Auteur Topic: [Kandidaat] Edo  (gelezen 114800 keer)

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #100 Gepost op: 25-01-2008, 18:25:30 »


Citaat
Trouwens, toen Edo opdook uit het zwembad dacht ik: hee, net een molletje ;) Maar dat zal wel niet (bewust) zo zijn geweest

Sinds waneer duikt een mol op uit het water ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #101 Gepost op: 25-01-2008, 18:37:06 »
Mijn gevoel zegt dat Edo zeker de mol is. Bovendien zijn er wel hints die naar hem wijzen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #102 Gepost op: 25-01-2008, 18:40:55 »
Edo is sowieso de Mol. Is een beetje dom als je dat niet heb gezien. Op Coen zijn shirt stond toen hij naar huis moest een woord. Helemaal rechts van dat stond mlo=mol en daar links van stond ode=edo en overal op dat shirt stond (als je een beetje puzzelt) Edo, Ode, Doe enz. enz. enz.
De clue ::jaja::
Er is al eerder gepost dat er op Coen shirt stond Do Re Mi Fa Sol La Si Do (maar dan wat anders afgebroken)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #103 Gepost op: 25-01-2008, 20:51:42 »
Met de tassenopdracht in aflevering 2 hadden ze 124 kg bagage na het herpakken.

Dennis gaf als antwoord op de vraag hoeveel kg was het voor het herpakken 140kg.
Hij kon kiezen tussen 140 en 150.

Als we ongeveer weten wat ze uit die tassen hebben gehaald weten we of het 16 of 26 kg is. Is het dus 16kg wat ze eruit hebben gehaald is edo de mol, 26 dan niet.
Want Dennis vroeg is edo de mol? en hij kreeg als antwoord Ja.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #104 Gepost op: 25-01-2008, 20:55:50 »
Met de tassenopdracht in aflevering 2 hadden ze 124 kg bagage na het herpakken.

Nee het was 104 kilo. Dus is de vraag of ze 26 of 36 kilo eruit hebben gehaald. :)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #105 Gepost op: 25-01-2008, 20:58:13 »
Nee het was 104 kilo. Dus is de vraag of ze 26 of 36 kilo eruit hebben gehaald. :)

Hoeveel weegt een handdoek  ;) 3 pers hadden volgens mij een handdoek om, zo een grote strandhanddoek  :D

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #106 Gepost op: 25-01-2008, 22:06:00 »
Nee het was 104 kilo. Dus is de vraag of ze 26 of 36 kilo eruit hebben gehaald. :)
inderdaad, ik was weer eens vaag aan het rekenen, maar ik denk dus dat het 26 is want 36 is wel erg veel  :-\\
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #107 Gepost op: 26-01-2008, 10:56:21 »
Als het gewicht na het herpakken 104 kilo was in totaal, mist er dus nog 36 of 46 kilo.
46 kilo lijkt me wat aan de hoge kant. Maar ja, anders zou Edo de mol zijn toch?

Offline Ninaa

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #108 Gepost op: 26-01-2008, 17:00:00 »
Of Dennis zou de mol zijn, dat kan ook natuurlijk.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #109 Gepost op: 26-01-2008, 17:44:16 »
Of Dennis zou de mol zijn, dat kan ook natuurlijk.

Dat kan alleen als hij het eerste antwoord fout had, want PJH zei dat je bij een goed antwoord altijd een correct antwoord krijgt van de mol, maakt niet uit of de mol hem stelt. Maar ik neem aan dat de mol in het begin een fout antwoord geeft of hij stelt een vraag die betrekking kan hebben op hemzelf.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #110 Gepost op: 26-01-2008, 21:07:50 »
Ik ga de kleuren van Edo's shirt eens op een rijtje zetten.
In iedere aflevering heeft hij wel een andere kleur aan.
Zijn dit de kleuren van de topito's ??????

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #111 Gepost op: 26-01-2008, 22:12:34 »
Met de tassenopdracht in aflevering 2 hadden ze 124 kg bagage na het herpakken.
Nee het was 104 kilo. Dus is de vraag of ze 26 of 36 kilo eruit hebben gehaald. :)

Ja, en als we allemaal nou es op een rekencurcus gaan, wordt het allemaal een stuk duidelijker. :P Zie hier de winnaar:

Als het gewicht na het herpakken 104 kilo was in totaal, mist er dus nog 36 of 46 kilo.
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #112 Gepost op: 26-01-2008, 22:28:37 »
Ja, en als we allemaal nou es op een rekencurcus gaan, wordt het allemaal een stuk duidelijker. :P


Zo zie je maar: een mollenstreek is snel geleverd. ;)

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #113 Gepost op: 27-01-2008, 16:40:17 »
Nu ik op zoek moet naar een nieuwe mol ben ik alles uit aan het pluizen  het volgende is misschien wat ver gezocht maar toch. Dit las ik ergens : Dennis is een eenvoudige medewerker van een diamantgroothandel en moet van een hongerloon rondkomen, daarom woont hij nog bij zijn ouders in. Als hij op een avond een nachtclub bezoekt, ziet hij Tiffany paaldansen en wordt op slag verliefd. In eerste instantie huurt hij haar in, maar naarmate zijn gevoelens sterker worden wil hij haar voor zichzelf. Dennis vertelt haar dat hij een rijke diamanthandelaar is en belooft haar gouden bergen. Op zijn werk weet hij één diamant per keer mee te stelen, maar wanneer de bedrijfsinspectie er achter dreigt te komen besluit Dennis de hele inboedel van circa 8000 diamanten in een magnetronverpakking mee te nemen. Na deze daad vlucht Dennis met Tiffany naar Mexico voor een mooie toekomst.   Wie heeft deze film gezien?? en valt er iets te linken met de film


Offline Stippeltje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #114 Gepost op: 27-01-2008, 17:26:12 »
Ik had het ook al ergens anders gezet maar kan er iemand terugkijken naar Edo die de test doet.
Het zullen mijn hersenschimmen wel zijn maar ik dacht een poppetje (een mol?) op tafel te zien staan.
Zou wel heel opvallend zijn maar ik dacht het echt te zien.

Verder vond ik Edo erg verdacht vandaag met zijn gedoe om niet aan de anderen geklikt te zitten en op de markt heel hard gaan roepen terwijl ze zich juist proberen te verstoppen.

Ik heb het nog eens nagezien en er staat wel iets kleins op de tafel als hij de test maakt, maar of het een molletje is daar heb ik geen idee van!

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #115 Gepost op: 27-01-2008, 17:59:33 »
In de trailer van Wie is de mol staat Edo als enige niet op het Landschap, maar voor de Kapel waar de kandidaten de Mol een vraag moesten stellen Bekijk de foto hier
Bedankt Heinz voor de foto  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 27-01-2008, 18:05:01 door WIDMJokertje »

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #116 Gepost op: 27-01-2008, 18:26:44 »

Sinds waneer duikt een mol op uit het water ;D

uiteraard niet letterlijk. Maar hij komt wel boven de oppervlakte, van onderen. Dus als een mol als het water zand was geweest ;)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #117 Gepost op: 29-01-2008, 18:12:24 »
Trouwens, toen Edo opdook uit het zwembad dacht ik: hee, net een molletje ;) Maar dat zal wel niet (bewust) zo zijn geweest
Echt wel dat dat bewust was. En dan meteen vragen: "Wie heb jij als mol?". Mwhahaha, Coen lag niet voor niets dubbel van het lachen.

Ach, misschien hebben we dit jaar wel eens een mol die door iedereen wél verdacht wordt. Weer eens wat anders.  ;D
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #118 Gepost op: 29-01-2008, 23:36:58 »
Kan iemand mij vertellen wat dit* is op tafel bij Edo tijdens de test van aflevering 3?

*Zie bijlage.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #119 Gepost op: 30-01-2008, 00:10:33 »
Kan iemand mij vertellen wat dit* is op tafel bij Edo tijdens de test van aflevering 3?

*Zie bijlage.

volgens jou is het iniedergeval een molfiguurtje, aan de bestandsnaam te zien.  :P
het lijkt wel een vogel, ofzo.