Super georganiseerd Arno! Het was een beetje een rare mix tussen wie is de mol en weerwolven, met de twists en de sabotages van de eerste en het stemmen en elkaar verdacht maken van de tweede. En dan nog die extra opdrachten.
EnigmaTV had grote pech dat hij als eerste geheimeling direct ontmaskerd werd, maar MitchK heeft het briljant afgemaakt.
Even wat tips en tops.
TOPS
- Origineel spelconcept en leuke twists. Begon al goed met die avatar-aanpassingen en werd goed volgehouden tot het eind.
- Creatieve spellen, zeer afwisselend. Vond de masked singer variant echt een hoogtepunt, vooral dat je er zelf ook in zat.
- Flexibele, betrouwbare en tolerante spelleiding. Af en toe halve punten geven, maar ook soms de regels wat buigen vind ik voor een eerste keer prima.
- Lekker diverse groep.
TIPS
- De regels waren af en toe wat onduidelijk, inclusief deadlines etc. Zou een paar openingsposts maken, waarin je dat soort zaken kwijt kunt tijdens het spel.
- Bondjes weet ik niet of ik dat zou toestaan, en als het wel toegestaan is, dat in de regels duidelijk maken. Kan me de frustratie van Ycaris goed voorstellen. En misschien ook af en toe het stemmen wat aanpassen (bv openbaar: de vertrouweling van de vorige ronde wijst 1 iemand aan, die is dan veilig, wijst de volgende aan en de laatste die overblijft valt dan af)
Ook hoop ik nog op een samenvatting van wie er allemaal vertrouweling waren, wat de geheime opdrachten waren en vooral ook wat je er zelf van vond. Ik heb me in ieder geval uitstekend vermaakt, nogmaals dank Arno!