Wow, hij is sooooooo ontzettend de mol en een Yvon-lookalike hahaha. Ik voorspelde het vorige week al: als hij nu ook al de telefoon grijpt en de boel gaat saboteren is het helemaal zeker. Nu heb ik dus mijn laatste 1% twijfel afgeschud: 100% Richard is de mol. Hij baalde vast ontzettend dat ze nog NET op tijd als laatsten aankwamen bij het doel te paard en Frederique hem letterlijk over de streep trok
.
En weer nam hij op momenten dat het hem uitkomt het voor de groep op, zoals met "neem altijd de zwaarste". Blij dat hij was dat hij wat meer persoonlijke spullen mocht meenemen, en geen geld voor de pot. Bovenal slaat dat goed op hem af in de groep. Fantastisch ook die hint 'neem ALTIJD de zwaarste'. Dat geldt voor heel het spel hahaha!!!
Mooi ook dat hij telkens de afvallers kiest als zijn mol. En toch zonder een enkele joker in het spel blijft. Let ook op de Yvon-lookalike-contest als het gaat om verdachtmakingen. De hele aflevering roept hij dat die en die de boel saboteren, dingen fout doen etc. Nooit ligt het aan hemzelf. Kijk naar Yvon, die deed exact hetzelfde: zo houd je verdachtmakingen op jezelf op afstand. Het was deze week wat dit betreft wel heel extreem. En volgende week gaat hij er fijn mee verder zo bleek al uit de voorstukjes
.