Er zijn minstens vier groene, twee gele en een rode gevonden. Peggy is alleen naar de bank geweest. Zij kan er een paar uit hebben gehaald. Ze had ook al de rode er af gehaald, die niet voor hun was.
Aan de andere kant: Milouska weet van ruime afstand al dat er geen geld meer bij de RAI is. Uitermate vreemd, want ze hadden nog geen andere plaatsen gezien en wisten niet waar het geld was.
Sommige mensen suggereren dat er ook geld op de startlocatie heeft gehangen, dan kon Milouska dus wel weten dat er geld hoort te hangen.
Aan de andere kant is het dan heel erg raar dat zij en Richard(?) maar 1 pakketje met geld vinden. Ze zeggen namelijk, als ze bijna bij de Dam lijken te zijn, dat ze toch nog naar de bank gaan omdat ze
eindelijk geld gevonden hebben. Zo 'n uitspraak kan bijna niet over geld op een startlocatie gaan. Ik vindt het dubieus...
maar aan de andere kant is in deze opdracht heel veel verknipt in de montage. Je hoort Fred namelijk bijna constant, vanaf het begin, zeggen dat de andere kandidaten ofwel naar de bank of zelfs al meteen naar de Dam moeten komen. Ik kan mij niet voorstellen dat ze dit echt gedaan heeft, omdat dat te veel zou opvallen bij de andere kandidaten.
Ook vermoet ik dat bij deze opdracht wel eens met tijd geschoven kan zijn, en dat de kandidaten het dus sowieso zouden halen. (Zoals in een opdracht in Juliens(?) verhaal.)
Maar ik kan deze vermoedens helaas niet verder onderbouwen.