Auteur Topic: De Klaagmuur  (gelezen 154922 keer)

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Klaagmuur
« Reactie #20 Gepost op: 3-08-2004, 15:11:56 »
ik wil klagen over die stomme telefonische enquetes die altijd ongelegen bellen (als je net buiten in de zon ligt enzo) en als je ze dan eindelijk na jaren oefenen ongegeneerd af weet te wimpelen ontdekt dat ze voor elke reden die je opgeeft een nieuw vragenvuur met waaromvragen op je af sturen.. zodat je alsnog met een bek vol tanden staat en ze uiteindelijk toch redelijk onbeschoft duidelijk moet maken er niets mee te maken te willen hebben ook al garanderen ze 100 keer dat je met hun 30% goedkoper belt zonder dat je er iets voor hoeft te veranderen...
Wanneer leren ze daar nou eindelijk eens een keer dat ze met zo'n houding werkelijk niks bereiken, enkel en alleen mijn rijzende nekharen op t moment dat ik de telefoon aanneem en hoor dat ik weer zo'n malloot aan de telefoon heb die mij met een vriendelijk-hallo-hoe-maakt-u-t-mevrouw-stem wat aan probeert te smeren!!

Ik wil niet.... punt >:(

Daar heb ik nou nog nooit last van gehad  :P (toch een voordeel van een geheim telefoonnummer)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #21 Gepost op: 3-08-2004, 16:11:59 »
ik wil klagen over die stomme telefonische enquetes die altijd ongelegen bellen (als je net buiten in de zon ligt enzo) en als je ze dan eindelijk na jaren oefenen ongegeneerd af weet te wimpelen ontdekt dat ze voor elke reden die je opgeeft een nieuw vragenvuur met waaromvragen op je af sturen.. zodat je alsnog met een bek vol tanden staat en ze uiteindelijk toch redelijk onbeschoft duidelijk moet maken er niets mee te maken te willen hebben ook al garanderen ze 100 keer dat je met hun 30% goedkoper belt zonder dat je er iets voor hoeft te veranderen...
Wanneer leren ze daar nou eindelijk eens een keer dat ze met zo'n houding werkelijk niks bereiken, enkel en alleen mijn rijzende nekharen op t moment dat ik de telefoon aanneem
en hoor dat ik weer zo'n malloot aan de telefoon heb die mij met een vriendelijk-hallo-hoe-maakt-u-t-mevrouw-stem wat aan probeert te smeren!!

[offtopic]Ik ga tegen deze studenten altijd helemaal los over mijn ziektegeschiedenis, mijn eenzaamheid (mijn kinderen komen me niet eens bezoeken), over alle onrechtvaardigheid in de wereld en dat hij/zij/verkoopster toch zo leuk is omdat hij/zij oprecht in mij geinteresseerd s en me niet alleen maar wat probeert te verkopen...

en dan hangen ze vanzelf op!
 ;D ;D ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #22 Gepost op: 3-08-2004, 16:30:46 »
[offtopic]Ik ga tegen deze studenten altijd helemaal los over mijn ziektegeschiedenis, mijn eenzaamheid (mijn kinderen komen me niet eens bezoeken), over alle onrechtvaardigheid in de wereld en dat hij/zij/verkoopster toch zo leuk is omdat hij/zij oprecht in mij geinteresseerd s en me niet alleen maar wat probeert te verkopen...

en dan hangen ze vanzelf op!
 ;D ;D ;D

Hmmmm ik hou m in gedachten voor de eerstvolgende die t probeert me wat aan te smeren
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 3-08-2004, 23:18:07 »
Wanneer leren ze daar nou eindelijk eens een keer dat ze met zo'n houding werkelijk niks bereiken, enkel en alleen mijn rijzende nekharen op t moment dat ik de telefoon aanneem en hoor dat ik weer zo'n malloot aan de telefoon heb die mij met een vriendelijk-hallo-hoe-maakt-u-t-mevrouw-stem wat aan probeert te smeren!!

Wat is er dan mis met "Nee mevrouw/meneer, daar heb ik eik niet zon zin in." ?
Het is trouwens ook ronduit vermakelijk om als je opneemt hun te laten ratelen, dan (zogenaamd) je grote broer haalt, weer laten ratelen. En dan zeggen "O, ik denk dat u mn moeder moet hebben" dan nog eens 5 minuten TV gaan kijken en uiteindelijk vragen wat ze nou eik willen en zeggen dat je geen zin hebt. Dan bellen ze nooit meer! ::trots:: ::ok::

Oja... klagen he... Het is veelste warm om te werken, vooral in vrachtwagens die de hele dag in de zon hebben gestaan >:( je kon niet eens de wand aanraken zonder je te verbranden ::ohno::

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #24 Gepost op: 4-08-2004, 08:37:02 »
Ik word daar ook steeds makkelijker in hoor. Laatst nog belden ze ook. Ik zei toen ook dat ik daar geen zin in had en toen ze vroeg of ze dan anders een andere keer mocht terugbellen zei ik wat dacht je van helemaal niet? ;D

Ik wil ook ff klagen over de buren. Waarom kan je die niet gewoon uitzoeken en waarom heb je altijd stomme buren, waar je ook woont? Kunnen ze niet alle stomme mensen in 1 dorp kwakken zodat de rest van Nederland weer normaal kan leven? ::) Ik kijk al uit tot het moment dat ze 3 weken op vakantie gaan! Geen gegluur meer, er word niet meer geregistreerd hoe laat je thuis komt en hoe laat je weggaat, je kan gewoon thuis komen zonder zonder een verplicht praatje te maken... heerlijk!
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 7-08-2004, 18:27:18 »
Ga ik ontbijten in Hoek van Holland, regent het, kom ik thuis, moet ik stofzuigen, doe ik boodschappen, moeten we barbequen... Blijft dat zo vandaag?!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 9-08-2004, 00:34:45 »
Ik heb blaasonsteking dus zit aan de antibiotica, en dat betekent: geen alcohol en liever ook niet in de zon zitten. bah bah bah.
en ik moet morgen op mn kostbare vrije dag echt verplicht gaan wassen strijken vouwen.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 9-08-2004, 00:36:03 »
M'n vakantie is voorbij en pas sinds vandaag had ik er net écht zin in...  ::ohno::  ::niet-ok::

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 9-08-2004, 00:39:33 »
M'n vakantie is voorbij en pas sinds vandaag had ik er net écht zin in...  ::ohno::  ::niet-ok::

ow ow ow het is 'zin AN!'

;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 9-08-2004, 00:40:26 »

;D

in Nederland ja...  :P

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 9-08-2004, 00:42:27 »

in Nederland ja...  :P

NL forum jochie!!

;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #31 Gepost op: 9-08-2004, 00:45:02 »

ow ow ow
wat is dat toch met mensen en dialect, je hebt er van die exemplaren tussen die zelden tot nooit buiten hun eigen stadsmuren komen, en als ze dat wel doen gaan ze met een hele groep tegelijk en nemen eigen proviand ed mee... om de rest van nederland auditief te teisteren met hun spraakgebrek...

Maar dat is nog niet het ergste...
kijk een spraakgebrek (dialect) is weinig aan te doen, beetje logopedie misschien.. Maar dat ze zover gaan.. Dat zelfs de nederlandse geschreven taal aan hun grillen onderworpen wordt... dat is toch wel de limit hoor >:(

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 9-08-2004, 19:05:46 »
Al mn vriendinnetjes zitten al drie dagen vakantie te vieren zonder mij :(, ik moet morgen helemaal alleen  :\'( daarheen gaan rijden en dan bellen ze ook nog op of ik ff 6 rotimaaltijdjes mee wil nemen.  :-\\
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #33 Gepost op: 9-08-2004, 20:36:33 »
eindelijk met je overtuigingskracht zover zijn dat we vannacht echt buiten moeten slapen, gaat die KNMI zitten zeiken dat t moregnvroeg gaat onweren >:(

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #34 Gepost op: 12-08-2004, 01:29:56 »
Ik had t vandaag echt ontzettend slecht..
Moest ik met mn werk mee naar Warner Brothers.. Met zijn 4-en dus 1 op 1 begeleiding.. echt vermoeiend want we hadden niet eens lastige mensen bij waardoor we t verplicht rustig aan moesten doen, en dat in die warme temperaturen  :-\\

Maar goed, daar aangekomen hebben ze blijkbaar zo'n meelij met ons dat we allemaal verplicht gratis naar binnen moesten, parkeren was ook al zo raar, zo dicht mogelijk bij de in/uitgang (zeker om ons zo snel mogelijk weer weg te hebben)

Als we in een rij aan wilden sluiten werden we naar de uitgang van zon attractie gestuurd (waarschijnlijk met t idee van, hoe sneller ze alles gehad hebben, des te eerder zijn ze weg...) en dan vlug vlug die karretjes in, en om ons nog eens extra te pesten moesten we al die achtbanen en andere afgrijselijke dingen 2x doen!!!!  ::ohno::

Nou ja, helemaal dolgedraaid aan t eind van de dag kregen we ook nog eens een enorme (verfrissende) regenbui over ons heen.. en toen was ik net droog, want bij de neverending story had al al een keer de volle laag water over me heen gehad..

Maar goed, de wrap bij de burger koning was wel erg lekker..

wat een dag zeg... ben kapot..

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #35 Gepost op: 13-08-2004, 16:21:22 »
die stomme warmte van de afgelopen dagen blijft in de muren van je huis hangen!!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 14-08-2004, 15:30:27 »
Niemand post meer....
 :-\\
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #37 Gepost op: 14-08-2004, 15:49:12 »
nou ik postte niet omdat ik niet binnen kon, maar dat kwam weer omdat zo'n irritante ik-denk-dat-ik-alles-mag-omdat-ik-bejaard-ben-bejaarde met zijn auto mijn oprit geblokkeerd had omdat ie naar die bejaardenwinkel onder mijn huis wilde en vond dat ie niet ver hoefde te lopen...
en ik dus niet mijn oprit op kon, maar ik val in herhaling geloof ik >:(

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 14-08-2004, 15:53:41 »
nou ik postte niet omdat ik niet binnen kon, maar dat kwam weer omdat zo'n irritante ik-denk-dat-ik-alles-mag-omdat-ik-bejaard-ben-bejaarde met zijn auto mijn oprit geblokkeerd had omdat ie naar die bejaardenwinkel onder mijn huis wilde en vond dat ie niet ver hoefde te lopen...
en ik dus niet mijn oprit op kon, maar ik val in herhaling geloof ik >:(

Een bejaardenwinkel. Verkopen ze daar... bejaarden?
 ???

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #39 Gepost op: 14-08-2004, 16:10:03 »

Een bejaardenwinkel. Verkopen ze daar... bejaarden?
 ???
Nee, daar kleden ze ze aan, maar ik zou willen dat je ze daar in kon ruilen voor jongere exemplaren :-\\