Auteur Topic: [Kandidaat] Edo  (gelezen 114820 keer)

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #160 Gepost op: 17-02-2008, 22:59:11 »
Edo is wel een ondergeschoven kindje hier....

Hij is nog steeds mijn mol en verdient een plekje op de eerste pagina ::ok::
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #161 Gepost op: 18-02-2008, 09:15:25 »
Volgens mij verdenken maar weinig mensen hem omdat Coen er toen uit ging. Maar volgens mij kan je nooit in zo'n vroeg stadium al iemand afstrepen (hij viel als vierde al af). Edo is ook mijn Mol hoor. ^^

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #162 Gepost op: 18-02-2008, 09:17:32 »
Ik vind Edo vooral erg grappig!!!! ::rofl:: ::rofl::

 ::zwaai::

Tessa

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #163 Gepost op: 18-02-2008, 09:59:16 »
Ik vind Edo vooral erg grappig!!!! ::rofl:: ::rofl::


 ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Ik streep niemand helemaal definitief weg als mol (het is en blijft WIDM), maar ik denk niet dat Edo de mol is. Maar hoop zooooo dat hij tot het einde blijft, want hij heeft geweldige humor.
Laten we jabberen.

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #164 Gepost op: 18-02-2008, 16:44:57 »
Edo is ook mijn mol  ::bravo::

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #165 Gepost op: 18-02-2008, 17:37:32 »
Volgens mij is inderdaad Edo de mol. Ik zie bij hem echt een vrij duidelijk patroon van alleswetende en 'geweldig coachende' kandidaat, terwijl hij naar mijn idee een schaterende mol is (denk aan de fiets/klim-opdracht, de schiet-opdracht en de maïsveld-opdracht). Steeds weet hij goed te vertellen hoe het moet en toch draagt hij weinig bij aan de pot. Zo vraag ik me nog steeds af of het slim is om tijdens de maïsveld-opdracht te gaan tetteren in de portofoon dat de kandidaten in het maïsveld stil moeten zijn....
In ieder geval vond ik het volgende ook nog opvallend in de afgelopen aflevering. Hoor ik het nu niet goed? Of is de stem in de eerste opdracht van aflevering 7 exact dezelfde mevrouw als die in Cashcab, waar Edo in gechauffeurd heeft? Oordeel zelf! Dit zijn een aantal fragmenten van de Wie is de mol tomtom en dit zijn een aantal stukken van de Cashcab-tomtom (--> rechtsklik, download file). Maar waarschijnlijk is het toch veeeel te ver gezocht.......
« Laatst bewerkt op: 18-02-2008, 17:51:20 door honeymaker »

Offline Hanhan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #166 Gepost op: 18-02-2008, 21:41:25 »
Was het jullie niet opgevallen dat hij een tshirt aan had met een wereldkaart erop en dat iedereen eerst twijfelde over war zwitserland lag?
Je weet toch wel dat je een wereldkaart aan hebt.
Toevallig of voorbereid?

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #167 Gepost op: 19-02-2008, 18:22:28 »
Was het jullie niet opgevallen dat hij een tshirt aan had met een wereldkaart erop en dat iedereen eerst twijfelde over war zwitserland lag?
Je weet toch wel dat je een wereldkaart aan hebt.
Toevallig of voorbereid?
Dat was al opgevallen ja, zie een paar posts terug.

Blijf het een superactie vinden.  ::rofl::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #168 Gepost op: 19-02-2008, 18:49:48 »
Ik vind Edo vooral erg grappig!!!! ::rofl:: ::rofl::


::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Ik streep niemand helemaal definitief weg als mol (het is en blijft WIDM), maar ik denk niet dat Edo de mol is. Maar hoop zooooo dat hij tot het einde blijft, want hij heeft geweldige humor.
Ja, zelf heb ik een site waarbij ik allemaal leuke Quotes uit de afleveringen bijhou, en Edo is met afstand degene met de meeste Quotes (13 Quotes, te vergelijking: Annette 0 Quotes)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #169 Gepost op: 19-02-2008, 20:00:45 »
Ja, zelf heb ik een site waarbij ik allemaal leuke Quotes uit de afleveringen bijhou, en Edo is met afstand degene met de meeste Quotes (13 Quotes, te vergelijking: Annette 0 Quotes)

Dit is natuurlijk alleen zuiver als je Edo vergelijkt met iemand die er net zo lang inzit als hij (Patrick, Dennis, Dunya of Regina dus) .
The sun came up and reality set in.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #170 Gepost op: 19-02-2008, 20:16:33 »
Wat trouwens wel opvallend is aan de landkaart van Edo op zijn shirt....

Op zijn landkaart ligt Zwitserland links van Mexico, op een gangbare Europese landkaart ligt Zwitserland rechts van Mexico.

Trouwens, is vanaf Mexico linksaf en rechtsaf niet allebei richting Zwitserland? :p

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #171 Gepost op: 19-02-2008, 20:54:02 »
Op een gangbare Noord-Amerikaanse kaart ligt Europa vaak links.

Net als wij hebben ze daar hun eigen continent gecentreerd op een wereldkaart
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #172 Gepost op: 19-02-2008, 20:58:35 »
Dit is natuurlijk alleen zuiver als je Edo vergelijkt met iemand die er net zo lang inzit als hij (Patrick, Dennis, Dunya of Regina dus) .
Edo, 13 Quotes = Ter vegelijking Regina(1) Dennis(1) Patrick(3 of 4)

Offline Tin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #173 Gepost op: 20-02-2008, 07:47:01 »
Was het jullie niet opgevallen dat hij een tshirt aan had met een wereldkaart erop ...

En bij welk schoolvak gebruik je een wereldkaart?

Juist: Topo (grafie)

En laat het Mexicaanse woord voor Mol nou Topo zijn! Toeval??

Offline Tara01

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #174 Gepost op: 20-02-2008, 13:45:36 »
Ik las ergens anders dat in de eerste aflevering, toen ze ergens gingen drinken met z'n allen, dat er een dienblad was waar een spaanse tekst op stond die erg naar Edo zou verwijzen! Toeval of hint? Ik kan alleen geen spaans, dus als iemand zich  geroepen voelt om dit na te zoeken.....

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #175 Gepost op: 20-02-2008, 15:33:38 »
Wat was de tekst?

Offline Tara01

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #176 Gepost op: 20-02-2008, 16:00:48 »
weet ik niet. en ik kan het ook niet zo snel terugvinden in aflevering 1, dus misschien moest het wel 2 zijn....hopelijk kan iemand zich iets met een dienblad herinneren!

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #177 Gepost op: 20-02-2008, 17:00:57 »
weet ik niet. en ik kan het ook niet zo snel terugvinden in aflevering 1, dus misschien moest het wel 2 zijn....hopelijk kan iemand zich iets met een dienblad herinneren!

Haha, kijk bij aflevering 1 zou ik zegge, daar hebbe we wel 20 berichtjes over of er nou 9 of 10 glaasjes op zouden staan  ;D
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Tara01

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #178 Gepost op: 20-02-2008, 18:33:30 »
ja, maar het ging om een tekst op een dienblad! is wat anders dan die glaasjes kwestie!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #179 Gepost op: 20-02-2008, 19:10:17 »
ja, maar het ging om een tekst op een dienblad! is wat anders dan die glaasjes kwestie!

Denk dat je bedoelt de inhoud van de glaasjes op het dienblad in de eerste aflevering. De helft van de glaasjes op het dienblad in de aflevering 1 was gevuld met water en de andere helft van de glaasjes was gevuld met TEQUILLA. En wie doet mee met het programma Tequilla? Juist, onze goeie lobbes Edo.

Weet niet meer wie die link als eerste vond, maar denk dat je deze hint bedoelde.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!