Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
En degene voor wie Joris die serenade (applausje hoor) zingt, dat is niemand minder dan RN's eigen Daisy.
Nu weten we trouwens nog niet wie de persoon rechts is.
Het is mij, Tsubasa. Ik post niet zo vaak op de fora (ook vanwege RSI klachten de laatste maanden) maar geniet wel erg van WIDM en af en toe de fora lezen, en ook had ik volgens velen de slechtste theorie op het forum van dit seizoen (Hoera!)Hier nog een plaatje van mij met Georgina (gelukkig trof ik haar nog voor ze wegmoest)
Had de AVRO nog iets te koop staan op de MFD?
Bij binnekomst kreeg je weer een avro pen En een zakje drop met Avro erin gedrukt.En teenslippers waren er te koop voor 10 euro.
Hier zullen de dames blij mee zijn.
Ik ben onschuldig. Ik heb alleen maar een T-shirt... ...en heb daar gewoon voor betaald. Anyway, ik wou jullie ook even lastig vallen met mijn foto's. In tegenstelling tot veel fans was het niet mijn doel om zelf op de foto's te komen met kandidaten (niet dat daar iets mis mee is), maar om de molgekte een beetje in beeld te brengen. De kwalitiet is niet echt hoog, veel contrastgetweakte en bewogen foto's (vooral foto's met Georgina zijn lastig scherp te krijgen), maar het ergste heb ik er al tussen uit gegooit. Op dit moment staat nog alles door elkaar, daar wordt aan gewerkt. Geniet er van:http://www.flickr.com/photos/rogierdevAlle foto's heb ik verkleind, mocht je intresse hebben in een foto op gemaakt formaat, stuur dan even een berichtje. En mocht je ongewenst op een van mijn foto's terecht zijn gekomen... dan heb je pech.
En bedankt . Ik merk even op dat we nog in discussie waren met kabouter over hoe mijn camera werkte toen deze foto genomen werd.
Je had die kabouter ook op een keukentrapje moeten zetten.......
Speciaal voor Bakkertje die nergens op staat: Hij is niet helemaal scherp maar ik herken je duidelijk!!
met maaw 1 fout waar ik me echt voor schaam (in een vlaag van verstandsverbijstering Dunya ingevuld bij de vraag in welke pinjata het geld zat )
Haha geweldig! Bakkertje staat hier helemaal niet op! Dit zijn van links naar rechts: MolCrazy, Mapel, Ikzelf (lekker charmant momentje ) en Guikie.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
878 gasten en 5 vaste bezoekers