Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Hoe zouden jullie het vinden om op de fandag je juffrouw Natuur en scheikunde tegen te komen!! VERSCHRIKKELIJK!!! Ik zat daar aan dat tafeltje en heb me pet echt zowat in me gezicht gedrukt.. maja ze heb me niet gezien..!! Teminste op school zei ze er niks over!!
Tssk! Die entreekaartjes zijn al uitverkocht hoor .Je hebt geen toestemming nodig hoor, gewoon lekkah doen
Dat is niet helemaal waar, pika. De harde kern waar hierboven over wordt gesproken, is een ander groepje, misschien deels hetzelfde weliswaar, als de mensen die door het jaar heen op RN blijven posten. Die laatste groep is groter.
Er is inderdaad een harde kern en die harde kern reageert ook alleen maar op posten van die harde kern. Soort old boys network zou je in het bedrijfsleven zeggen.
En wij leraren (geef zelf Nederlands) zijn ook maar mensen hoor...
En je denkt dat pika die laatste groep bedoelt? De hele-jaar-door-posters
Het gaat vast weer kriebelen.
het groepje van na de fandag is zeker niet de harde kern van RN hoor.voor zover er een harde kern is, zijn dat mensen als erik tks, heinz, maud, bodejos, enz.en die reageren echt niet alleen op elkaar. ach joh, iedereen is toch welkom hier.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
889 gasten en 8 vaste bezoekers