Ik had t vandaag echt ontzettend slecht..
Moest ik met mn werk mee naar Warner Brothers.. Met zijn 4-en dus 1 op 1 begeleiding.. echt vermoeiend want we hadden niet eens lastige mensen bij waardoor we t verplicht rustig aan moesten doen, en dat in die warme temperaturen
Maar goed, daar aangekomen hebben ze blijkbaar zo'n meelij met ons dat we allemaal verplicht gratis naar binnen moesten, parkeren was ook al zo raar, zo dicht mogelijk bij de in/uitgang (zeker om ons zo snel mogelijk weer weg te hebben)
Als we in een rij aan wilden sluiten werden we naar de uitgang van zon attractie gestuurd (waarschijnlijk met t idee van, hoe sneller ze alles gehad hebben, des te eerder zijn ze weg...) en dan vlug vlug die karretjes in, en om ons nog eens extra te pesten moesten we al die achtbanen en andere afgrijselijke dingen 2x doen!!!!
Nou ja, helemaal dolgedraaid aan t eind van de dag kregen we ook nog eens een enorme (verfrissende) regenbui over ons heen.. en toen was ik net droog, want bij de neverending story had al al een keer de volle laag water over me heen gehad..
Maar goed, de wrap bij de burger koning was wel erg lekker..
wat een dag zeg... ben kapot..