En mijn eerste Mol Fan Dag is een feit.
Zo rond 12.40 uur stond ik al bij de Observant. Ik bracht de shirts mee, dus leek het me wel slim om een stukje eerder aanwezig te zijn. Ben dus maar begonnen met het uitstallen van de shirts op een tafel. Even later kreeg ik nog hulp van Mariell (waarvoor dank!
) en toen het eenmaal 1 uur geweest was begonnen de mensen toe te stromen. Het grappige was nog wel dat de AVRO ook een kraampje aan het inrichten waren met ook shirts. Maar die kosten wel 12,75 euro. Achja, beetje concurrentie kan geen kwaad he
Grootste verschil was natuurlijk dat iedereen bij mij al had gereserveerd, ik was er dus zeker van al mijn shirts kwijt te raken. En ik heb van alle verkochte shirts 200 euro (2 euro per shirt) gedoneerd aan Stichting Doe Een Wens. Dat werd uiteindelijk 205 euro omdat ik 1645 euro geen mooi rond eindbedrag vond. 1650 euro met mijn bedrag erbij is dat wel
De quiz heb ik verstek moeten laten gaan, ik kreeg namelijk niet door waar je moest wezen om de vragen op te halen. Ik heb de veiling bijgewoond en genoten van het hele gebeuren. Ondanks dat het best koud was, leidde Karel (dus toch!
de veiling. Twee tekeningen van Highwaykind werden geveild, die van Karel en Inge. Dus ik dacht bij mezelf: nou, dan komt Nadja ook wel voorbij. Maar niks van dat alles
Ik had gehoopt dat de tekening van Nadja ook in de veiling terecht kwam want dat was hetgeen waar ik mijn geld voor uitgetrokken had.
Resultaat: niks geboden. Het vragenvuur was leuk om te zien van de zijkant. Ik heb de aanmoedigingsprijs gekregen van ErikTKS voor bij de molbeurs. Dit omdat ik twee-na-laatste geëindigd ben bij de beurs
En als prijs kreeg ik een enveloppe met een heus "Molbeurs geheim" En wat dat geheim is ga ik jullie mooi niet vertellen
Uiteindelijk heb ik ook nog Inge, Renate, Eva & Paul een t-shirt kunnen geven. En ze vonden het allemaal leuk
205 euro naar het goede doel, 210 euro wat resteert als bedrag om de rekening mee te betalen voor de t-shirts. Ga zodadelijk mijn saldo controleren opdat ik 157,12 euro erop heb staan. Maar dat zal wel zo zijn. En daarmee heeft iedereen zijn/haar shirt kunnen ophalen (met uitzondering van de mensen die voor bordeaux en lichtblauw gingen...)
Afijn... ik vond het een leuke dag. Er hing een hele leuke, gemoedelijke sfeer en heb me prima vermaakt. De shirt actie is goed gegaan, het goede doel heeft zijn aandeel gekregen en de forummers hun t-shirt. Enne, Highwaykind, waarom heb je de tekening van Nadja thuisgelaten en niet meegestuurd? Ik had hem zo graag nu willen inlijsten op mijn kamer
Maar dat zit er nu dus niet meer in