Qper, je kunt toch je pool niet meer veranderen? Ik zat ook zo te twijfelen eerst maar ik ben nu toch wel zeker dat het Edo is. Vandaag heb ik nog eens gekeken naar oude afleveringen.
Als Dennis samen met Edo die opdracht doet om Regina's vrijstelling terug te winnen zie je dat Dennis het spel veel fanatieker speelt dan Edo. Hij let meer op de klok. Ziet de tape in het kraampje liggen (als mol zou ik daar echt overheen kijken). Als ze hun cijfers moeten opdoeken voor de politie oppert Edo dat ze dan opnieuw moeten beginnen. Dennis zegt meteen dat redden we niet!
Wat me opvalt over het zgn. mollengedrag van Dennis in de speedboot. In die shots zie je Dennis maar eventjes schreeuwend in beeld (lijkt me logisch het is gewoon leuk om zo hard te racen). Het is vooral omdat Edo zo overuigend vertelt dat Dennis de puber uithangt dat het lijkt of Dennis alleen maar lol trapt..
Bij het zoeken naar de vlaggetjes doet Edo erg zijn best. Roept telkens de gevonden bedragen hardop. Ik denk dat hij gewoon dacht haha straks die kisten nog. Ik doe nu overdreven mijn best.
Edo maakt zo af en toe een grapje over de mol (zie ook een eerder topic van mij). Dit doet hij wel met enige regelmaat. Ik denk toch dat hij er als mol genoegen in schept een beetje te dollen op deze manier. Na de achtbaan zegt hij dan mag de mol zich nu bekend maken. En we hebben dus ook helemaal geen geld verdiend...
Edo over het kiezen van de pinjata: als iemand oppert dat het wellicht Dunya is zegt hij meteen: zij is de meest duidelijke pop die er is. Best een onzinnig argument (Dennis roept achteraf ook verbijsterd maar waarom die!?! en dan breekt PJ de discussie helaas af). Blijkbaar overtuigt Edo er wel de anderen mee. Regina probeert ze nog wel op andere gedachten te brengen. Edo gaat meteen in de pop kijken en zegt teleurgesteld(?) Ik denk dat we de verkeerde hebben..
Ik dacht toen echt dat dit een mollenstreek van Dennis was, maar denk nu dat Edo mazzel had dat Dennis zo'n stomme oplossing had.
Het is wel vaker gezegd, het moment dat Edo wel zijn best doet en geld binnenbrengt komt er vaak een opdracht achter die geld uit de pot haalt...
Als je afleveringen terugkijkt zie je hoe slim Edo het speelt. Nog even en we weten het!