Marc-Marie die steeds warrig doet als hij met de telefoon bezig is: Verbinding verbreekt(met Jim)
Deed misschien wel warrig, maar om dit nu DE mol-actie te noemen neuh.
In gesprektoon (wat helemaal niet kan als zij opneemt) met Yvon.
Dat was me opgevallen idd, hij ging eerst 5 keer over, maar aan de andere kant heeft MM meerdere nummers gebeld, en we zijn afhankelijk van de montage, dus niet zeker of het bewuste telefoontje betreft.
Marc-marie tijdens de koffertjes opdracht..Is aan het bellen maar met wie?? Hij zegt aleen "Hij gaat nu bellen"
Met groep 2? Ik weet het niet, naar ook niet DE mol-actie waarvan ik stijl achterover sla.
Dan vind ik Isabelle die vanuit het niets (zonder telefoon) zegt te
horen dat Pete gaat bellen vreemder overigens.
Marc-Marie die denkt dat hulpmol Isabelle de koffer heeft gewisseld, en dus de koffer niet meer wil wisselen omdat Isabelle het zo opvallend deed dat hij wel weet dat pete haar aanwijst.!!! Als echte kandidaat had hij het koffertje wel gewisseld, maar hij wist dat de hulpmol zo zou opvallen..
De echte kandidaten wilden geen van allen dat MM nog ging wisselen, en nu ga je er al vanuit dat MM de mol is (wat best zou kunnen), maar desondanks had, indien hij niet wist van Jim's wissel door zijn actie Pete hem wel kunnen herkennen, ik vond dat hij het handig deed, ook niet DE mol actie imo.
Ik geloof wel in MM als mol-optie, maar DE actie waarvan je zegt nounou dat was me even een sublieme mol-actie, ehm nee.