Auteur Topic: [Kandidaat] Edo  (gelezen 114839 keer)

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #120 Gepost op: 30-01-2008, 00:18:13 »
inderdaad, ik was weer eens vaag aan het rekenen, maar ik denk dus dat het 26 is want 36 is wel erg veel  :-\\

Valt op zich mee hoor, als je uit gaat ervan dat er op het vliegtuig plm. 20 kilo plus 5 kilo handbagage mag worden meegenomen!

Aannemende dat iedereen plm 19 kilo + 2 kilo handbagage bij zich had, is dat dus 8*21=168

(of doe ik nou even iets fout?)
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #121 Gepost op: 30-01-2008, 00:23:32 »
volgens jou is het iniedergeval een molfiguurtje, aan de bestandsnaam te zien.  :P
het lijkt wel een vogel, ofzo.
Of een topito.
The British are not impressed.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #122 Gepost op: 30-01-2008, 01:03:03 »
of een sleutelhanger.  ::)
Tell me what your telescope says

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #123 Gepost op: 30-01-2008, 01:26:15 »
volgens jou is het iniedergeval een molfiguurtje, aan de bestandsnaam te zien.  :P
Als je vraagtekens zou mogen gebruiken in bestandsnamen had er een vraagteken achter gestaan. Ik heb echt geen flauw idee wat het is, maar het is in elk geval alleen bij edo te zien.

Niet dat ik hierdoor ga switchen naar Edo of zo. In elk geval nu nog niet.

Nu ik toch eens iets in the Edo-topic plaats... Tijdens aflevering 1 bij het drinken van de tequila/water zou Edo de mogelijkheid gehad kunnen hebben om aan de glaasjes te ruiken net voordat Dennis/Patrick het eerste glaasje drinkt. Edo bukt namelijk om zijn broek goed te doen, of iets in die richting.

Offline carlak

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #124 Gepost op: 30-01-2008, 12:05:33 »
Edo is natuurlijk een goed acteur en hij speelt dan ook een heel goede kandidaat, die inderdaad gezellig en humorvol is. Ik denk niet dat hij de boel bedriegt dus ook de mol niet kan zijn.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #125 Gepost op: 1-02-2008, 11:32:18 »
Edo zit er ook nog in hoor.. ;D

Vond hem gisteravond weer briljant, maar absoluut geen Mol.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #126 Gepost op: 2-02-2008, 14:12:17 »
Niemand die iets over Edo wilt zeggen? >:D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #127 Gepost op: 2-02-2008, 14:19:36 »
Niemand die iets over Edo wilt zeggen? >:D
::jaja::  Hij is nog steeds mijn mol.

Hoewel ik erg twijfel
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #128 Gepost op: 2-02-2008, 16:41:25 »
dacht eerst dat ie de mol wel zou kunnen zijn...maar ben er nu helemaal van af. Alleen bij het plakken van de één op het plein, dat ie om een puntje vraagt (details) is wel een actie om tijd te rekken. Maar verder is ie volgens mij gewoon een fanatieke kandidaat. Zie geen molacties meer van hem.
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Rubmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #129 Gepost op: 2-02-2008, 20:09:48 »
Ik vond hem in tegenstelling tot Dennis wel érg vaak tijdrekken. Ook dat begrafenis verhaal vond ik maar vreemd, hoe konden ze dat ooit opmaken uit het spaans van de politieagent? Dat plakband zoeken duurde ook erg lang en toen ze eenmaal in het gebouw waren moest Edo ook weer ff tijdrekken door een willekeurig iemand te vragen waar H (waar Regina was) was.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #130 Gepost op: 2-02-2008, 21:24:20 »
Ik denk dat je van politieagenten in zo'n grote stad toch wel mag verwachten dat ze ook in het Engels kunnen communiceren, dus hij zal ze wel in die taal van het pleintje geschopt hebben.
The British are not impressed.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #131 Gepost op: 2-02-2008, 22:24:29 »
Ja, dat vragen vond ik ook verdacht, en dat discussieren over of ze die 6 nog een keer moesten doen.

En hoe ze ook tergend langzaam die trap op liepen, niet te geloven ;)

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #132 Gepost op: 3-02-2008, 11:47:38 »
Ja, dat deden ze wel heel slom. Alsof ze daar boven een bom moesten gaan ontmantelen oid.
How to dismantle an atomic bomb?  :P

Laten we jabberen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #133 Gepost op: 3-02-2008, 14:03:04 »
Ja, dat deden ze wel heel slom. Alsof ze daar boven een bom moesten gaan ontmantelen oid.
How to dismantle an atomic bomb?  :P



Ik denk dat dat was om het spannend te maken, ze wisten dat het gehaald ging worden, maar het is spannender als dit in de laatste minuut gebeurd dan met ruim 5 minuten over. Want toevallig vonden ze Regina nu in de laatste minuut. Zal dus wel een regieaanwijzing zijn geweest.
Keep calm and eat chocolates!

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #134 Gepost op: 3-02-2008, 14:11:35 »
Zal dus wel een regieaanwijzing zijn geweest.

Nou, dat geloof ik dan weer niet. Als de regie zegt; iets langzamer, dan is het spannender. Dat doet toch geen kandidaat? Ik vond het al spannend genoeg hoor. Ik als kandidaat zou hebben gedacht: de boom in met je spanning, ik wil zeker zijn van de opdracht. Bovendien kan de regie dat echt wel zo monteren dat het hoe dan ook spannend is. Kloppend hart geluid eronder bijvoorbeeld. Werkt altijd.  ;) Vond het verdacht hoe langzaam ze het deden. Ook bij het openen van de deur, op straat al, beetje erom heen drentelen. Raar.
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #135 Gepost op: 7-02-2008, 23:19:19 »
*Schopt topic weer eens omhoog*

Wat hebben jullie tegen Edo? Iedere week staat dit topic zo zielig op pagina 2.. ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #136 Gepost op: 7-02-2008, 23:20:16 »
Hij's gewoon niet zo heel erg..... spectaculair?
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #137 Gepost op: 7-02-2008, 23:24:31 »
Toch hou ik hem aan als de goeie gozer kandidaat die goed fanatiek met iedereen zich bezighoudt, het spel goed speelt en van mij mag ie op deze manier de finale halen.

Deze quote van mij blijft staan, ook nu nog. Edo is een goeie gozer, bemoeit zich met de opdrachten om ze met goed gevolg af te sluiten. Laat Edo maar in de finale komen, daar heb ik niks op tegen   ::joehoe::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #138 Gepost op: 8-02-2008, 00:00:44 »
Deze quote van mij blijft staan, ook nu nog. Edo is een goeie gozer, bemoeit zich met de opdrachten om ze met goed gevolg af te sluiten. Laat Edo maar in de finale komen, daar heb ik niks op tegen   ::joehoe::

Heb Edo zelfs al tijdje als winnaar in de pool. Maar inderdaad, hij doet geen spectatulaire dingen, maar wordt wel vaak in Grappige Momenten topic aangehaald. Dus vergeten is Edo zeker niet. We kunnen immers niet om hem heen.

En wel een goeierd ook, om Dennis zomaar een groene topito te geven.   ::ok::

Hop Edo, naar de finale jij, ik moet nog flink stijgen in de pool
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #139 Gepost op: 8-02-2008, 00:35:35 »
Ja, edo is een goeierd  :D . Maar ja, dat ie dennis zo maar die topito gaf...is eigenlijk ook wel weer verdacht. Maar goed, hoeveel topito's had hij? Volgens het overzicht had hij vier verschillende. Misschien dacht ie dat ie het toch niet zou kunnen halen. Alleen Patrick zei toch dat ie nog maar 2 topito's nodig had? Dan klopt het overzicht niet, die zegt dat hij maar 4 heeft van verschillende kleur, heeft ie nog 4 nodig.
Maar goed, edo red het denk ik toch niet meer met die topo, en dennis geeft ie daarmee nog een kans. Wie gunt het patrick nou nog?  ::niet-ok::

Edo is toch echt niet meer verdacht bij mij: de vraag in de taxi: wie heeft welke letter was toch heel slim. En zijn acties met de bootjesopdracht (kom op dunya doe es mee) hielpen de opdracht slagen. Alleen trok hij de verkeerde kaart. maar ja, 50%kans en iemand moet de eerste zijn.
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!