even een korte opsomming van dingen die mij opvielen:
- het rode boekje ging naar Dick Jol
- Karel noemt alle kandidaten bij de voornaam behalve Dick, die noemt hij enkele malen meneer Jol (is de mol, dat rijmt)
- het blauwe boekje ging volgens mij naar Nadja, maar dat kwam niet duidelijk in beeld
- Eva was niet van plan om de zonnebrand in te leveren en verder leek ze een beetje teleurgesteld dat ze de reisgidsen niet mee mocht nemen en ze niet bij de te wegen bagage had gedaan (mols omdat ze het niet heeft gedaan, onmols om erover te beginnen)
- Nadja draagt een t-shirt van i love NY, is dat niet apart als je naar Bangkok gaat, verder draagt ze iets later op de dag een wit t-shirt en later ook nog een wit met rode, ben benieuwd hoeveel ze mee heeft...
- bij het bekijken van de filmpjes zegt Renate dat Karel vertelde dat er BIJ iedereen een filpje is gemaakt, en dat heeft Karel helemaal niet (op TV) gezegd, hij zei dat er filmpjes waren OVER de kandidaten
- het eerste filmpje is die over de gehaktballen van Menno, waarbij iedereen Renate kiest, Renate zelf kiest Menno
- Inge zegt dat er een link is tussen Nadja en Ramses Shaffy, hierover heb ik niets terug kunnen vinden, wel zie ik op de .nl site dat Alex in kopspijkers Ramses Shaffy heeft nagedaan
- bij de filmpjes zegt Inge vooral veel, Rante zegt niets, alleen het gehaktballenverhaal (kan me nog iets herinnerern van Yvon over pasta-pesto toch??)
- Nadja zegt dat er nog maar 6 mensen kans hebben om eruit te vliegen, want degenen die blijven, namelijk de mol, 2 personen met 6 jokers en alex, hierbij impliceert ze dat de mol niet alex of een van de 2 dames met de jokers kan zijn, op het moment dat het in de aflevering kwam, wisten we nog niets van eventuele vrijstellingen, het lijkt alsof Nadja meer weet dan wij
- Karel zegt op een goed moment dat de mol met zijn armen over elkaar rustig achterover kan leunen. De eerste die je dat na die opmerking ziet doen is Sander, maar vervolgens Renate en Alex ook
- Eva begint bij de dieselmotor te twijfelen of hij niet links zei, Renate valt haar direct bij
- als er wordt voorgesteld om de stappen uit te meten naar de dieselmotor blijven Nadja, Liesbeth en Sander staan
- Renate roept meteen dat het Roderick is op de radio, het geven van een juist antwoord kan in dit spel niet heel veel kwaad, slechts EUR 250,- en je maakt wel een onverdachte indruk
Goed, ik weet ook niet precies wat het allemaal kan betekenen, maargoed, ik denk ik deel mijn puntjes ook even met jullie