Auteur Topic: [Aflevering 2] Opdracht 2 - Senne, Wind & Fire  (gelezen 9168 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - Senne, Wind & Fire
« Reactie #120 Gepost op: 10-04-2024, 01:22:35 »
Arno Hintjes. Op zoek naar een hint.
Hij is 6 foot 2 inch lang (188cm).
Even later zie ik de foto van Billie Eilish, zij is in werkelijkheid 5 foot en 3 inch (160 cm) lang. Maar op  het mugshot van Billie zie ik iets vreemds. Zij is daar 6 foot lang (183 cm) en er lijken twee personen op de foto te staan, links achter nog iemand met zwart haar. Deze figuur is 5 foot 8 inch lang (173 cm). Gilles de Coster is 6 foot 2 inch op zijn mugshot, maar hij is volgens mij langer dan 188cm. Lengte van Kurt Cobain klopt dan weer wel. 178cm.
Al Capone is ook 6 inch op zijn mugshot. Dat is 4 cm hoger dan zijn werkelijke lengte.
Meest opvallende is Billie Eilish, lengte klopt echt niet en er staan twee personen op haar mugshot.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - Senne, Wind & Fire
« Reactie #121 Gepost op: 15-04-2024, 21:37:05 »
Ik denk niet dat ze veel aan die "wetboeken" hadden. En er staan tekeningen in.  ::rofl::

Ik lees zinnen als (met google translate vertaalt):

disteso sul letto in un alberghetto di moat
liggend op bed in een klein slotgrachthotel


Enkele boeken zijn uit de serie "selezione della narrativa mondiale" van reader's Digest.  ::vergroot::
kunnen we daar nog iets mee? Iemand die graag leest?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - Senne, Wind & Fire
« Reactie #122 Gepost op: 6-05-2024, 18:21:04 »
Zat me net af te vragen of de mol deze opdracht niet verder op gang moest helpen* door te benoemen dat de ventilators uit konden. Edit: nee dus, Coco kwam ermee.
« Laatst bewerkt op: 6-05-2024, 19:49:25 door Amethyst »

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - Senne, Wind & Fire
« Reactie #123 Gepost op: 6-05-2024, 18:24:56 »
Ik meen dat Bernard zei dat Senne iets met de ventilatoren kan doen (werd door Coco bevestigd) en Michaël wilde contact maken met Senne (wat Charlotte niet wilde). Lijkt mij toch eerder onmols van beiden.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - Senne, Wind & Fire
« Reactie #124 Gepost op: 6-05-2024, 18:39:02 »
Ik meen dat Bernard zei dat Senne iets met de ventilatoren kan doen (werd door Coco bevestigd)

Net even teruggekeken. Het ligt iets anders.

Coco leek het te gaan zeggen (dat ze uit konden worden gezet). Bernard maakte haar zin af, zie ik nu. Opvallend momentje. Vanaf 39:11
« Laatst bewerkt op: 6-05-2024, 18:56:10 door Amethyst »

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - Senne, Wind & Fire
« Reactie #125 Gepost op: 6-05-2024, 21:08:15 »
Net gekeken. Het volgende duo was Bernard en Stephanie. Zij lieten de parlofoon links liggen (mols). Bernard valt Michael pas bij als hij terug is. Dus nadat hij tijd heeft verspild.

Ik bedoel een later moment. Eerst vertelt Michael over de parlofoon, Karolien en Charlotte protesteren. Bernard en Stefanie gaan vervolgens naar boven en negeren inderdaad de portofoon. De klok geeft dan nog ongeveer 21 minuten aan.

Later is er een gesprekje waarin aan Bernard wordt gevraagd of hij spijt heeft van het inzetten van de verdubbelaar. Karolien en Philippe komen terug en vertellen dat de ventilator bij hun is gestopt. Het volgende gesprek is dan interessant:

Michael zegt:"Het feit dat Senne zijn ding daar staat is toch het teken dat we er iets mee moeten doen met Senne."
Lynn:"We moeten samenwerken met Senne."
Bernard:"We moeten onze opdracht zeggen tegen Senne."
CoCo en Bernard:"Misschien kan hij de ventilators uitzetten."
Michael:"Ach ja natuurlijk
Lynn:"dat gaat het zijn."
Lynn:"(tegen Michael en lolo die naar boven gaan) babbel met Senne."
Michael: (tegen Senne) "Kan jij de ventilators uitzetten?"
Michaels kaars gaat uit . Hij Komt terug bij de groep en zegt dat Senne de ventilators kan uitzetten met een schakelaar, "communiceer met Senne als je er bent. Gewoon zet de schakelaar aan om dingen uit te zetten"
Bernard en Stefanie gaan dan naar boven, de klok geeft 15.06 aan
Vervolgens communiceert iedereen met Senne en hij zet regelmatig de ventilators uit. Door fouten van de duo's o.a.  Bernard en Stephanie, Coco en Lynn moet er toch nog regelmatig gewisseld worden. Er is hier ook wat rommelig gemonteerd, ik zie shots van Stephanie en Lynn aan de portofoon terwijl Karolien en Philippe al boven zijn.

Als Philippe en Karolien op de 3e verdieping komen geeft de klok nog 3.49 aan.


Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - Senne, Wind & Fire
« Reactie #126 Gepost op: 7-05-2024, 08:27:06 »
Bernard lijkt aan te voelen wat Coco gaat zeggen en onderbreekt haar dan om haar zin te voltooien. Dat vind ik eerder mols, hoe hij dat kandidaatse momentje claimt. Lynn denkt volgens mij echt dat het een idee van Bernard is.

Later, bij de eliminatie, draagt Bernard de verdubbelaars over aan Lynn...


Overigens kent youtuber Sam in opdracht 2.2 ook anti-molpuntjes toe aan Senne. Als je die zo makkelijk uitdeelt, snap ik dat wel. Het is persoonlijk, maar van de finalisten vind ik alleen Michael hier echt duidelijk kandidaats. Maar dat was in de eerste vier opdrachten ook al zo.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] Opdracht 2 - Senne, Wind & Fire
« Reactie #127 Gepost op: 7-05-2024, 18:13:34 »
Bernard lijkt aan te voelen wat Coco gaat zeggen en onderbreekt haar dan om haar zin te voltooien. Dat vind ik eerder mols, hoe hij dat kandidaatse momentje claimt. Lynn denkt volgens mij echt dat het een idee van Bernard is.

Later, bij de eliminatie, draagt Bernard de verdubbelaars over aan Lynn...
Ik zie niet in hoe deze actie van Bernard bijdraagt tot het mislukken van de opdracht. Hij droeg de verdubbelaars inderdaad over aan Lynn maar toen bleef zij in het spel. Toen Senne 3 afleveringen later de verdubbelaars overdroeg aan Lynn viel zij af.

Ik ben het eens met Molshoop_ dat Senne een aantal molacties heeft uitgevoerd en dat ze hem in de luwte houden.
« Laatst bewerkt op: 7-05-2024, 18:21:06 door Luc »