Auteur Topic: [Kandidaat] Georgina  (gelezen 35747 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #60 Gepost op: 12-01-2008, 14:57:55 »
Stel Georgina is de Mol: zou ze dan geweten hebben welke drie namen Coen en Dunya in de seinopdracht hadden uitgekozen? Uiteindelijk kiest ze de goede. Dus als ze de Mol is en wilde saboteren, wist ze kennelijk niet dat dit de goede namen waren. Is dat logisch? Ik denk van niet. Ik denk dat er best een manier was om Mol Georgina op de hoogte te brengen van de juiste namen. En dus dat ze niet de Mol is.
Dat is dus precies de (enige) reden dat ik Georgina niet (meer) van het molschap verdenk.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #61 Gepost op: 12-01-2008, 15:45:01 »
Juistum, voor mij DE reden om Georgina flink op de verdachtenlijst te laten zakken.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #62 Gepost op: 12-01-2008, 16:00:51 »
dacht ik :) plus dat het te makkelijk zou zijn om weer een milouska type mol neer te zetten !!
nee, als ik iemand niet verdenk dan is het georgina !
dennis for mole !

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #63 Gepost op: 12-01-2008, 20:24:48 »
Hiermee gaan jullie wel uit van dat de mol wordt ingelicht wat de 3 namen zouden zijn. Mijn indruk was dat de mol gewoon het spel meespeelt en hier en daar een steekje laat vallen. Dat Georgina uiteindelijk op de juiste namen terecht kwam, is toeval, ze heeft wel degelijk lopen klooien.

Mocht de mol inderdaad worden ingelicht wat de 3 namen zouden zijn, zou de opdracht dus nooit kunnen slagen. Het is mooi dat er gemold wordt, maar het mag niet onmogelijk worden voor de kandidaten om een opdracht te halen.
(vergelijk dat een mol altijd gaat abseilen als dat moet)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #64 Gepost op: 12-01-2008, 20:47:06 »
Daarna werden we naar dat meer gebracht. Ik had geen idee hoe die opdracht zou verlopen. Wat dat betreft ben ik als mol toch echt soms afhankelijk van de anderen

uit het dagboek van de mol.. misschien heeft de mol gewoon niet doorgekregen welke namen er gekozen waren.. dat zou die zin iig ook kunnen verklaren
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #65 Gepost op: 13-01-2008, 16:43:54 »
Ik gaat al een tijdje een gedachte door mijn hoofd, en ik vondt tijd die eens te delen, omdat ik benieuwd ben hoe ver gezocht het is... :-\\

Als ik de mol zou zijn deze serie zou ik tijdens aflevering één misschien wel zo gemeen geweest dat ik al mijn jokers op één na had ingeleverd. Als mol moet je een aantal jokers inleveren om geld uit de pot te halen. In principe zal het de mol niet uit moeten maken of er wel of niet iemand uit gaat. Door maar ee ndeel van de jokers in te leveren kan je de andere kandidaten flink in de war brengen, als het gaat om wie wel of niet de jokers in heeft geleverd. Deze verwarring kan erg nuttig zijn voor de mol.

Georgina zie je maar 2 jokers inleveren in aflevering 1. Het geluid laad wel drie jokers horen, maar dat kan er makkelijk bij geplakt zijn.
In aflevering 2, zitten Georgina en Joris met elkaar te praten en zegt Georgina specifiek dat er 3 heeft ingeleverd, dit krijgt best veel aandacht. (Ik zou zelf zeggen "ik heb alle jokers ingeleverd" ipv "ik heb 3 jokers ingeleverd")

Hoe denken jullie hierover, zou een mol een joker kunnen achterhouden, of is dat alleen maar spelbederf?

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #66 Gepost op: 13-01-2008, 16:50:37 »
Ik denk dat een mol een joker achter zou kunnen houden. Om verdacht te zijn - zoals alle kandidaten dat proberen te zijn, om juist een kandidaat te zijn/spelen ("ik heb de joker nodig"). Of inderdaad - om (evt. met het natellen) de boel in de war te schoppen/meer verdenking op de ander te leggen. Alles kan in WIDM.
(Behalve dan dat er 9 glaasjes om het dienbland staan  ;D) In bepaalde situaties kan het een mol misschien goed uitkomen als een specifiek iemand de groep verlaat, maar ik ben van mening dat het de mol in principe niet uitmaakt. Sterker nog - hoe meer mensen in het spel, des te makkelijker het is voor de mol.

Dat Georgina de zin over de jokers zó uit heeft gesproken, vind ik niet extra verdacht.

Laten we jabberen.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #67 Gepost op: 13-01-2008, 17:33:51 »
@Rat: Georgina heeft weldegelijk 3 jokers ingeleverd. Er waren 17 jokers, waarvan 10 ingeleverd. Er waren dus 7 jokers over. Regina hield er 3, Joris en Annette beiden 2 (=samen 7)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #68 Gepost op: 13-01-2008, 17:50:26 »
@Rat: Georgina heeft weldegelijk 3 jokers ingeleverd. Er waren 17 jokers, waarvan 10 ingeleverd. Er waren dus 7 jokers over. Regina hield er 3, Joris en Annette beiden 2 (=samen 7)
Dat Regina er 3 heeft gehouden is ook niet met zekerheid te zeggen. Ze kan er ook eentje in hebben geleverd en dus haar verhaal uit afl. 1 klopt dat ze heeft ingeleverd (maar dat is dan slechts 1 joker).

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #69 Gepost op: 13-01-2008, 20:21:01 »


Die foto is zoooo stoer ;D

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #70 Gepost op: 13-01-2008, 20:31:06 »


Die foto is zoooo stoer ;D

GAME'S ON ! ::ok::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #71 Gepost op: 14-01-2008, 09:59:38 »
@Rat: Georgina heeft weldegelijk 3 jokers ingeleverd. Er waren 17 jokers, waarvan 10 ingeleverd. Er waren dus 7 jokers over. Regina hield er 3, Joris en Annette beiden 2 (=samen 7)

Er is ook niet met zekerheid te zeggen dat Regina ze alle 3 heeft gehouden, ze leverd er 2 in dat is de enige zekerheid die er is, niets meer, niets minder.
Dus het kan best dat Georgina er nog 1 heeft.

En dat maakt som weer compleet Regina 2, Georgina 1, Joris en Anette ieder 2 samen 7
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #72 Gepost op: 14-01-2008, 11:21:01 »


Die foto is zoooo stoer ;D

 :o
camera man zijn is niet het meest veilige baantje  ;D
(en zeker niet als je zo'n shot uitgerekend van georgina moet nemen, klungel nummer 1..  :-X)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #73 Gepost op: 14-01-2008, 12:03:08 »
camera man zijn is niet het meest veilige baantje  ;D
(en zeker niet als je zo'n shot uitgerekend van georgina moet nemen, klungel nummer 1..  :-X)

Die shots zullen wel genomen zijn voordat de kogel in het pistool werd gedaan. Georgina voert hier dan gewoon een toneelstukje op. Maar mooie shots zijn het. ::jaja::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #74 Gepost op: 14-01-2008, 12:08:03 »
klungel nummer 1
In DIDM zei Georgina dat ze motorisch gestoord is. In Katja vs de Rest zat ze bij het langlaufen en het boogschieten idd flink te klungelen. Maar in WIDM toont ze zich verrassend bedreven in oa. klimmen en in schieten. In welk programma is ze nou de mol?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #75 Gepost op: 14-01-2008, 16:31:44 »
Die shots zullen wel genomen zijn voordat de kogel in het pistool werd gedaan. Georgina voert hier dan gewoon een toneelstukje op. Maar mooie shots zijn het. ::jaja::
Dat weet ik wel vrij zeker. Het kan ook nog evt een zgn. "locked off" camera geweest zijn, onbemand. Maar het shot is daarvoor misschien net iets te close.
Hoe dan ook, regel nummer 1, sowieso ook met sporten als boogschieten en natuurlijk ook als je met anderszins geladen wapens werkt, nooit richten als er zich iemand in het shootsveld bevindt.
The British are not impressed.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #76 Gepost op: 14-01-2008, 19:00:37 »
Dat weet ik wel vrij zeker. Het kan ook nog evt een zgn. "locked off" camera geweest zijn, onbemand.

Mhaha, en ze richt ff de verkeerde kant op en de camera is aan flarden. Lol ;D!
The sun came up and reality set in.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #77 Gepost op: 14-01-2008, 19:25:55 »
Ja, dat is voor een Nederlands programma eigenlijk niet te doen, maar je ziet wel eens bij Mythbusters bijv. dat er cameraatjes sneuvelen. Dat zijn dan wel goedkopere dingen, maar toch, zie ik hier niet zo gauw gebeuren.
Ze hadden bij de fietsopdracht natuurlijk wel kunnen vallen zodat de minicamera's stuk waren gegaan, maar dat is wel weer een kleiner risico.
Al met al denk ik dat ze wel zo zuinig op hun apparatuur zijn.

(alhoewel ik 1x een cameraman heb meegemaakt die het niet heel erg had gevonden als zijn camera (zonder filmcassette) in het water was gevallen, omdat hij dan van de verzekering een nieuwere had gekregen)
The British are not impressed.

Offline Whacko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #78 Gepost op: 15-01-2008, 14:16:22 »
wat mij opviel is dat Georgina zegt dat Dunya al eerder in de auto heeft gezegd dat ze geen schietopdrachten zou doen. Daarna laten ze een 'flashback'zien van Dunya, maar er zit geen geluid bij, haar lippen bewegen niet, en je hoort het haar dus ook nooit zeggen. Ik ga er daarom vanuit dat ze het echt nooit gezegd heeft. en dat georgina het maar verzonnen heeft. :)

Offline Rienie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Georgina
« Reactie #79 Gepost op: 17-01-2008, 17:42:07 »
Hey Broeder :)

Daar heb je inderdaad best wel een punt..
ik ga er eens op letten :)