Ik sluit me bij jullie woorden en die van MB aan: het was me in ieder geval een genoegen om op de achtergrond dit samen met je te mogen doen
en wat ik ook al in pb gezegd heb: familie/prive gaat altijd voor, dus begrijpelijke keuze. En ook hier nog even: sterkte
Ik sta er overigens nog steeds voor open om een FTT 2022 te doen, maar mijn mankement is mijn kennis van Google sheets Excel. Zo'n geweldig werkende sheet als MB gebouwd heeft is echt top (maar ook tijdrovend om te maken). Ik weet wat ik wel en niet goed kan en van formules en alles kloppend en werkend maken en dat soort dingen raak ik al in de stress. Die kennis heb ik gewoonweg (nog) niet. Op zich is de sheet van MB een mooie basis en blauwdruk, maar die moet wel aangepast worden aan 2022 natuurlijk.
Dus als er iemand is die zegt: ik wil dit samen met jou doen en ik kan wel aardig overweg met sheets of Excel dingen, stuur dan even een PB of meld je hier in dit topic. Dan deel ik de ideeën die we hadden voor komend jaar en de sheet die MB gemaakt heeft van 2021 (wat ik zei: prima blauwdruk/basis) en kunnen we samen alsnog aan de slag voor een nieuwe FTT 2022