Subtiele zet van Edo om eerst de envelop met -250 te trekken, Als mol zijnde ( hij is in elk geval mijn mol) weet hij dat dat in eerste instantie -1500 betekent. En als mol zijnde weet hij ook dat de opdracht nog een keer gespeeld gaat worden (maar dan met geswitchte kaartjes) en de kans dat dan dezelfde envelop weer gepakt gaat worden lijkt mij klein. Ik had waarschijnlijk ook de andere envelop gepakt. Stel je voor: je wordt teruggeroepen en PJ begint precies hetzelfde verhaal af te steken, na een paar zinnen merk je dan "oh shit we krijgen een herkansing", nou ik zou denken een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen! En vervolgens pak je de 2e envelop en denkt okee nu moet het lukken... En dan heeft de productie stiekem de kaartjes verwisseld! Mindfucking
Op de bootjes vond ik Edo nou ook niet echt veel geld ophalen. Okee, hij deed leuk mee als achtergrondkoortje van Joris, die wel fanatiek aan het zingen was (kon ook niet anders, deze opdracht was op de buik van Joris geschreven). De meiden waren in het begin ook niet echt aktief, maar hebben later wel veel geld opgehaald met het poseren als "fotomodel". Maar wat heeft Edo nou bijgedragen aan die pesos? De opdracht was gelukt maar of dat nou zo aan Edo te danken was?
Wat betreft het feit dat Edo de mol niet KAN zijn omdat Coen de test op hem zou hebben ingevuld: misschien zit iedereen op Edo en had Coen gewoon de meeste fouten of hij had te lang over de test gedaan. De montage en de voice-overs bij die test neem ik niet serieus, de productie kan daarmee doen wat ze wil en kan ons laten geloven wat ze wil. Het is dus best mogelijk dat meer mensen Edo verdenken, maar dat is natuurlijk niet leuk als wij dat allemaal nu al zouden weten... Of Coen had toch nog wat gespreid (wat ik wel meende te horen bij zijn interview bij Schiffers.fm) met zijn antwoorden bij de test en is niet volledig op Edo gegaan.
Edo is 8e in de leader van de 8e molserie! Vandaar al die hints met het cijfer 8
Edo is nog steeds mijn mol