Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 46700 keer)

Offline JeroenS

• Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #20 Gepost op: 17-03-2006, 21:57:39 »
De irritaties aan elkaar beginnen te komen, en daar geniet ik nou juist het meest van ;D Best opvallend dat er 6.750 euro is verdiend, allebei de opdrachten zijn eigelijk gewoon gelukt (weet alleen niet hoeveel geld er maximaal bij die Amsterdam-opdracht gewonnen kon worden) maar ik denk dus dat er weinig gemold is... ik hou het dus bij Roderick na deze aflevering :)

Offline Miekie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You can win if you want !
« Reactie #21 Gepost op: 17-03-2006, 21:58:04 »
Ook de intro van Liz komt daarin aan bod.

De intro van Liz is zeker weten vanavond uitgezonden hoor

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 17-03-2006, 21:58:32 »
Bijna iedereen denkt dat de Mol bij de grote groep zit, terwijl het net zo goed Liz of Roderick zou kunnen zijn, Frédérique is de enige die denkt dat het wel 1 van die 2 is, dat viel me ff op
......

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #23 Gepost op: 17-03-2006, 21:58:57 »
Ik vond het een erg leuke Aflevering vanavond, alleen had ik al zo n voorgevoel dat Chris eruit zal gaan, ik vond deze Aflevering wel korter als anders of ligt dat aan mij? Ik ben benieuwd of Liz en Roderick slagen met hun Dans-Opdracht volgende week...

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 17-03-2006, 22:00:37 »
Ik vond het een erg leuke Aflevering vanavond, alleen had ik al zo n voorgevoel dat Chris eruit zal gaan, ik vond deze Aflevering wel korter als anders of ligt dat aan mij? Ik ben benieuwd of Liz en Roderick slagen met hun Dans-Opdracht volgende week...

Ja, dat had ik ook, ik dacht ook dat het veel korter was  :-\\
Ik heb zo'n gevoel dat de dansopdracht gaat mislukken, ik weet niet waarom ik dat denk  :-\\
......

Offline KevinDG

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 17-03-2006, 22:02:08 »
Als je het dagboek op wieisdemol.nl leest dan ga je echt denken dat de mol wel in de grote groep zit(dus niet roderick of liz)...

Offline Mollenvanger

• Forumlid
  • Now you're a star in heaven...
« Reactie #26 Gepost op: 17-03-2006, 22:04:04 »
Ik had medelijden met milouska. Volgens mij is ze gewoon een beetje overenthausiast, en dat irriteert mensen. Maar ik vind haar een erg leuke kandi! En die richard is een vervelend mannetje. Hij gedraagt zich erg dominant en vals met z'n gesnauw!!!!
Mollenvanger#1

Offline DonBinho

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 17-03-2006, 22:04:18 »
yep, heb dit ook gezien. Weet niet of hij het zei, of dat hij het 'play-backte'. Als hij het zei, heeft Liz het natuurlijk ook gehoord. Zo niet, zou het wel eens iets kunnen zijn, of is het te opzichtig?
Volgens mij zegt hij op de muziek
De Mol is: ?

Offline ItaloDancer

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 17-03-2006, 22:05:42 »
Toine had toch zes jokers, en daarvan gaf hij er 1 weg. Bij mijn weten zette hij er drie in en heeft er dus nog twee over?

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #29 Gepost op: 17-03-2006, 22:08:28 »
jah, maar waarom geef je uberhaupt jokers weg? in dit spel is niemand te vertrouwen, en om nou jokers weg te geven voor vertrouwen lijkt me onlogisch
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 17-03-2006, 22:09:38 »
Oh trouwens, als Richard geen contact krijgt met Fré, vraagt Milouska of zij het even mag proberen. Voordat  hij hem overgeeft, drukt ie duidelijk op een ander knopje dan het knopje wat inegdrukt wordt bij het spreken. Heeft iemand dit ook egzien?

Ja, ik! Het ging in een seconde maar je kon het duidelijk zien. Ik vond Richard erg klooien met die walkie talkie, hij treuzelde.

Richard zegt bij het vlot bouwen:
"...ik bedoel ik ben goed bevriend met Frederique, maar voor hetzelfde geld is dat van haar of van mij zit er ook een gedeelte gespeeld bij..."

Ik vind het erg vreemd dat hij zegt of van mij want hij weet zelf tocht wel of hij het speelt of niet?!?

Dit vind ik er dus goed bij passen. Hoezo zou jij jezelf erbij noemen als je het hebt over: "een bepaalde rol spelen"? Dan doel je toch in principe erop aan dat jij zelf ook niet je ware ik toont maar gewoon zit te fucken (zoals Mary Lou zo leuk kon quoten  ::rofl::)

De intro van Liz is zeker weten vanavond uitgezonden hoor

Daar heb je gelijk in Miekie, maar ik doel op iets anders. In de sneak preview voor de VOLGENDE AFLEVERING zie je het stukje van Liz terug die altijd getoond word in de INTRO. Kortom, Liz haar "Kennismakings"stukje komt in aflevering 3 aan bod, maar ook die van Richard

Trouwens, even totaal off topic: al gemerkt dat er nog vijf vrouwen over zijn tegenover drie mannen?  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tram

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 17-03-2006, 22:09:57 »
Trouwens jammer dat het "raften" niet zo spectaculair was zoals het er vorige week uitzag in de vooruitblik.
Tijdens het raften zag je wel een houten kruis op een rots staan. Zomaar een kort shot tussendoor zonder duidelijke rede. Ziet iemand hier een hint in?

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 17-03-2006, 22:11:27 »
jah, maar waarom geef je uberhaupt jokers weg? in dit spel is niemand te vertrouwen, en om nou jokers weg te geven voor vertrouwen lijkt me onlogisch

Ja, mij lijkt het ook niet echt logisch om jokers weg te geven, ik zou het iig niet doen, je weet maar nooit wie je wel en wie niet kunt vertrouwen
......

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #33 Gepost op: 17-03-2006, 22:12:47 »
maar als freek jokers wint moet ze ze wel weer delen met Toine en Mary Lou
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline ItaloDancer

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 17-03-2006, 22:14:36 »
Ze wilden Frédérique erin houden en zij zou later ook weer jokers teruggeven als zij ze verdiende. En ze wilden eens zien óf en zo ja wie van de twee heren eruit zou gaan zodat ze weer een potentiële Mol konden "elimineren". Toine had al aangegeven dat hij niet geloofde dat Frédérique de mol was omdat ze oprecht zenuwachtig was bij de vorige eliminatie (dat was Toine toch? Volgens mij wel).

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 17-03-2006, 22:17:36 »
maar als freek jokers wint moet ze ze wel weer delen met Toine en Mary Lou

Ojaa, zoiets hoorde ik ook ja, nu snap ik het
......

Offline flupke01

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 17-03-2006, 22:19:36 »
Zal best, maar ik vond Fred nu wel nep bij de executie. Zij heeft (wil men ons doen geloven) op Liz gestemt en is één van de weinigen die Chris niet verdacht. De anderen wel, daarom waren zij zo verbaasd dat Chris eruit moest: hun mol is weg. Maar waarom moet Fred dan zo verbaasd doen. voor haar zou het juist een bevestiging moeten zijn. In ieder geval speelt ze die reactie. Misschien omdat ze de mol is, maar misschien ook omdat ze de anderen niet wil laten merken op wiens spoor zij zit en dit de anderen zou kunnen beinvloeden.
Uw betrouwbare tipgever!

Offline DB88

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 17-03-2006, 22:19:55 »
Had Toine wel bagege bij zich bij de executie?
Iedereen had alle tassen en zo mee, maar bij Toine was niets te zien...

Offline MrJasper

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 17-03-2006, 22:22:10 »
Tijdens het raften zag je wel een houten kruis op een rots staan. Zomaar een kort shot tussendoor zonder duidelijke rede. Ziet iemand hier een hint in?

Draagt de mol misschien altijd een kruisje??

O, O, O, wat een verdenkingen kun je bij deze aflevering plaatsen zeg!:

- Rodericks rare walkie talkie
- Richards'lanterfanten' tijdens het vlotbouwen
- Frédérique die zich als molzijnde in een perfecte positie plaatst en heel makkelijk kan manipuleren
- 'Fred' geeft zeer matigjes de aanwijzingen door: 'Je moet naar de Dam via de ....straat'. Wat hebben zij daar aan?
- Daarbij komt dat ze in een HOL zat...Misschien een hint omdat een mol nou eenmaal in een hol zit?
- Zit er nog iets achter Toine's grapje met Miloushka?
- Van wie was de stem door de telefoon eigenlijk? Probeerde Chris voor de lol ons iets op de jas te naaien of was het echt Roderick?
- Probeert 'Fred' jokers af te snoepen?

Dan het dagboek:

Je zou zeggen dat de mol zich in de grote groep bevind maar als je het tweede deel van het dagboek leest zie je het volgende:
Het blijft natuurlijk een interactie, waarbij ik de leiding heb, maar me ook over moet kunnen geven. Het voordeel is dat het gelukkig volkomen natuurlijk overkomt

Roderick leidt het dansen bij de tango-opdracht...Toch wel opvallend.

Er zijn ook nog andere dingen waar we iets achter kunnen vinden, uit het dagboek bvb:

Ondanks dat het best zwaar is, die schijn, gaat het me goed af. : Wie had het erg zwaar, en speelt dat?

Ook mijn, al dan niet gespeelde, slechte gevoel voor coördinatie helpt mij een handje. Daar kan ik zelf weinig aan doen, zullen we maar zeggen. Die ongecontroleerdheid heeft z’n charme en steunt mij in ieder geval bij mijn missie. Ik kon het vandaag erg goed gebruiken. : Te maken met het tango dansen of Frederique's slechte aanwijzingen.

- Alle opdrachten zijn geslaagd...Zit de mol in de tango-groep en gaat volgende week flink toeslaan?

Op de homepage van WIDM staat:

Geeft de mol een tip : Roderick via de telefoon?
ik zie, ik zie, een Argentijnse bergtop en ik moet naar het Rijksmuseum Wie moest naar het rijksmuseum?[/i]

Veel om over na te praten dus....Een hele week om de vragen op te lossen..!

Mollen top 3:

1. Frédérique
2. Roderick
3. Miloushka

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 17-03-2006, 22:26:38 »
Slechte coördinatie kan op alle kandidaten slaan! Ze hebben allemaal moeten coördineren!
Laten we jabberen.