Auteur Topic: Isabelle is niet de mol!  (gelezen 125798 keer)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #120 Gepost op: 31-01-2005, 15:55:02 »
Je vergeet nog een belangrijke, Chriz: Ze is vaak betrokken bij het openen van de tonnen, is het met Marc-Marie eens om in ieder geval de duurste te openen (hoor je haar zacht zeggen) en ze opent de ton met wc papier (hoor je yvonne zacht zeggen). ::jaja::

Offline Niuno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #121 Gepost op: 31-01-2005, 20:02:07 »
Ze was anders wel heel blij met dat WC-papier.. Misschien omdat ze die nacht bij Roeland in het tentje zou slapen? Roeland, die zo last had van diaree?  :-X

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Milk

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
« Reactie #122 Gepost op: 1-02-2005, 14:12:36 »
Ze was anders wel heel blij met dat WC-papier.. Misschien omdat ze die nacht bij Roeland in het tentje zou slapen? Roeland, die zo last had van diaree?  :-X

::rofl::

Ik ga hier maar niet verder op in, vanwege de ranzigheidsfactor :P
No Milk today???

Offline Gerrit K

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 2-02-2005, 23:11:27 »
Wat me nog opviel bij het voor de 263e keer nakijken van de aflevering. Een van de kandidaten zegt over de voorbereiding van Wie van de 3: we hadden afgesproken vragen over politicologie niet te bantwoorden. Bij de vraag over de constitutionele monarchie geeft ze een dom antwoord en houdt zich op die manier dus ook niet aan de afspraak.

Offline The Ovinie

• Forumlid
  • Meester in blaten
« Reactie #124 Gepost op: 3-02-2005, 12:22:08 »
maar dat kan je ook zeggen van Yvon, die riep bij het raden: ben je Brad Pitt, en daarmee een aanzienelijk bedrag van de kas aftrok ::)
hocus pocus pilatus pas, ik wou dat ik orgineel was....

Offline KikiJJ

• Forumlid
  • Isabelle is de mol!
« Reactie #125 Gepost op: 3-02-2005, 15:22:00 »
Ik kreeg meer het idee van Yvon dat ze grappig probeerde te zijn door dat te roepen.
Maarja feit is wel dat daardoor geld verloren gaat.
Just be yourself and let that be your guide

Offline apenstraatje

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 3-02-2005, 15:38:31 »
Isabelle is echt niet de mol[/glow], in afl. 3 moest ze even wat mollenstreken uithalen, om ervoor te zorgen dat er geen geld verdiend zou worden en ze deed dat zó obvious!!! Een slechter mol zou er niet gekozen kunnen worden.

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #127 Gepost op: 3-02-2005, 21:32:10 »
Isabelle is echt niet de mol[/glow], in afl. 3 moest ze even wat mollenstreken uithalen, om ervoor te zorgen dat er geen geld verdiend zou worden en ze deed dat zó obvious!!! Een slechter mol zou er niet gekozen kunnen worden.
Ik zou niet weten op welke feitelijke akties dit gebaseerd zou moeten zijn. Het enige wat getoond wordt is dat Isabelle links en rechts verwisselt in een boodschap die ze doorgeeft van de stokers aan haar collega's, echter direkt er achteraan zegt: 'Of omgekeerd". Verder vertelt ze wat ze van plan was, maar niet uitgevoerd heeft, nl. bommen binnen halen.

Offline Tomás

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 4-02-2005, 21:47:22 »
mmmm ze is een persoon waar moeilijk vat op te krijgen is. Ook weer in deze aflevering. Want netzoals bij 'Wie van de Drie' lijkt ze ook met de 'natuurlijke' val zoo slecht te acteren, dat ze dat volgens mij echt met opzet doet.
Ze blijft cker wete een potentiele mol!!

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 4-02-2005, 22:44:03 »
Isabelle wordt het minst verdacht in de pool (op Yvonne na dan, maar die ligt er nu uit). Als ze het is dan is ze wel een heel goede mol. Ik denk nog steeds dat zij het ios, hoewel ik haar in de koffertjes-opdracht wel erg on-mollig vond zijn.
Nog even niks.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #130 Gepost op: 4-02-2005, 22:46:56 »
Damn, ik dacht dat ik dé hint had. Zowel Isabelle als Yvon had een aanbod gekregen om de hulpmol uit te hangen. Angela had echter over: '1 iemand is benaderd om hulpmol te spelen.' Conclusie: De andere is de echte mol, maar in haar dagboek spreekt Angela weer over hulpmollen.

Heeft Angela zich verluld of beter heeft de crew zich verluld en het verkeerd doorgegeven aan Angela? (Angela weet de mol niet)

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #131 Gepost op: 4-02-2005, 22:53:56 »
Het spel zit zo geraffineerd in elkaar dat je er gerust van uit kan gaan dat niemand zijn mond voorbij lult en anders is het er wel uit geknipt!  ::jaja::

Isabelle is dus voor de tweede keer benaderd om de boel te verstieren en ze geeft later zelfs -min of meer- prijs wat de bedoeling is.

Zij krijgt toevallig of niet de koffer van 6000 euro in handen en zegt dat ze bang is als zij toch een aantal stunten moet uithalen, dat de verdenking snel op haar zal vallen. Ze is dus niet gelukkig met de combinatie dure koffer en stunten.

Dit kan ook een mollenstreek zijn... ze wordt herkend... en dan lijkt het alsof Jim de opdracht alsnog (onbedoeld) gered is. Daarom is Jim meer mol dan Isabelle ooit kan zijn.

In de 3e opdracht zien we hoe weinig subtiel Isabelle kan loegen of misleiden. De mol vraagt haar geen geld binnen te halen.
"de eerste postzakken hangen links" Isabelle: de eerste hangen rechts, misschien links......  ::joehoe::

Of ik moet mij heel erg gaan vergissen  ::schaam::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 4-02-2005, 22:58:13 »
Het spel zit zo geraffineerd in elkaar dat je er gerust van uit kan gaan dat niemand zijn mond voorbij lult en anders is het er wel uit geknipt!  ::jaja::

Feit 1:
Angela zegt in de uitzending: '1 iemand heeft in de afgelopen tijd een aanbieding gehad, om...'
Angela praat in haar dagboeken over meerdere hulpmollen.

Feit 2:
Jim is wel gevraagd of hij evt. wil mollen, maar niks meer van gehoord. Yvon en Isabelle zeggen concreet toe dat ze gevraagd zijn om de hulpmol uit te hangen.

Dus iets klopt er niet!

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #133 Gepost op: 4-02-2005, 23:39:37 »
Feit 1: Angela praat niet in haar dagboeken...
De mol praat in zijn dagboek over hulpmollen. Of vergis ik mij???

Feit 2. Wie zegt dat Jim niet alsnog iets kan horen... In de aankondiging voor volgende week hoor je hem zeggen: Met wie spreek ik...

Even geduld dus..

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 4-02-2005, 23:52:31 »
Feit 1: Angela praat niet in haar dagboeken...
De mol praat in zijn dagboek over hulpmollen. Of vergis ik mij???

Feit 2. Wie zegt dat Jim niet alsnog iets kan horen... In de aankondiging voor volgende week hoor je hem zeggen: Met wie spreek ik...

Even geduld dus..

Dat eerste is flauw he  :P en dat andere doet niet af aan het feit dat er iets niet klopt/dagboek(en) niet in overeenstemming is met wat Angela tijdens de uitzending zei.

Offline Gerrit K

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 4-02-2005, 23:59:54 »
Isabelle zelf zal het niet zijn, want voor tv-kijkers is het wel aardig verwarrend, maar voor de andere kandidaten lijkt het alleen maar of ze een opdracht verknoeit. Dat lijkt me niet handig. Dan had ze nog een hulpmol moeten bellen om de andere kandi's in de war te brengen over wie de mol is.

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #136 Gepost op: 5-02-2005, 00:20:38 »
Dat eerste is flauw he  :P en dat andere doet niet af aan het feit dat er iets niet klopt/dagboek(en) niet in overeenstemming is met wat Angela tijdens de uitzending zei.

Het is anders niet flauw bedoeld (al komt het zo over). Ik ben de dagboeken erop na gaan lezen en zag dat Angela er niet over schrijft maar de mol wel....

Er is al zoveel geintepreteer dat ik zo dicht mogelik bij de feiten wil blijven...

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 5-02-2005, 00:24:31 »
uit dagboek van Angela:

Citaat
Bij de executie werden de hulpmollen uitbetaald voor hun voortreffelijke bijdragen.

bij het dagboek van de mol lees ik niks over hulpmollen.

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #138 Gepost op: 5-02-2005, 00:27:33 »
Oh ja, ik heb een paar hulpmollen ingeschakeld en het effect is me meteen duidelijk geworden. Makkelijk voor mij, moeilijk voor jullie. Maar kijk goed en je weet wel beter!

Bron: dagboek mol aflevering 3

Offline Ambla

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 5-02-2005, 00:47:47 »
Toch vreemd dat Angela in haar dagboek zegt (...)bij de executie werden de hulpmolLEN uitbetaald(...) en in de uitzending zegt ze dat iemand (1 dus) de mol heeft geholpen en dus 5 goede antw kado krijgt.

Wat mij niet duidelijk is: is Isabelle nou 2 keer gebeld? Anders heeft ze mss haar opdracht verkeerd begrepen of hij is niet duidelijk in beeld gebracht, ik dacht dat het alleen voor vorige week bedoeld was. Omdat ze zo duidelijk zegt dat ze wilde mollen voor de goede antw. Maar ik denk trouwens niet dat Isabelle de mol is, gewoon een gevoel...  ::regenboog::
MSI : Mole Scene Investigation