hihi, voor yessie was een stuk beter geweest als Dennis gisteren al gezegd zou hebben dat hij de mol is...(hij is ieder geval al aangewezen, maar dat is blijkbaar niet genoeg)
Het was toch duidelijk yessie dat regina haar datum verkeerd legde en dat haar antwoord nee was. nee de mol heeft geen bruine ogen, maar ze had het toch echt fout liggen, dus ja, de mol heeft wel bruine ogen.
Ingaande op de 1e alinea, waaruit blijkt dat Dennis is aangewezen als mol? Zeg me dat even?
Ingaande op de 2e alinea, ik denk dat Regina echt alles goed had maar het eentje verkeerd had gedraaid zoals ze zelf al zei. Ik vind Regina echt clever en zeker niet dom. Waarom denk ik dat en ik ben mee gaan schrijven. Ze zegt:
11-10 >>> 3 maand en 2 dagen van de 4e maand vanaf 11 augustus is 62 dagen.
Wat kun je uit deze cijfers concluderen:
de 3, de spiegeling van de 3 is de E (betekent de 2), de 4 is aflevering 4 denk ik (alles over Edo), de 11 is een spiegeling, 62 is 6+2 is 8 en 8 is weer 3 en E.
Ik heb me nog niet bezig gehouden met het uitrekenen, dat is mijn volgend doel hhahahaha. Maar ik krijg weer wat koppijn, dat is niet van het denken maar daar ik al ruim een week met griep zit.
Daarnaast denk ik dat die fluit en wierook en wat we ook allemaal te zien kregen, ook iets te betekenen moet hebben, maar hoeft niet. Wie denkt mee?