Auteur Topic: [Kandidaat] Georgina  (gelezen 35746 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #20 Gepost op: 7-01-2008, 20:21:59 »
Stel de mol dronk water dan was het 'de watergroep gaat fietsen'.
Dat is nogal een grove aanname. PJH heeft verklaard pas vanaf ongeveer afl 3 te weten wie de mol was en daar gebruik van maakte bij een opdracht. Ik denk dus niet dat het anders was geweest als de mol een ander glaasje had gepakt.
The British are not impressed.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #21 Gepost op: 7-01-2008, 21:25:26 »
Wel opvallend vond ik dat toen Georgina haar glaasje water dronk, ze "damn it" uitriep toen het geen tequila bleek te zijn. Is ze zo'n dronkelap dat ze per se iets alcoholisch wilde drinken, al was het maar zo'n klein beetje, of wist ze al wat komen ging en had ze liever bij de fietsers gezeten?

Misschien dacht ze de pineut te zijn op e.o.a. manier, omdat degenen vóór haar wel duidelijk lieten weten tequila te hebben gekregen óf niets lieten merken. Dus misschien was haar eerste reactie : ik heb alleen maar water, dat kan nooit goed zijn.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #22 Gepost op: 7-01-2008, 21:40:02 »
Dat is nogal een grove aanname. PJH heeft verklaard pas vanaf ongeveer afl 3 te weten wie de mol was en daar gebruik van maakte bij een opdracht. Ik denk dus niet dat het anders was geweest als de mol een ander glaasje had gepakt.

Er kan een pauze tussen hebben gezeten, waar de redactie tussen beiden kwam, en toen weer verder met de opname? Of zullen dit soort dingen ook al vast staan in het script van PJH?

Wat ik trouwens eerder denk: het glaasje voor de mol staat op een bepaalde plek op het blad en die moet hij/zij pakken, maar met deze theorie moet de mol wel bij de eerste 'drinkers' hebben gezeten.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #23 Gepost op: 8-01-2008, 03:29:49 »
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het molglaasje invloed heeft op welke groep wat doet. Terwijl een uitspraak als "damn it" op dat moment gewoon te raar is voor een kandidaat om te maken. Voeg hier de muzikale hint aan toe en ik kom momenteel tot de conclusie dat Clearwater idd op de watergroep slaat en de zin "I see trouble on the way" het best kan worden uitgelegd als, het spel is niet zo goed begonnen voor de mol. De mol had liever bij de fietsers gezeten wellicht, maar vergiste zich in het glaasje en flapte er per ongeluk "damn it" uit. Kijk ook naar hoeveel geld er is verdiend, toch redelijk wat.
Georgina heeft wel opgeschreven dat Nicolette roze veters heeft, maar armbandjes haalt ze door elkaar. Terwijl kleding en accesoires nou juist iets is voor vrouwen om aandacht voor te hebben.
Dan klimmen terwijl ze dus wellicht liever had gefietst. Je moet toch toegeven dat zelfs voor een mol het vrij ondoenlijk is om hier de kandidaten ervan te overtuigen dat zij echt niet kan klimmen. Ze moest dus een opoffering maken en dat geld binnenhalen (trouble dus).
Ze weet vervolgens met veel moeite 3 jokers te bemachtigen. Ze biecht dat ze er wel vrij zeker van kan zijn dat er altijd iemand is die zijn jokers niet inlevert. Als je er dan zelf 3 hebt ben je niet heel slim bezig als je ze dan toch inlevert. Zelf je jokers kwijt en 300 euro uit de pot en nog steeds kans er nu uit te gaan. Ook andere kandidaten biechten dat mensen met 1 joker de gok vast nog wel nemen, maar als je er 3 hebt en die inlevert je wel goed gek moet zijn.

Kan in deze fase natuurlijk nog allemaal toeval zijn, maar voor mij reden genoeg Georgina extra in de gaten te houden.
The British are not impressed.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #24 Gepost op: 8-01-2008, 16:17:36 »
Je moet eens goed naar Georginas commentaar tussen de bedrijven door luisteren. Ze weet het allemaal perfect te vertellen, geen speld tussen te krijgen, maar ondertussen laat ze in het spel steken vallen.

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #25 Gepost op: 9-01-2008, 18:09:23 »
Ik kan me niet voorstellen dat een mol met zoveel fanatisme een berg oprent om 1000 euro binnen te halen. Ze zegt zelf: ik denk dat ik dit heel goed en snel kan, erg onmols, geen mol voor mij!

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #26 Gepost op: 9-01-2008, 18:56:10 »
Op de één of andere manier verdenk ik de kandidaten die (bij de meute) het bekendst zijn minder snel van het molschap ???

Maar... ik sluit me wel bij Daedalus aan, want wat Georgina deed was gewoon niet logisch.
Laten we jabberen.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #27 Gepost op: 9-01-2008, 19:27:50 »
Wel opvallend vond ik dat toen Georgina haar glaasje water dronk, ze "damn it" uitriep toen het geen tequila bleek te zijn. Is ze zo'n dronkelap dat ze per se iets alcoholisch wilde drinken, al was het maar zo'n klein beetje, of wist ze al wat komen ging en had ze liever bij de fietsers gezeten?
Dat dammit is blijkbaar een standaard uitspraak van haar, op haar weblog schrijft ze ook het woord dammit.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2008, 20:55:53 door Bakkertje, Reden: link onzichtbaar gemaakt »

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #28 Gepost op: 9-01-2008, 21:23:16 »
Ze zegt ook eerder in de uitzending al een keer dammit, is gewoon een stopwoordje van haar.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #29 Gepost op: 9-01-2008, 21:36:20 »
Ze zegt ook eerder in de uitzending al een keer dammit, is gewoon een stopwoordje van haar.

Klopt. Dat was toen ze zag dat niet Annette, maar Regina een rafelig zwart zweetbandje om haar pols droeg..

Misschien wel een hint, iedere keer als ze dammit zegt, is ze aan het mollen?

-> vraag fout (mols) 'Dammit'
-> waterglas kiezen om te kunnen klimmen (mols) 'Dammit'

Maar heb haar geen dammit horen zeggen toen ze de jokers inleverde, wat zeker ook mols gedrag is.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2008, 21:38:42 door Wilm »
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #30 Gepost op: 10-01-2008, 14:21:09 »
::rofl:: Aanwijzingen zien in een stopwoordje, briljant.

Georgina is voor mij niet de Mol, wel een zeer leuke kandidate die het hopelijk ver schopt.  ::jaja::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #31 Gepost op: 10-01-2008, 15:35:29 »
Ik kan me niet voorstellen dat een mol met zoveel fanatisme een berg oprent om 1000 euro binnen te halen. Ze zegt zelf: ik denk dat ik dit heel goed en snel kan, erg mols, geen mol voor mij!
Volgens mij zou ze nóg sneller de berg zijn opgeklommen als ze geen mol was. Ze is wellicht niet de ideale mol, maar ze is het wél.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #32 Gepost op: 10-01-2008, 16:44:49 »
Ik vind haar website opvallend, deels dezelfde layout als de molsite van .nl
Ook vreemd dat er een balk over haar foto staat, of is het allemaal puur toeval ?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #33 Gepost op: 10-01-2008, 16:46:42 »
::rofl:: Aanwijzingen zien in een stopwoordje, briljant.
Tja, er zijn ook mensen die de uitspraak "tequila" van iemand die net een glas tequila achterover heeft geslagen bijzonder verdacht vinden. Dus het kan altijd gekker.
"Damnit" als je een vraag fout beantwoord is niet vreemd, dat zou als kandidaat juist extreem normaal zijn. "Damnit" roepen als je water drinkt... Tja, ik weet niet of ze dat bij elke willekeurige slok doet, hoe dan ook is het verre van normaal.
The British are not impressed.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #34 Gepost op: 10-01-2008, 18:15:14 »
wie weet heeft ze wel gewoon tequila gedronken :)
ik denk wel dat ze de mol niet is. het zou te gemakkelijk, en te lelijk zijn om weer een mol alla milouska neer te zetten
dennis for mole !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #35 Gepost op: 10-01-2008, 18:28:25 »
Is ook mijn mening. Een mol in "domme gans"-kleren is 1 keer leuk, maar daarna graag weer een ander type.
The British are not impressed.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #36 Gepost op: 10-01-2008, 18:53:46 »
Is ook mijn mening. Een mol in "domme gans"-kleren is 1 keer leuk, maar daarna graag weer een ander type.

Ze heeft dat imago, maar vond haar in de eerste aflevering juist niet als een dom gansje overkomen. Bij het jokergraaien wist ze toch 3 jokers te bemachtigen, wat voor mij een teken is dat ze het spel wel snapt. Dit in tegenstelling tot bv Nicolette, Dennis, Coen en vlgs mij nog iemand die meteen 1 joker graaiden zonder na te denken.

Zou me niks verbazen dat Georgina de finale haalt, misschien als winnaar, misschien als mol
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #37 Gepost op: 10-01-2008, 19:45:19 »
wie weet heeft ze wel gewoon tequila gedronken :)
ik denk wel dat ze de mol niet is. het zou te gemakkelijk, en te lelijk zijn om weer een mol alla milouska neer te zetten

Ik snap echt niet dat mensen haar dom vinden.. Vind haar echt een van de leukste Bners en ze is absoluut niet dom, soms doet ze zich wat dommer voor dan ze is misschien, maar dat is dan juist weer heel slim..
Ik weet zeker dat Georgina een hele goede mol zou kunnen zijn. en als ze de mol niet is hoop ik dat ze het erg ver schopt..
Heb vaak met haar gewerkt en trust me dom is ze zeker niet.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2008, 19:49:06 door xaniapops »
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #38 Gepost op: 10-01-2008, 19:46:52 »
Ik kan me niet voorstellen dat een mol met zoveel fanatisme een berg oprent om 1000 euro binnen te halen. Ze zegt zelf: ik denk dat ik dit heel goed en snel kan, erg onmols, geen mol voor mij!

Of ze heeft geoefend en doet deze opdracht in een keer goed om zichzelf daarmee niet verdacht te maken wetende dat ze van die 1000 euro straks wel weer de helft af haalt met de jokers inleveren.

Op de één of andere manier verdenk ik de kandidaten die (bij de meute) het bekendst zijn minder snel van het molschap ???

Maar... ik sluit me wel bij Daedalus aan, want wat Georgina deed was gewoon niet logisch.

Yvon jaspers, inge ipenburg vielen ook in de groep meest bekend van die seizoenen.
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #39 Gepost op: 10-01-2008, 20:18:31 »
het zou te gemakkelijk, en te lelijk zijn om weer een mol alla milouska neer te zetten
Hoe is Georgina na aflevering 1 dan precies een mol àla Milouska?