De links naar de andere 2 dagboeken werken ook inmiddels.
Aflevering 5, Dagboek Angela
DAGBOEK ANGELA AFL. 5
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
De kandidaten checken in het hotel. Ze zijn ontzettend toe aan een eigen kamer met warme douche en een tv om te zappen in bed. Helaas, pindakaas, deze vlieger ging niet op. Eenmaal aangekomen op de 17de verdieping zien ze tot hun ergernis dat ze wéér samen in een appartement zitten met stapelbedjes.
Victoria zit nog een beetje treurig te zappen maar er komt geen tv-station of filmpie voorbij. Ze zijn wèèr op elkaar aangewezen.
De kunstopdracht is een spekkie voor Yvon’s bekkie. Ze leeft helemaal op en het is leuk om haar zo bezig te zien. Ze bekijkt de kunstwerken die er zijn op de typische Yvon Jaspers manier (armen over elkaar, stoïcijnse blik ), analyseert de boel en onder haar leiding wordt een meesterlijk kunstwerkje gefabriceerd. Sander en Marc-Marie bakken er weinig van. Ze zitten elkaar behoorlijk dwars. De kunstcriticus trapt in de val en er is weer geld verdiend.
Aflevering 5, Dagboek Victoria
"ER WERD SOMS ZO ONTZETTEND GEOUWEHOERD OVER NIKS, ONGELOFELIJK."
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Dagboek van afvaller 4: Yvonne
Het was mooi zolang het duurde. Het was spannend, enerverend en mysterieus, maar nu is het afgelopen en dat vind ik OK.
Als jongste van de groep had ik het niet gemakkelijk en er waren momenten dat ik overal wilde zijn, behalve in Australië. Er werd soms zo ontzettend geouwehoerd over niks, ongelofelijk. Ik houd niet zo van gezeur en dat geeft mij soms een wat afstandelijk imago. En daarin zagen sommigen de mol.
Helaas heb ik daar niet echt mijn voordeel mee kunnen doen, waarschijnlijk omdat ik zelf ook op het verkeerde pad zat. Ik heb nú wel wat meer duidelijkheid, maar daarvoor is het nu te laat. Jammer, maar niet dramatisch.
===================
Angela heeft het een paar keer over 'zappen'
Let op de schrijffout, er staat 'dagboek van afvaller 4, YVONNE!!??
Het interview met Victoria is inmiddels ook te bekijken.