Auteur Topic: Georganiseerde Molvakantie?  (gelezen 49350 keer)

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #120 Gepost op: 28-03-2007, 21:45:22 »
Ik denk idd dat het het beste is om een week in nederland te doen. Das veel toegankelijker, niet duur, en je hebt zat tijd.

Offline Pjvdl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Susan is de Mol :D
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #121 Gepost op: 30-03-2007, 16:05:56 »
Ja, ik vind Nederland gewoon goed

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #122 Gepost op: 30-03-2007, 16:52:50 »
jah en ik wil meedoen ^_^ en anders doek wel organiseren of presenteren :P

Offline Pjvdl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Susan is de Mol :D
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #123 Gepost op: 30-03-2007, 19:42:17 »
Het liefste ben ik kandidaat, maar als dat niet meer kan wil ik ook wel mee helpen organiseren!

WorldExpress

  • Gast
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #124 Gepost op: 30-03-2007, 19:55:12 »
Het liefste ben ik kandidaat, maar als dat niet meer kan wil ik ook wel mee helpen organiseren!
Mollenlijstje:
Phvdl :P

Offline Buurman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #125 Gepost op: 30-03-2007, 21:27:48 »
Ik heb inmiddels mijn 10 deelnemers bij elkaar.

Buiten de 10 deelnemers heb ik twee cameramensen, twee mensen redactieondersteuning, een materiaalmeester en iemand voor alles wat met computers te maken heeft.

Het basisconcept is uitgewerkt, de finale ook.
In de meivakantie ga ik rondreizen om geschikte locaties te zoeken. Een aantal heb ik op het oog, en die ga ik dan dus even bekijken. Ook voor de overnachtingen ga ik dan interessante plekken zoeken.

Ik heb een interview gehad met omroep Brabant hierover en met hen afgesproken dat er tijdens de molweek ook in samenwerking met hen iets zal gebeuren daar.

Het wordt groter dan in eerste instantie bedoeld, maar wel erg leuk!

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #126 Gepost op: 31-03-2007, 15:18:39 »
mag ik dan presenteren  ::hypocriet::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #127 Gepost op: 31-03-2007, 15:42:35 »
mag ik dan presenteren  ::hypocriet::
Dan moet Buurman het platte haags gaan ondertitelen. Daarin heeft de techniek dan weer niet voorzien.

De enige die dat verstaat, dat is Dick....... ;D ;D

Offline Buurman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #128 Gepost op: 31-03-2007, 16:21:06 »
Ik heb dialectologie als nevenrichting gehad tijdens mijn studie, dus plat Haags is geen enkel probleem :P

De presentatie doe ik zelf, maar mensen die eventueel tijdens de week aanwezig willen zijn om te helpen bij het organiseren van alles zijn nog steeds welkom.

Ook mensen die eventueel goedkope slaapplaatsen in Brabant weten, misschien zelfs zelf hun achtertuin of iets dergelijks (hoe origineler hoe beter) aanbieden voor een overnachting. Hoe minder dat kost, hoe meer geld we in de opdrachten (en de pot) kunnen pompen.

Voor alle informatie of hulp geldt: herfstmol@gmail.com :)

Alvast jullie dank voor het meedenken!

Offline Buurman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #129 Gepost op: 15-05-2007, 08:57:38 »
Voor geïnteresseerden:

Mijn Wie is de mol met onbekende Nederlanders begint momenteel duidelijke vormen aan te nemen.
Het programma is bijna helemaal geschreven, diverse slaaplocaties zijn al geregeld en de opdrachten worden spectaculair! Voor durvers, denkers, doeners, volhouders etc etc etc. Dat alles met op zijn tijd een interessante mindfuck. Alles bij elkaar in acht dagen 18 opdrachten.
Tijdens onze molweek zullen diverse oud-deelnemers van de televisievariant acte-de-presence geven. Het geheel speelt zich af in Noord-Brabant en België en de pot kan oplopen tot 800 euro.

Alles wordt opgenomen en gemonteerd tot afleveringen. Die komen op dvd voor alle medewerkers, maar uiteindelijk zullen die ook op Youtube terechtkomen.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #130 Gepost op: 15-05-2007, 14:38:14 »
Voor geïnteresseerden:

Mijn Wie is de mol met onbekende Nederlanders begint momenteel duidelijke vormen aan te nemen.
Het programma is bijna helemaal geschreven, diverse slaaplocaties zijn al geregeld en de opdrachten worden spectaculair! Voor durvers, denkers, doeners, volhouders etc etc etc. Dat alles met op zijn tijd een interessante mindfuck. Alles bij elkaar in acht dagen 18 opdrachten.
Tijdens onze molweek zullen diverse oud-deelnemers van de televisievariant acte-de-presence geven. Het geheel speelt zich af in Noord-Brabant en België en de pot kan oplopen tot 800 euro.

Alles wordt opgenomen en gemonteerd tot afleveringen. Die komen op dvd voor alle medewerkers, maar uiteindelijk zullen die ook op Youtube terechtkomen.

klinkt leuk!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #131 Gepost op: 15-05-2007, 20:21:50 »
Voor geïnteresseerden:

Mijn Wie is de mol met onbekende Nederlanders begint momenteel duidelijke vormen aan te nemen.
Het programma is bijna helemaal geschreven, diverse slaaplocaties zijn al geregeld en de opdrachten worden spectaculair! Voor durvers, denkers, doeners, volhouders etc etc etc. Dat alles met op zijn tijd een interessante mindfuck. Alles bij elkaar in acht dagen 18 opdrachten.
Tijdens onze molweek zullen diverse oud-deelnemers van de televisievariant acte-de-presence geven. Het geheel speelt zich af in Noord-Brabant en België en de pot kan oplopen tot 800 euro.

Alles wordt opgenomen en gemonteerd tot afleveringen. Die komen op dvd voor alle medewerkers, maar uiteindelijk zullen die ook op Youtube terechtkomen.
klinkt zeker leuk! ::ok::
I'm a real big goblin..

Offline jvdzande

  • Forumlid
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #132 Gepost op: 19-05-2007, 13:51:18 »
he hallo, jammer dat je al vol zit met het weekend, kom net af van een ander wie is de mol weekend en heb de smaak te pakken, helaas niet gewonnen, maar wel in de finale. Mocht er uitval zijn dan hoor ik het graag.

Jasper

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #133 Gepost op: 2-06-2007, 22:17:43 »
Hela,

ik zei eerder al dat ik zelf al enkele keer een "Mol Spel" georganiseerd heb. Wel, ik heb nu even de tijd genomen om een leuke trailer samen te stellen met daarin fragmenten uit de voorbije edities. Je ziet ook de foto's van drie mollen. Ik weet nog niet of er nog een vierde (laatste) editie komt. Ik heb me door het 'Bangkok Calling'-filmpje wat laten inspireren. Ik wou het fragment oud laten lijken, vandaar dat het wat trilt. Hopelijk vinden jullie het leuk...

In ieder geval veel succes met jullie Mol Spel. Ik hoop dat jullie spel online te bewonderen zal zijn.

greetz

R€NN€

http://www.youtube.com/watch?v=bcXVNd6OzjQ<- Mol Spel trailer
Oja. De gast in de groene truine trui achter de laptop, ben ik  ;D
« Laatst bewerkt op: 2-06-2007, 22:19:54 door RENNE »

Offline Buurman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #134 Gepost op: 2-06-2007, 23:35:21 »
Onze mol wordt inderdaad helemaal gefilmd en in afleveringen op youtube gezet.
De eerste opnames zijn zelfs al klaar!
Die worden echter pas na de week vrijgegeven omdat er uiterst geheime informatie in staat.

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #135 Gepost op: 3-06-2007, 10:25:36 »
Onze mol wordt inderdaad helemaal gefilmd en in afleveringen op youtube gezet.
De eerste opnames zijn zelfs al klaar!
Die worden echter pas na de week vrijgegeven omdat er uiterst geheime informatie in staat.

We kijken er vol spanning naar uit!

Offline titania

  • Forumlid
Zelf meedoen aan variant op Wie is de Mol? Dat kan!
« Reactie #136 Gepost op: 6-06-2007, 18:46:26 »
In de week van 3 tm 10 augustus 2007 organiseren wij met een groep vrienden een actieve sport -en spelvakantie, geïnspireerd op het bekende TV spel "Wie is de Mol". Wij organiseren dit natuurlijk alleen voor de fun, dus het zal niet zo 'groots' zijn als het TV programma. En in tegenstelling tot "Wie de Mol" blijft iedere deelnemer tot het eind in het spel, het zou jammer zijn als je na 1 dag weer naar huis mag. Momenteel hebben 10 deelnemers zich aangemeldt, maar omdat het spel gebaseerd is op 12 deelnemers zijn we nog op zoek naar de laatste 2.

Ben je enigszins sportief, houdt je van puzzels en spelen en heb je genoeg fantasie en creativiteit dan is dit wellicht iets voor jou. Meer informatie kun je vinden op de website; http://ladage.tweakdsl.nl/titania. Maar je kunt natuurlijk ook een mailtje sturen. Nogmaals; wij doen dit voor de fun en niet om er geld aan te verdienen. De kosten voor de vakantie zijn dus alleen om onze onkosten te dekken.

Leeftijdsindicatie: 25-35 jaar.

Ivo en Elise

Offline Schimmol

  • Forumlid
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #137 Gepost op: 14-06-2007, 19:57:35 »
Klees al die dingen en ik heb altijd al aan zoiets mee wille doen :P
Heb ook met vrienden geprobeerd maar tis NOOIT gelukt :o
Een heeft geen zin meer of niemand wil organiseren enz. enz.

maar cool dat jullie dit doen ;)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #138 Gepost op: 19-06-2007, 21:22:28 »
Leuk filmpje, goed nagedaan :)
Het is alleen Nederland en niet Holland :P Ik doe al genoeg moeite het aan Amerikanen en Engelsen en Australiërs uit te leggen, ik hoef het nu toch niet ook aan Nederlanders zelf uit te leggen?
The British are not impressed.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #139 Gepost op: 21-06-2007, 13:46:32 »
Vorig jaar heb ik een "Wie is de mol-kamp" georganiseerd in Limburg. Met een aantal vrienden speelden we het spel voor 4 dagen, dat was erg gaaf.

Check hier het introfilmpje dat op de DVD staat die ik erbij heb gemaakt (beetje brakke kwaliteit, maar goed) : http://www.youtube.com/watch?v=FEcHrvzpkno

Wellicht kan ik iemand helpen met de voorbereiding  :)

Het ziet er super gaaf uit :D