Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Het echte antwoord wordt toch angstvallig geheim gehouden.
hoeso?
Omdat het officieel nooit bekend zal worden...Eigenlijk zou het een keer leuk zijn om een spel te doen waarbij complotjes en samenwerking niet is toegestaan!
nee want dan wordt alles zo voorspelbaar!Dan zou de sterkste altijd winnen....
Is dat dan niet de bedoeling van kennisspelletjes? Met complotjes weet je bijna zeker dat er iemand van het complot gaat winnen; degenen die er niet mee in zitten zijn bij voorbaat al kansloos!
oh maar je zei niet dat het ging om een kennisspelletje
Ik vind het ook wel eens een idee voor zaken als De Mol of Expeditie Robinson... En mochten ze er toch zijn, moet het niet ten koste van anderen gaan...
maar complotjes gaan toch altijd te koste van anderen? .Ik vind dat het er gewoon bijhoort
Tuurlijk gaat het ten koste van anderen, maar het gaat om de manier waarop het gebeurd. Zo'n complot als tijdens Flashback gaat mij bijvoorbeeld te ver...
hoeso? zoveel invloed hadden ze niet op de uitslag...
Nee, dat niet, maar daar gaat het hier ook niet om. Hun complot was er duidelijk op gericht om een bepaald koppel eruit te werken...
dat is toch juist slim .soms wil je een bepaald persoon gewoon liever weg hebben
Nee, dat is in mijn ogen gewoon niet netjes... Daar zijn complotjes niet voor bedoeld...
waarvoor zijn complotjes dan bedoelt? Om gezellig een beetje te babbelen? dan is het geen complot.
Een complotje is natuurlijk bedoeld om samen ver te komen, en natuurlijk ook ten koste van anderen, echter vind ik dat je niet alles zou moeten doen om 1 bepaalde persoon eruit te krijgen...
nouja vind ik wel. Als je weet dat diegene een gevaarlijk persoon voor jou is, jou ook weg wil hebben en je diegene ook niet echt mag... dan vind ik het redelijk logisch om een complot te smeden om diegene eruit te krijgen .
Waar het mij om gaat is dat het dan wel op een 'eerlijke' manier gaat, en niet zoals bij Flashback op een gegeven moment ging...
eerlijk is een term die niet precies is uit te leggen en niet echt een duidelijke grens heeft. Want er zijn mensen die zeggen dat complotjes zelf ook niet eerlijk zijn
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1014 gasten en 5 vaste bezoekers