Ze zijn alleen niet zo goed
die van eva zijn plausibeler en hebben niets te maken met dubbele letters ofzo of klokken, maar slaan op de opdrachten van de aflevering die is geweest, maja we komen er niet uit. Kijk eens goed naar aflevering 3 en 4, daar doet inge niets raars, pas later werd ze een beetje verdacht, maar ze is te onopvallend geweest in sommige afleveringen.
Eva is een hele goede mol, jullie zullen versteld staan wat ze allemaal heeft gedaan 
En die van Eva zijn wel plausibel te noemen? De muzikale aanwijzingen naar Inge hebben niks met dubbele letters te maken en waarom je klokken erbij haalt is mij een raadsel. Aflevering 3 & 4 deed ze niets raars? Ooit gedacht aan de veiling waarbij Inge gewoon blijft opbieden? Ik sluit me dus aan bij Jutta.
En wat betreft Eva. Oh wat is ze toch een held door het opeten van 1 tor. Die tor is toevallig wel een delicatesse in Thailand, ze worden notabene verkocht op de markt. Het is dus een speciale snack. Dan is zoiets nooit smerig, kan toch niet. Want anders word het toch niet massaal gegeten?
Daarnaast heeft juist deze aflevering mij ervan overtuigd dat Eva echt de mol niet is. Kijk naar haar lichaamstaal, kijk naar haar houding/gedrag. Ze moet wel een dondersgoede actrice zijn wil ze dat allemaal spelen. Dat gaat erbij mij dus niet in.
En wat betreft Eva in voorgaande afleveringen... alleen afl. 1 is ze als mol aan te merken. Door het vertrouwen van de groep te winnen door uit te stralen dat ze alles van Alex af weet (maar niet heus). Wat doet ze nu in afl. 2 dan? Ze gaat als nog abseilen. Maar pas wanneer ze er min of meer gedwongen word. Als mol ga je toch zeker wel je eigen regie in handen nemen over hoe en wanneer aan de beurt te zijn? Dan ga je toch niet staan afwachten totdat je 6de bent en toch maar wel gaat.
Verder heeft ze weinig uitgehaald bij de tempel opdracht. Nee, je molt uitstekend wanneer je als eerste meteen doodloopt. Als mol weet je toch zeker wel de route uit je hoofd. Dan ga je toch niet bij de eerste de beste keuze je stuk lopen? Dan laat je de kandidaten toch eerst de route verkennen en wanneer het er om gaat draaien loop je fout. Ze is gaan zitten in de vliegtuig bij de buggies. Daar heb je totaal geen regie over alles wat erop de grond afspeelt.
Verder zijn er nog andere momenten waarop ik denk: "Als mol kan je dit veel molliger aanpakken"