Uiteindelijk boeit het niet eens zoveel welke shampoo je kiest ze werken allemaal vrijwel even goed. (Zegt de man die letterlijk deze champoo heeft gekocht)
De geur is natuurlijk wel een verschil. Maar nogal persoonlijk.
Het maakt echt wel uit welke shampoo je gebruikt, hoewel het dan vooral te maken heeft met de reinigers die erin zitten en je haartype en niet per sé het merk.
Als je bijv. krullen hebt (zoals ik) is het beter om een mildere shampoo te gebruiken, bijv. zonder sulfaten, omdat die je haar dan te veel kunnen uitdrogen. En toen ik als puber heel vet haar had, merkte ik ook al een enorm verschil tussen verschillende soorten shampoos. Toen had ik overigens ook al veel succes met een Hema shampoo
(tot die uit het assortiment ging)
O,vertel, welke shampoo is goed? Ik heb heel veel babyrompers met bamboe erin met fli ke korti ggekocht.
Ik gebruik nu de Everyday Shampoo, maar volgens mij hebben alle shampoos van de Hema een heel mild sulfaat (sodium coco sulfaat) waardoor ze wat minder uitdrogend zijn. Verder wissel ik af met een sulfaatvrije shampoo van Petal Fresh (o.a. bij Kruidvat en Holland&Barrett te koop).