Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
9 maart.. Balen, want dan kan ik er vrijwel zeker niet bij zijn. M'n moeder is 8 maart jarig en we gaan dan vrijwel zeker een weekendje weg. Weekendje weg is wel leuk, maar ik wil het eigenlijk allebei.
Jos, `t komt toch gewoon uit? 7 februari --> iemand eruit, 5 mensen over14 februari --> iemand eruit, 4 mensen over21 februari --> iemand eruit, 3 mensen over28 februari --> niemand eruit, cliffhanger! 6 maart --> FINALE
Arco kom he: vier de 8e de verjaardag van je moeder en kom de 9e gewoon naar Amersfoort! (hoe ga je anders die massa's DVD's terecht doen komen )En mocht je moeder een weekendje weg willen, verplaats het dan 1 weekje? Ze zal wel snappen dat de MFD iets unieks is en slechts 1 keer per jaar plaatsvindt
16 maart lijkt me wel veiliger. Vorig jaar werd immers een aflevering een week uitgesteld vanwege voetbal. En ik vrees met grote vreze dat de voetbalbond ons dit jaar weer zo'n streek zal leveren.
De crew heeft overleg gehad met de productie van WIDM. Het lijkt me sterk dat dit gaat gebeuren dus...
Komt er überhaupt een fandag, gaan er mensen zeuren.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
867 gasten en 5 vaste bezoekers