Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Weet nog steeds niet hoe ik die er af krijg. :
zeg meneer molcrazy, wanneer kun je je inschrijven?
Deleten helpt wellicht. Of een nieuwe mobiel kopen.Voor mij is 9 maart dus ideaal. Let op: doorgaans ligt er een vloek op mijn reis naar en van Amersfoort. Ik reken er gewoon op dat de NS (Prorail) voor die dag ergens tussen Maastricht en Amersfoort werkzaamheden aan het spoor heeft gepland. Maar Ik laat me niet weerhouden, hoor.
Ik denk niet dat er een molfandag 2008 komt Het volgende heb ik op een Vlaams forum opgevangen,Woestijnvis heeft laten uitlekken dat gezien het onverhoopte succes van WIDM in Nederland men plannen heeft om de reeks in Vlaanderen alsnog te hervatten.Daarbij nodigen ze ALLEex-kandidaten uit,van zowel Vlaanderen als Nederland,alsook de crew ect.ect. zodat IEDEREEN zijn zegje kan doen.Of WIDM terugkomt op de Vlaamse TV is nog een vraagteken,meer duidelijkheid zal er zijn na de bijeenkomst te Antwerpen op zaterdag 8 maart Als de kandidaten op 8 maart tot een stuk in de nacht in Antwerpen zitten,dan vrees ik voor 9 maart
Nogmaals, alles is in overleg gegaan met de productie van WIDM. Iets meer geduld svp!
niet, je krijgt een uitnodiging
Zeg Megan, en hoe komt men aan zo`n uitnodiging
toch wel voor de VIP behandeling hé?
Woestijnvis heeft laten uitlekken dat gezien het onverhoopte succes van WIDM in Nederland
Onverhoopt? Bovendien heet Wie is de Mol? in Belgie 'de Mol' en wordt het dus niet afgekort met WIDM.
In het kader van de getallen theoriën behoort de mfd eigenlijk gewoon op 8-3-08 te zijn natuurlijk (ongeacht eventuele andere activiteiten van crew en kandi's die dag).
En waarom niet gelijk in Antwerpen. Zijn alle kandidate aanwezig en gelijk een flinke lobby voor een nieuwe vlaamse reeks.
Ik heb je er de laatste twee jaar anders toch echt zien rondlopen hoor. Vorig jaar was het probleem meer terugreizen toch? En volgens mij was dat niet eens de schuld van de NS .
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
683 gasten en 5 vaste bezoekers