Beter nu vetrekken dan aan het einde er weer achterkomen dat je er weer naast zat.
Bij de veiling vielen vooral hij,Renate,Inge & Nadja op. Het verbaasde mij dat Renate en Menno niks hadden,omdat het leek Menno vlak voor Inge bood voor de 4 jokers,maar die 4 gingen uit eindelijk naar Eva en ook Renate won niks,want die gingen naar Nadja en dat terwijl ik het idee had dat Renate op alles mee deed en zeker met de 10 jokers. Dick had gewoon voor het hotel kunnen bieden,maar als schijtrechter heeft hij een oog voor overzicht en heeft bewust gekozen om niet mee te bieden omdat hij dat wil behouden. De 3 vond ik wel mollig van hem,ik denk dat hij weet of vermoed dat hij niet bang hoefd te zijn voor Nadja of hij denkt juist dat zij de mol is en als hij die vrijstelling niet kan krijgen of zozeker is dat hij zij de mol is,dan maar de molof hij is het zelf. Renate was het omgekeerd van Inge,Inge leek er voor te schamen dat ze zoveel bood op de jokers en Renate juist weer niet. Inge werd verraden door te veel antosjamme en dus dat ze rood werd.