Ik ben net als Stormpie opgegroeid met kamperen en ik zou ook echt niet anders willen. een luxe hotel of resort is aan mij niet besteedt.
Als klein kind trok ik samen met mijn ouders, broers en zussen er uit op het mooie eiland Terschelling. Later hadden mijn ouders en jaarplaats in Hellendoorn en Ommen.
Aaangezien wij met ons zevenen thuis zijn, was één caravan neitg enoeg, dus mochten mijn beide broers in een tentje slapen naast de caravan. Zij waren dus verlost van het heftige gesnurk van mijn vader...toch wel het meest negatieve puntje aan het kamperen
Omdat we met ons zevenen waren betekende dat voor mijn moeder enorme hoeveelheden was. Zij deed dit dus allemaal zelf en dacht er niet aan om de was in de wamachine te stoppen, die bij de camping aanwezig was. Gebruikmakend van zo'n campingwasmachientje en de kinderen als wringers, zorgde ze er voor dat de was weer schoon in de kastjes kwam te liggen. Nog altijd heb ik daar bewondering voor, want als ik ga kamperen weet ik de wasmachien wel te vinden
Ik vind kamperen leuk omdat je zo veel verschillende mensen tegenkomt, en daardoor ontstaan er zulke leuke contacten over en weer. Men is zo superrelaxed over het algemeen en er kan ontzettend veel.
Omdat wij meestal ajren en ajren op één camping stonden kenden je het gros van de mensne ook, daardoor wkam het wel eens voor dat het hele veld lekker met zijn allen zat te BBQ-en. Iets wat ik hier thuis niet zo gauw zal meemaken met de buren
helaas is het kamperen voor mij opgehouden nadat we ene jaar of vier geleden voor het laatst zijn wezen kreperen op Terschelling. begin mei trokken wij er samen met een stel vrienden er op uit naar Terschelling, om mijn man en kinderen kennis te laten maken met het mooie van Terschelling. Alleen het was 's nachts zo koud dat je bang was dat je tenen er af zouden vriezen. Wij sliepen in ene tentje en de kids in de caravan bij onze vrienden. Tijdens die vakantie is mijn man voorgoed genezen van kamperen volgens hem, maar ik denk dat ik hem binnen een aantal jaren wel weer in een tentje krijg hoor. Want de liefde voor de bossen gaat dan toch wel voor op de barre omstandigheden die volgens hem horen bij kamperen. En geloof me ik ken hele mooie capmings, die midden in de bossen liggen
tja en anders wordt het gescheiden op vakantie gaan...hij richting ene luxe resort en ik richting camping...maar of we dan beiden zullen genieten.. ik denk van niet....