering 1 in de (tot voor kort heel rustige) Olcay-tunnel zit, waardoor Ruben ook vroegtijdig is weggestreept (en die heeft echt veel te veel binnengehaald).

Ik dacht het juist andersom. Als mol wil je dat je partner de test moet maken, want diegene is de enige die met jou tijd heeft doorgebracht.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol NIET? poll
« Reactie #253 Gepost op: 10-03-2018, 13:32:30 »
RUBEN 🤞🏻

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol NIET? poll
« Reactie #254 Gepost op: 10-03-2018, 18:22:16 »
Ruben.

Op de site wordt hij nu ook iets minder verdacht dan een aantal dagen geleden:
Jan is van 34% naar 35% gegaan.
Olcay is van 31% naar 32% gegaan.
Ruben is van 35% naar 33% gegaan.

Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol NIET? poll
« Reactie #255 Gepost op: 10-03-2018, 18:38:48 »
Hebben ze daar ook een Wie is de Mol NIET? poll dan ???

Heb ik hier ooit nog geintroduceerd ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol NIET? poll
« Reactie #256 Gepost op: 10-03-2018, 18:41:53 »
 :-\\

Het zijn gewoon de verdenkingen op de officiële site. De afgelopen dagen zijn mensen overgestapt van Ruben naar Jan/Olcay. Er zijn dus wat mensen bijgekomen die denken dat Ruben níet de mol is.
Brevis esse laboro, obscurus fio.