Auteur Topic: [Kandidaat] Edo  (gelezen 114801 keer)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #300 Gepost op: 29-02-2008, 21:36:17 »
hihi, voor yessie was een stuk beter geweest als Dennis gisteren al gezegd zou hebben dat hij de mol is...(hij is ieder geval al aangewezen, maar dat is blijkbaar niet genoeg)

Het was toch duidelijk yessie dat regina haar datum verkeerd legde en dat haar antwoord nee was. nee de mol heeft geen bruine ogen, maar ze had het toch echt fout liggen, dus ja, de mol heeft wel bruine ogen.

Ingaande op de 1e alinea, waaruit blijkt dat Dennis is aangewezen als mol? Zeg me dat even?

Ingaande op de 2e alinea, ik denk dat Regina echt alles goed had maar het eentje verkeerd had gedraaid zoals ze zelf al zei. Ik vind Regina echt clever en zeker niet dom. Waarom denk ik dat en ik ben mee gaan schrijven. Ze zegt:
11-10 >>> 3 maand en 2 dagen van de 4e maand vanaf 11 augustus is 62 dagen.
Wat kun je uit deze cijfers concluderen:
de 3, de spiegeling van de 3 is de E (betekent de 2), de 4 is aflevering 4 denk ik (alles over Edo), de 11 is een spiegeling, 62 is 6+2 is 8 en 8 is weer 3 en E.

Ik heb me nog niet bezig gehouden met het uitrekenen, dat is mijn volgend doel hhahahaha. Maar ik krijg weer wat koppijn, dat is niet van het denken maar daar ik al ruim een week met griep zit.
Daarnaast denk ik dat die fluit en wierook en wat we ook allemaal te zien kregen, ook iets te betekenen moet hebben, maar hoeft niet. Wie denkt mee?

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #301 Gepost op: 29-02-2008, 21:51:17 »
Als Dennis Edo's verjaardag neer had gelegd, als antwoord krijgt dat hij zelf de mol is, weet hij dat hij de verkeerde dag heeft neergelegd en als hij het zelf niet zou zijn, dan betekent dat dat hij zelf niet de mol is, dat Edo niet de mol is (want verkeerd antwoord), dus dat Regina de mol is.

Andersom ook, als Dennis Regina's verjaardag neer had gelegd, had hij kunnen concluderen dat het Edo is.

Als hij een andere dag neer had gelegd was hij niks wijzer geworden, tenzij hij zelf de mol is. :P

Dit is waarschijnlijk de reden dat wij niet weten welke datum hij neer heeft gelegd, want dan hadden we nu ook geweten wie de mol is.

dat zeg ik lieverd :p
dennis for mole !

Offline 91ld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #302 Gepost op: 29-02-2008, 22:12:04 »
Als Dennis Edo's verjaardag neer had gelegd, als antwoord krijgt dat hij zelf de mol is, weet hij dat hij de verkeerde dag heeft neergelegd en als hij het zelf niet zou zijn, dan betekent dat dat hij zelf niet de mol is, dat Edo niet de mol is (want verkeerd antwoord), dus dat Regina de mol is.

Andersom ook, als Dennis Regina's verjaardag neer had gelegd, had hij kunnen concluderen dat het Edo is.

Als hij een andere dag neer had gelegd was hij niks wijzer geworden, tenzij hij zelf de mol is. :P

Dit is waarschijnlijk de reden dat wij niet weten welke datum hij neer heeft gelegd, want dan hadden we nu ook geweten wie de mol is.

Waarom ga je er van uit dat de kandidaten de vertaalslag van geboortedatum in het mayaas goed kunnen maken? Zo simpel is dat nog niet. Regina zag je druk bezig, ook Edo zat te puzzelen.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #303 Gepost op: 29-02-2008, 22:14:36 »
Er is waarschijnlijk toch zeker wel één kandidaat die precies weet welke hij (of zij) moet hebben he :P
The British are not impressed.

Offline 91ld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #304 Gepost op: 29-02-2008, 22:28:29 »
de mol misschien wel, maar ja, waarom zou hij zoveel moeite doen voor deze 'opdracht'. (misschien voor wat entertainment voor de kijker). en zulke puzzelfanaten vind ik ze ook niet, regine&edo met de meneer-van-dale-som, en dennis met zijn prinsjesdag-vraag. ;D

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #305 Gepost op: 29-02-2008, 23:29:38 »
Hier maar even neerzetten.

Ga me niet uitlachen nu, maar weet je wat ik dacht?
Toen Dennis UIT de kist was en er een berg zand IN de kist viel, stond Edo ERACHTER.
Het leek net alsof hij ONDER de douche stond (van zand in dit geval), zijn thshirt was nat van het werk (symbolisch voor douche moeten nemen) en zie mijn omschrijving qua vertaling dagboek in het Edo topic.
Ach tja, ik snap dat niemand mij snapt hahahhaahha.
 
Wat denk je bv van de toevoegingen qua woord bij een ieder en hierop werden geselecteerd qua onderdeel in de zandafgraving.
Edo >>>> Oog voor detail stond ook voor goud en Edo gaf dit kenmerk zelf!
Alles heeft een reden, ook dit.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2008, 02:19:45 door yessie »

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #306 Gepost op: 29-02-2008, 23:35:30 »
ik kan je absoluut niet volgen, en velen met mij.
je zoekt te ver, en in dingen waarin je niet zoeken moet.
als ik zeg " de neef van de vriendin van de buurman van mijn opa is een neefje van de vriendin van dennis en die heet mol van de achternaam en dus is regina de mol "
zou je me dan niet uitlachen ?
dennis for mole !

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #307 Gepost op: 1-03-2008, 00:28:35 »
ik kan je absoluut niet volgen, en velen met mij.


Ik heb het in ieder geval allang opgegeven...

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #308 Gepost op: 1-03-2008, 02:25:16 »
Iedereen heeft recht op een mening toch? En yessie stopt er wel veel energie in (zonde alleen als je misschien niet gelijk blijkt te hebben, Yessie).

Vind het niet zo aardig om te zeggen dat velen haar niet volgen/uitlachen. Het leuke aan dit forum is toch juist het speuren enzo?

(mijn mol is overigens wel Dennis hoor :))

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #309 Gepost op: 1-03-2008, 10:58:29 »
Ik vind dat Yessie vooral door moet gaan, iedereen mag denken wat ie wil :P  VRIJHEID!!!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #310 Gepost op: 1-03-2008, 13:25:11 »
Ik lach yessie niet uit en heb respect voor alle energie die erin gestoken word.
Ik zeg alleen dat ik het heb opgegeven te volgen, omdat het me gewoonweg niet lukt om het te volgen.

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #311 Gepost op: 1-03-2008, 19:06:28 »
Maak jullie allen niet druk, ik ben echt niet aan het doordraaien.
Ik zie alles blijkbaar heel anders dan jullie.
Tja, wat moet ik daar dan aan gaan veranderen, niks toch?

Jij ziet het op jou manier en anderen zien het op hun manier. Maar jij bent zo zeker van je zaak....
Je bevindingen gaan in mijn ogen veel te ver, jij hebt meer hints ontdekt in deze aflevering als dat er hints waren in alle vorige serie's  ::jaja::   Hou er rekening mee dat Dennis en Regina ook de mol kunnen zijn. Als je eenmaal een mol in je hoofd hebt is dat moeilijk en je kunt best gelijk hebben maar niet door jou hints die vaak veel te ver gezocht zijn. Laat de achten de achten de drieen de drieen, ect maar ga zoeken naar wat hij heeft gemold in de afleveringen en dat is in mijn ogen niet veel. Datzelfde geld trouwens ook voor Dennis en Regina.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #312 Gepost op: 1-03-2008, 20:05:57 »
Volgens mij is Patrick de mol..
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #313 Gepost op: 1-03-2008, 21:01:01 »
Volgens mij is Patrick de mol..
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nee Joris!
Ik ben nog steeds niet over die executie heen :|

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #314 Gepost op: 1-03-2008, 22:31:31 »
Nee Joris!
Ik ben nog steeds niet over die executie heen :|

Het is toch echt Coen hoor  ::zwaai::

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #315 Gepost op: 2-03-2008, 12:17:08 »
Ik ben eigenlijk van het Dennis-kamp, maar wat me wel opvalt is dat de opdracht welke edo samen met dennis doet (telefoonnummer leggen/regina zoeken)
Vooral door Edo in de war wordt geschopt. Het is elke keer Dennis die Edo aanzet tot actie en wanneer de politie komt, is het Edo die voorstelt om de 6 niet opnieuw te leggen. (kan mols zijn/maar toch ook weer niet ivm de tijd)
Ook bij de pinata's wil hij vrijwel direct voor een pinata kiezen. Vooral als Patrick zegt dat Dunya de duidelijkste is zegt Edo, dan sla die maar kapot.
Hmzz de laatste week voor de ontknoping toch nog in verwarring gebracht :S
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #316 Gepost op: 2-03-2008, 12:39:42 »
ben het met je eens ! edo zou prima de mol kunnen zijn.
alleen niet vanwege de theorieen van yessie :p
ik hoop ook van niet. anders krijg je dat hele uitlekgezeik weer ...
dennis for mole !!
dennis for mole !

Offline mr.mol

  • Forumlid
  • Dennis de Bengel :)
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #317 Gepost op: 2-03-2008, 13:01:11 »
ben het met je eens ! edo zou prima de mol kunnen zijn.
alleen niet vanwege de theorieen van yessie :p
ik hoop ook van niet. anders krijg je dat hele uitlekgezeik weer ...
dennis for mole !!

Spoiler graag ;)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #318 Gepost op: 2-03-2008, 14:00:00 »
pardon ??
dennis for mole !

Offline 91ld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #319 Gepost op: 2-03-2008, 19:22:28 »
ik zat me vandaag te bedenken dat ik edo hoe dan ook altijd als mol zal blijven zien van deze mol-serie .... ;D (...tenzij ze donderdag briljante mol-acties van dennis of regina laten zien.)
zo sterk zit ik in mijn overtuiging, en zo prachtig vind ik de 'mol-acties' en zijn grappen ertussendoor. het was hoe dan ook een geweldige kandidaat!