1e Aangaande het 2x fluiten. Lottie is blijkbaar eerst bij de stokers gaan kijken terwijl de anderen het e.e.a. staan te bespreken dan horen we de fluit van de trein gaan en sluit Lottie zich aan bij de groep. Ze doet het voorstel 1x fluiten = ja, hierop maakt Isabelle het een beetje af met 2x = nee enz. dan zegt Victoria bij nee beter niets te doen dan is het duidelijker. Maar zouden die echte stokers dan niet tegen Lottie gezegd hebben dat bij elke spoorwegovergang er
2keer gefluit wordt. Zulle die machinisten blij
mee zijn dat MM daar steeds te pas en te onpas 2x de fluit laat gaan:
2e Wanneer Angela de Dodgers wil gaan vertellen wat de bedoeling is, komt Jim aanlopen Angela zegt
goedenmorgen(dit lijkt mij dat het toch wel
voor12.00 uur is) Jim blijkt dan al 4,5 uur weggeweest te zijn, hoe laat staat die gozer op??
En weet iemand hoe laat ze daar in Australie met de Bingo beginnen, blijkbaar erg vroeg. Wat ik ook frappant vond was toen er gevraagd werd of iemand Jim herkende dit meteen bevestigd werd en op de vraag wat ie dan wel niet gedaan had, werd niet eens nagedacht hier werd meteen geroepen dat ie naar de toilet was geweest en dat dat het enige was. Waarschijnlijk is dat bingo in Australie een rustig spelletje dat zij Jim hebben gezien, ik ben hier in Nederland eens gaan bingo-en ik was blij dat ik alles op mijn kaart kon bijhouden en ik was voor de rest van de wereld afgesloten
vreemd toch is Jim nog niet mijn mol.