Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Kan internet uitgezet worden?
koekoe en dwaas toch??of iig 1 van de 2 is dwaastoo de ander had ik ooit tussen regels door begrepen dat het koekoe was, maar weet het niet zeker
Zegguh.... ik ben er niet bij hoor
Haha, ik had ook altijd gedacht dat het de dwaas was.
ow ik zou zweren dat het een jeugdfoto van de Dwaas was....
waar bewaar ik de routebeschrijving naar de ijssalon?@Bodejos...we hebben veel van Maastricht gezien en zijn dus heel dicht bij de ijskraam geweest maar net niet ver genoeg...we zijn vanuit Maastricht naar Valkenburg gereden waar de mannen een grot hebben bezichtigd en ik genoten heb van een terrasje
Jij *^@!#(&$)!*(^&@#^#%^&
"Ik zoek dat befaamd ijssalon","we zijn er heel dicht bij geweest","maar net niet ver genoeg".....ik denk dat Bakkertje het ijssalon wel gevonden heeft,maar toen ze de prijzen zag dacht ze vast nou,we gaan lekker thuis een ijsje eten
Nee hoor want Bakkie is gek op ijs en dan maakt het haar niet uit wat ze er voor neer moet tellen...mijn duurste ijsje deze vakantie naderde de tien euro...maar dat was het dubbel en dwars waard!!OT: Waarom hebben ze in België toch allemaal van die grote en vooral mooie huizen? maar met van die hele lelijke tuinen er om heen?
Voor zover ik weet ligt Maastricht toch in Nederland?
nou dat willen de maastrichtenaren graag, maar zolang ze zich niet aanpassen blijven de meningen verdeeld.....OT: gaat Daisy nog over haar vakantie vertellen ?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
510 gasten en 3 vaste bezoekers