Auteur Topic: Eva is niet de mol!  (gelezen 172673 keer)

Offline S-type

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #240 Gepost op: 29-01-2007, 17:14:17 »
Wat me vandaag overkwam: ik loop door Maastricht, en zie DIT:

w0w! Net echt!! Waar maak je dat?

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #241 Gepost op: 29-01-2007, 17:15:52 »
Nog even iets anders. Ik zie net dit plaatje voorbij komen:

Paul biedt niet mee, dus Eva staat in het midden. Het lijkt me vanuit de kant van de makers gezien geen slecht idee om de Mol in het midden te zetten, er van uitgaande dat de Mol veel biedt. Degene die in het midden staat is voor Karel makkelijk te zien zonder dat hij zijn hoofd hoeft te draaien.

Iets anders dat me vanmiddag bij de herhaling opviel :
Karel zegt: .....Vanwege de aanwezigheid van een mol in ons midden......
Paul is op dat moment nog niet terug in het spel en Eva is dus degene precies in het midden. Vond het wel een grappig toeval. Of hoe was het ook alweer. Bestond toeval niet bij WIDM  ::)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #242 Gepost op: 29-01-2007, 17:23:50 »
w0w! Net echt!! Waar maak je dat?
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat dit inderdaad fake is. Had ik het in het fake-picturestopic gezet, had iederen het meteen geweten. Maar ik geef het tenminste toe.  ;D

Pffff, ik had hem al een tijd op mijn computer staan, gewoon om uit te proberen (willekeurige naam gepakt, want Eva is mijn mol helemaal niet. Hoewel.....)

De sitenaam ben ik even kwijt, maar ik heb twee seizoenen geleden die betonnen muur ''beschreven'' met een van de toenmalige deelnemers (of was het nou vorig seizoen). Daar is ook de sitenaam uit te halen.

Oh ja: de fietsen staan helemaal niet in Maastricht. Die staan ergens in Berlijn ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #243 Gepost op: 29-01-2007, 17:40:33 »
4) De vierde muzikale aanwijzing is een fragment uit het nummer "Goud en Zilver" van Bløf. De regels die we te horen krijgen zijn: "En mijn horloge zegt je, Dat het tijd is voor veranderingen, Goud en Zilver, Hebben mij nooit iets gebracht."

Bij de veiling zegt Eva (in een biecht) dat ze in eerste instantie niet wilde bieden op de luxe hotelkamer. De regels 'Goud en Zilver, Hebben me nooit iets gebracht." kunnen hier op slaan. Toch biedt ze. (Tijd voor veranderingen?). Eva zegt tegen de groep dat ze niet op de sleutel van de hotelkamer geboden heeft en dat ze dit maar moeten checken als ze het niet geloven. Dit is dikke bluf. (Bløf?)

Ik denk zomaar dat dit zou kunnen kloppen.
Ik kan namelijk maar 2 redenen bedenken waarom Eva haar medekandidaten in eerste instantie wijsmaakt dat ze helemaal niet geboden heeft op de hotelkamer en dat ze dit zelfs mogen checken (?)(!)

1) Hoewel Karel heeft gezegd dat alle biedingen geheim blijven behalve die bij het eerste kavel, heeft Eva dit niet begrepen en is ze in de overtuiging dat het niet zal uitkomen dat ze geboden heeft. Alsof je kan verbergen waar je gaat slapen vannacht, sorry hoor Eva, zo dom kan je onmogelijk zijn. Maar goed, who knows.

2) Eva wil bij haar medekandidaten de indruk wekken dat ze een gewone kandidate is die niet heeft begrepen dat bovenstaande niet anders dan uitkomen kán.

Ik gok op het laatste....  ;)

edit: met mijn tunnelvisie zie ik even over het hoofd dat ze mogelijk zichzelf gewoon verdacht wil maken, maar dit is zo'n onhandige manier om jezelf verdacht te maken dat ik hem weer eerder mols vind dan onmols.
« Laatst bewerkt op: 29-01-2007, 18:28:18 door tureluurs »

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #244 Gepost op: 29-01-2007, 17:44:44 »
De sitenaam ben ik even kwijt, maar ik heb twee seizoenen geleden die betonnen muur ''beschreven'' met een van de toenmalige deelnemers (of was het nou vorig seizoen). Daar is ook de sitenaam uit te halen.
Was toch Letterjames?
The British are not impressed.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #245 Gepost op: 29-01-2007, 18:41:12 »
Ik dacht dat letterjames alleen die met dat metrostation kon maken. Maar dat moet hem zijn geweest.

Ik zou zeggen: leef je uit. Als het kan uiteraard in het Fake-topic, er zullen genoeg argeloze lezers zijn die het niet door hebben. ::rofl::

Offline Vyper

• Forumlid
  • Momfer is de mol!
« Reactie #246 Gepost op: 29-01-2007, 19:24:39 »
Paul is op dat moment nog niet terug in het spel en Eva is dus degene precies in het midden. Vond het wel een grappig toeval. Of hoe was het ook alweer. Bestond toeval niet bij WIDM  ::)

Er zijn 8 mensen. Er staan er dus twee in het midden.

Online Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #247 Gepost op: 29-01-2007, 19:25:33 »
Er zijn 8 mensen. Er staan er dus twee in het midden.

Zonder Paul = zeven mensen.

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #248 Gepost op: 29-01-2007, 20:00:38 »
maar karel weet tog oowk niet wie de mol is ??
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Flogging Molly

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #249 Gepost op: 29-01-2007, 20:03:17 »
Ik kan namelijk maar 2 redenen bedenken waarom Eva haar medekandidaten in eerste instantie wijsmaakt dat ze helemaal niet geboden heeft op de hotelkamer en dat ze dit zelfs mogen checken (?)(!)

Ik denk dat ze dat zei omdat ze in principe ook niet echt geboden heeft op de hotelovernachting. Ze heeft iig niet de prijs opgedreven. Ze heeft alleen 1x haar hand opgestoken, pecies op t goeie moment.

maar ja, Eva is dan ook niet mijn mol he  ::tandpastasmiley::

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #250 Gepost op: 29-01-2007, 20:41:49 »
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat dit inderdaad fake is. Had ik het in het fake-picturestopic gezet, had iederen het meteen geweten. Maar ik geef het tenminste toe.  ;D

Pffff, ik had hem al een tijd op mijn computer staan, gewoon om uit te proberen (willekeurige naam gepakt, want Eva is mijn mol helemaal niet. Hoewel.....)

Oh ja: de fietsen staan helemaal niet in Maastricht. Die staan ergens in Berlijn ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

ghehe lol , ik zei toch al meteen : leuk geprobeerd :D en er zijn nog steeds mensen die dat serieeus nemeb  ::rofl::
dennis for mole !

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 29-01-2007, 21:21:28 »
maar karel weet tog oowk niet wie de mol is ??

Nee, maar misschien wordt hem soms gevraagd iets op een bepaalde manier te zeggen.

Offline Shifting

• Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: 1-02-2007, 16:36:52 »
Ik heb het helemaal doorgenomen Heinz. Toch heb ik een paar kanttekeningen. Jij ziet dus in Eva een soortgelijke mol als George was in serie 3. Geen slechte gedachte na alles gelezen te hebben. Maar denk je nu werkelijk dat de mol niet op de hoogte is van alles wat komen gaat? Ofwel, is het niet raar als Eva de mol is en ze oprecht zich verontwaardigd over Paul die molboekjes steelt? Als een mol het betaamt, hoor je dat te weten. Van te voren. 

Als mol wil je dat de molboekjes worden gejat want de veiling komt eraan dus de aandacht richten op Paul zou in dit geval een domme actie zijn (toegegeven er is niet veel op de molboekjes geboden)

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 1-02-2007, 21:56:45 »
Op dat vlot was za aan het mollen ja, maar dat kwam omdat ze toch met Nadja zat  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 1-02-2007, 21:57:48 »
Eva doet af en toe wel verdachte dingen maar ik twijfel of ze de mol is... :P ::)

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 1-02-2007, 22:02:52 »
Eva doet af en toe wel verdachte dingen maar ik twijfel of ze de mol is... :P ::)

ze is heel goed bezig, maar doet absoluut mollig

Waarom zou ze niet met Maatje Alex willen?

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 1-02-2007, 22:07:37 »
ze is heel goed bezig, maar doet absoluut mollig

Waarom zou ze niet met Maatje Alex willen?

Een slimme mol gaat met de meest verdachte kandidaat op dat moment zodat wanneer alles mis gaat de mol daar niet de schuld van gaat krijgen maar die sufkop die toch al niets goed deed.

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #257 Gepost op: 1-02-2007, 22:10:50 »
Een slimme mol gaat met de meest verdachte kandidaat op dat moment zodat wanneer alles mis gaat de mol daar niet de schuld van gaat krijgen maar die sufkop die toch al niets goed deed.

Daarom inderdaad net als in de controle room. Nadja is een goed afleidpersoon. Alex zei ook dat hij Eva verdacht vond wanneer ze arriveerden bij een nieuwe lokatie. Em ze baalde goed ook dat Alex er nu uit ligt, dankzij haar toedoen.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 1-02-2007, 22:19:51 »
Daarom inderdaad net als in de controle room. Nadja is een goed afleidpersoon. Alex zei ook dat hij Eva verdacht vond wanneer ze arriveerden bij een nieuwe lokatie. Em ze baalde goed ook dat Alex er nu uit ligt, dankzij haar toedoen.

Ja idd, opvallend vond ik haar uitspraak : "ik gunde het hem het meest" of zoiets was het. Als je kandidaat bent gun je het jezelf toch het meest!
Aan de andere kant vreemd dat Alex eruit ligt dan, hij zou wat vragen goed moeten hebben als hij ook op Eva zat. Maar als hij gespreid heeft en veel geaarzeld + het feit dat hij geen jokers had kan de doorslag hebben gegeven.
Dan wordt ook Nadja nog steeds erg verdacht dus diegenen die daarop zitten zitten al goed bij die vlot-vragen.
Nou ja, ik zit al vanaf afl. 1 op Eva als mol, en ik heb nog steeds geen redenen gezien daarvan af te stappen, dus....
« Laatst bewerkt op: 1-02-2007, 22:21:29 door tureluurs »

Online Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #259 Gepost op: 1-02-2007, 22:22:23 »
Aan de andere kant vreemd dat Alex eruit ligt dan, hij zou wat vragen goed moeten hebben als hij ook op Eva zat. Maar als hij gespreid heeft en veel geaarzeld + het feit dat hij geen jokers had de doorslag hebben gegeven.

Alex had op maarliefst 4 personen gestemd zei hij. Jammer voor hem, want als hij nou op Eva had doorgezet was ie de winnaar geworden. ;)