Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Guidetti mag toch naar Celtic, de transfer papieren waren net te laat ingeleverd, maar de FIFA heeft dispensatie geleverd, zodat t toch doorgaat. Hopelijk komt ie weer een beetje op niveau daar.
Na een zomer vol speculaties heeft John Guidetti eindelijk een nieuwe club gevonden. De oud-Feyenoorder, die bij Manchester City overbodig was geraakt, verdedigt dit seizoen de kleuren van Celtic.''Velen hebben een bak stront over me uitgegooid, maar waar heb ik dat in godsnaam aan verdiend?'', vraagt Guidetti zichzelf af in gespek met Heja Sverige. ''Ik zal altijd geliefder zijn dan gehaat, maar er zullen altijd haters overblijven. Het is echt niet zo dat ik op de bank van Manchester City wilde zitten. Ik deed echt wel mijn best.''De extravagante Zweed kreeg ondanks het gebrek aan wedstrijdritme voldoende aanbiedingen: ''AIK uit Stockholm, waar ik met alle respect nog nooit van gehoord had, Olympiacos, Ajax, Fiorentina en Palermo, prima clubs. Maar ik wil me nu bij Celtic bewijzen.''
Slechte aankoopMiddenveld al vol genoeg Clasie-Immers-Vilhena?-el Ahmadi-ToornstraPSV heeft Isimat definitief overgenomenRekik is wegBerghuis lijkt te komen, maar die heb ik ooit een verschrikkelijk over het paard getilde voetballer genoemd, en dat vind ik nog steeds.
Waarom wachten ze dat niet af?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
950 gasten en 3 vaste bezoekers