Ik vindt vaccinaties handig, maar zal ze niet gebruiken voor kleine kinderziekten zoals een griepje of iets wat niet dodelijk is, alleen voor ziektes die dodelijk zijn of echt daadwerkelijk gevaarlijk. Ik vindt namelijk dat dit soort dingen ook gewoon bij het opgroeien hoort, je leert weerbaar te worden. Daarnaast geloof ik dat het denken om een gezonde lifestyle ook enorm veel invloed heeft, als je vaccinaties wil maar elke dag ongezonde troep eet, is het logisch dat je stoffen nodig hebt. Maar als je gezond eet en leeft, ben je al een stuk weerbaarder. Daarnaast geloof ik dat er heel wat dingen zijn die in de 'doofpot' zitten van de overheid, en dat er achter het verhaal van vaccinaties nog genoeg zitten, gezien de verhalen en de stoffen die er in zitten. Zo is er ook aangetoond dat er veel vruchten zijn die kanker kunnen tegengaan en zelfs compleet kunnen stoppen - en vitaminen. Maar daar hoor je niks over en die vitaminen zijn zelfs verboden aan te schaffen. - Ik geloof zelf dat er vaak wordt gesjoemeld met onze gezondheid, helaas, ter verbetering van iemands portemonnee. Dus ben niet heel vertrouwd met dit soort dingen van de overheid.