Ik vraag me toch wat af.... Zou ze het leuk vinden, of niet?
A: Ja, want
- Bij het weggaan van een verjaardag van een collega (ze woont daar drie huizen vanaf) gaat ze gelijk met mij weg, blijft op straat staan en zwaait...
- Tijdens het werken (ik werk in de fotowinkel tegenover de bloemenwinkel waar zij werkt!) kijkt ze constant naar binnen, of hebben we voor de winkel altijd wel een gezellig praatje
- Afgelopen donderdag komt ze bij mij vragen naar een digi cam, na een half uurtje gaat ze tevreden en vol info weer aan het werk
- Ze zou niet naar de verjaardag van mijn collega komen, totdat ik haar 15 minuten voordat we eigenlijk wilden gaan, met haar zus voorbij het raam zag lopen en naar binnenkijkend. 5 minuten later loopt ze weer langs waardoor ik naar buiten ga en we weer een gezellig praatje maken.. Wanneer ik naar binnen ga komt ze als nog mee naar binnen, waar ik met haar ondanks de drukte 5 min serieus heb kunnen praten.
B... Nee ze wil niet...
- Vrijdag zegt de de hele dag 1 woord tegen me
- Onder het bij zijn van bekende geeft ze niet toe dat ze het wel gezellig vind iets te gaan doen. Wanneer de vraag komt " Vind je hem leuk ?" antwoord ze stellig en keihard NEE, in het bijzijn van mij
- Haar zus, is ook niet echt positief en doet een beetje
Moet ik haar nu wel of niet meevragen om wat te gaan drinken?