Ik weet zeker dat Edo de mol is
(al ga ik er natuurlijk niks onder verwedden
)
- in afl. 1 zat hij in de auto waar klonk "het spel is begonnen". De kandidaten in die auto hadden met de mol te maken. De kandidaten in de andere auto konden nog even vakantie vieren
- nummer 8: hij is de achtste kandidaat in de leader
- in afl. 1 bij het jokers rapen wachtte hij rustig tot het laatst. Niet alleen zijn jokers niet voor hem belangrijk, opvallender is dat iedereen superzenuwachtig was (sommige grepen al hysterisch 1 joker), waar hij duidelijk geen enkele drang voelde zijn ass te redden met een joker.
- boot/seinopdracht: Molactie= een oranje shirt aantrekken als je rood en geel moet seinen. Uitgerekend natuurlijk bij de woorden die het moeilijkst te raden zijn als je letters niet goed kunt zien daardoor: "driefm" "cashcab" en zo. Een paar letters fout, en je bent de draad kwijt.
- boot/seinopdracht: hij is door de verrekijker te zien
- maisveld: stak direct zijn hand op om op de uitkijktoren te kunnen staan en te wijzen, zodat de jagers het konden zien.
- maisveld: hij liet de persoon met het minste geld (Patrick?) als eerste lopen "om af te leiden". Resultaat is zowiezo altijd dat degene die het laatst overblijft 3 jagers achter zich aan krijgt. Dus degene met het meeste geld maakte daarom altijd minder kans te finishen.
- klimopdracht. Had hij water gedronken? Waarschijnlijk wel. Maar hij reageerde zo stoïcijns "hm, lekker" dat hij zich misschien voorbereid had op het faken wat hij dronk. Om de optie open te houden dat hij kon kiezen bij welke groep hij zou komen.
- klimopdracht: ben ik niet helemaal zeker, maar ik had de indruk dat 2 personen met hoogtevrees vóór Coen omhoog gestuurd werden, die geen hoogtevrees heeft. Dat kost tijd en tijd is geld
- markt: bordje mol
- de roze veters had hij fout.
- schieten: hij schoot alles mis.
Eigenlijk zou ik teleurgesteld zijn als Edo echt de mol is, want dan is voor mij de lol er nu al af