Paul Rabbering: Ken ik niet.
Eva van der Gucht: Ken ik niet.
Menno Bentveld: De Gijs Staverman & Richard Groenendijk van S7. Herexamen.
Inge Ipenburg: Wie haar niet kent is zeker op een andere planeet geweest. Naast Martine Hafkamp was zij ook te zien in het geflopte NSE van Talpa. Talpa = MOL
Sander Lantinga: Ken ik niet.
Liesbeth Kamerling: Daantje Mus/Alberts in Goede Tijden Slechte Tijden. Zus van Antonie Kamerling (Peter Kelder). Net als Daantje Mus en Hedwig Harmsen is liesbeth net als Georgina Verbaan (geen familie van,maar toch..) in het echt een vegatarier.
Renate Verbaan: Gaat binnenkort het vernieuwde Rtl/Yorin Travel programma presenteren bij Rtl 5 en is de vriendin van Winston Gerstanowitz en die werkt bij... Talpa = Mol
Alex Klaase: Ken ik niet.
Nadja Hüpscher: Ken ik niet
Dick Jol: Ken ik niet
Nederland 3 vind ik impresiepe geen probleem en aangezien De Keuring Dienst van Waren of het alternatieven programma om 20.30 komt zal Wie is De Mol wel tussen 21.00 en 22.05 uitgezonden worden op de plek van de Afdeling en Het Rat van Fortuin die nu als opvullig worden gebruikt,ik sluit ook niet uit dat Het Rat van Fortuin blijft en ze er 21.30-22.35 van maken (gevolgd door een korte film of ander programma gevolg door Rayman is laat.) of op de plaats van de lama´s,tussen 22.05-23.05 geovlgd door Rayman is Laat.
Voorbeeld:
20.30 Keuringdienst van Waarde of Klootwijk aan Zee (RVU)
21.00 Rat Van Fortuin (BNN)
21.30 Wie is de Mol (Avro)
22.35 Korte film of een ander programma
22.50/23.05 Rayman is Laat (RVU*)
* Vanaf 01 Januari 2007 bestaat de NPS niet meer en de RVu komt nog het meest in de buurt denk ik om sommige van de Nps programma´s over te nemen.
Ondertussen zou het wel is tijd worden dat de Mol een man word,maar ja of ik daar nu weer op moet vertrouwen. Laat ik maar de op herhaling theorie gaan en dat betekent dat betekent gewoon dat de mol een man is en ga ik voor Paul Rabbering.
1. Een vrouwelijke negerin als Mol.
2. Een mannelijke Mol
3. Een mannelijke Mol
4. Een Blonde vrouwelijke Mol.
5. Een Blonde vrouwelijke Mol.
6. Een vrouwelijke negerin als Mol.
7. ??
Zoniet. Dan is het Renate verbaan. Een Blonde vrouwelijke Mol.