Dat is gewoon het spel, mensen gaan zelf ook molacties doen om verdacht te lijken, daardoor kun je enorm in de maling genomen worden... Joris bijvoorbeeld haalde gewoon zoveel geld uit de pot. Ook al waren er niet veel hints naar hem, zijn manier van spelen maakte hem heeel verdacht... Daarom is het ook zo moeilijk om de juiste eruit te pikken, dan moet je inderdaad je huiswerk heel goed doen. Ik denk trouwens, in tegenstelling tot wat op tv werd gezegd, het juist makkelijker is om dáár de mol te vinden dan thuis. Je krijgt wel aanwijzingen, maar toch wordt er stelselmatig geknipt in de beelden en daardoor dingen geheim gehouden die je enorm op het verkeerde spoor kunnen brengen. Je moet dan met de hints aan de slag, en dat kunnen de kandidaten weer minder. Het ligt er een beetje aan waar jij de meeste waarde aan hecht. Ik kijk liever naar persoonlijke acties dan naar hints, vooral omdat in deze serie de hints talloos zijn en er vaak naar elke kandidaat wel een stuk of wat worden gevonden. Persoonlijke acties laten dan meer zien, maar ja, met al het knipwerk in de montages is dat wel lastig, de sfeer in bepaalde situaties wordt er door verdraaid. Ik denk persoonlijk dat mij dat de das om heeft gedaan, tezamen met mijn eergevoel. Ik wilde niet als laatste het Dennis kamp joinen (wat alsnog is gebeurd trouwens
). Ik wilde dat ik in me uppie gelijk had...
En dan is het alleen maar goed om toe te geven dat je iets niet gezien hebt of ongelijk had. Wees op z'n minst een goede verliezer. Edo wist tenslotte ook de laatste 2 afleveringen pas dat Dennis een serieuze mol-kandidaat was!
En voor Edo: Gefeliciteerd man! Geweldig gedaan en terechte winnaar! Als enige goed opgelet vind ik...