Auteur Topic: [Kandidaat] Patrick  (gelezen 89731 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #60 Gepost op: 17-01-2008, 21:51:46 »
Hij is bij mij juist van het lijstje af, als Mol ga je geen 500 euro binnehalen.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #61 Gepost op: 17-01-2008, 21:55:56 »
Hij is bij mij juist van het lijstje af, als Mol ga je geen 500 euro binnehalen.

Beter 500 dan 3000.
The sun came up and reality set in.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #62 Gepost op: 17-01-2008, 21:56:56 »
Tenzij je er niks aan kan doen dat die jagers niet achter je aankomen. Hij kon moeilijk voor de ogen van Joris en Edo omkeren en naar de jagers gaan.

Dat klungelig het boompje omkappen vind ik niet zo verdacht eigenlijk. Hij's homo.  :P

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #63 Gepost op: 17-01-2008, 21:57:14 »
Beter 500 dan 3000.

Als hij de Mol is dan laat hij zich tikken door de jager.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #64 Gepost op: 17-01-2008, 21:58:11 »
Dat klungelig het boompje omkappen vind ik niet zo verdacht eigenlijk. Hij's homo.  :P

hahaha, ik durfde het eigenlijk niet te zeggen, dus dank je Robbie ;D

Als hij de Mol is dan laat hij zich tikken door de jager.

Kan moeilijk als ze niet in de buurt zijn..

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #65 Gepost op: 17-01-2008, 21:58:58 »


Kan moeilijk als ze niet in de buurt zijn..

Maar hij rende ook té hard.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #66 Gepost op: 17-01-2008, 21:59:26 »
Als hij de Mol is dan laat hij zich tikken door de jager.

Met, zoals Robbie al zegt, 4 wakende ogen van Edo en Joris op je. Neenee.. zsm naar de finish met je 'fooitje'.. Coen loopt toch wel in de val.
The sun came up and reality set in.

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #67 Gepost op: 17-01-2008, 22:01:49 »
Patrick heeft het (als hij de mol is) juist heel goed gedaan.
Hij haalt zelf 500 euro binnen, waardoor hij de verdenking van zich af haalt, maar onderstussen laat hij Coen, die het meeste geld heeft, aan zijn lot over, waardoor hij bijna zeker gevangen gaat worden.

Dus: bijna al het geld weg en zelf minder verdacht vanwege het luttele bedrag dat wel in de pot komt

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #68 Gepost op: 17-01-2008, 22:20:10 »
Was het eigenlijk verboden om, nadat je met geld over de finish kwam om dan rechtsomkeert te maken en mede kandidaten te helpen? Om zo de jagers af te leiden dus?

Want ze hebben daar niets over gezegd. Wel dat ze niet mochten rennen. Nou, wat Patrick liet zien dat kan ik niet anders kwalificeren dan erg hard rennen  ::rofl:: Nee, maar even serieus. Ik vraag me af in hoeverre er consequenties aanhangen als je dingen doet die "eigenlijk" niet mogen.

Bedoel, Patrick ging als enige heel raar direct de handboeien omdoen. Het lukte hem als enige om te ontkomen aan de jagers en nam bovendien slechts 500 mee. Ze haddden toch beter kunnen afspreken dat Patrick wat geld kon overnemen van Coen zodat het goed verdeeld was? 50% kans dat er dan geld over de finish zou komen. Dus meer dan 500 euro, wat nu het geval is.

Maargoed, ik weet het nog niet 1,2,3 met Patrick. Vind hem de minste kandidaat er tussen, dus of ik het nu zo leuk ga vinden als blijkt dat ie de mol is  :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #69 Gepost op: 17-01-2008, 22:34:11 »
Want ze hebben daar niets over gezegd. Wel dat ze niet mochten rennen.
Volgens mij mocht hij dat niet van Edo en Joris, omdat het dan lawaai maakte. De productie zal niet liever gehad hebben dan dat iedereen heen en weer liep en zichzelf verdacht zou maken.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #70 Gepost op: 17-01-2008, 23:57:27 »
Volgens mij mocht hij dat niet van Edo en Joris, omdat het dan lawaai maakte. De productie zal niet liever gehad hebben dan dat iedereen heen en weer liep en zichzelf verdacht zou maken.

ik dacht eigenlijk dat het met veiligheid te maken had, het lijkt me nog best gevaarlijk om te rennen door een maisveld.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #71 Gepost op: 17-01-2008, 23:59:50 »
ik dacht eigenlijk dat het met veiligheid te maken had, het lijkt me nog best gevaarlijk om te rennen door een maisveld.

Dat dacht ik inderdaad ook.
Maar aan de andere kant, als de jagers bovenop een kandidaat mogen springen met een snoekduik, dan zal een sprintje inzetten toch ook wel mogen?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #72 Gepost op: 18-01-2008, 00:01:22 »
Dat dacht ik inderdaad ook.
Maar aan de andere kant, als de jagers bovenop een kandidaat mogen springen met een snoekduik, dan zal een sprintje inzetten toch ook wel mogen?

nuja, het een sluit het ander natuurlijk niet uit.
maar raar was die snoekduik wel, dat is toch nergens voor nodig en alleen maar risicovol?  :-\\ nuja, het oogt natuurlijk wel wat spannender.

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #73 Gepost op: 18-01-2008, 00:55:44 »
Ooit door een maisveld gerend? Doet bijna geen pijn hoor, misschien beetje striemen van de blaadjes maar het is niet erg gevaarlijk, ze mochten wel rennen van de regie. Edo wilde niet dat ze gingen rennen, zodat de jagers hun niet konden horen... Nou ik heb als jochie wel eens in een maisveld tikkertje gespeeld, en ik kan je vertellen dat je op max 15 meter afstand echt ALLES hoort. Of je nu sluipt of niet. En je hoort ook precies  waar het vandaan komt, dus om te gaan sluipen had absoluut geen zin. Je moest inderdaad zien samne te spelen en daarom was het vreemd dat Patrick niet rechtsomkeert het veld in ging om de boel te redden. Daarom was het raar dat Coen zomaar doorloopt vanaf de safe spot nadat Edo zegt 'door! door!'... Hij is superlang en kan direct zien waar de rode vlaggen zijn. Als je dan na 10 meter gepakt wordt is dat óf dom... Of je vertrouwde te veel op Edo...

Patrick heeft voor een mol best veel geld binnengehaald. Ik denk dat dat op zich al heel erg tegen hem spreekt als mol. Er zijn zoveel aanwijzingen voor Patrick, er zijn alleen maar een paar die écht geen verklaring hebben. Dat met die handboei bijvoorbeeld. Dat is gewoon een peteroliedomme actie. Waarom doetie dat? Om de aandacht te vestigen? Issie overenthousiast? Moesten ze echt koppelen? Kon Patrick niet beter tegen Dunya zeggen dat hij dacht dat het niks uitmaakte dat de boei al om zijn arm had omdat hij alleen maar hoefde te draaien, als hij de mol was...? Ik kan het niet anders zeggen dan dat er dit jaar zo'n beetje 6 mollen zijn die allemaal teveel hun best doen om de aandacht op zichzelf te vestigen. Ik zou de testuitslagen wel eens willen zien om te kijken hoever ze uit elkaar liggen en hoeveel procent er gemiddeld goed wordt beantwoord.

Jammer dat je bij dit spel als kijker van te goede huize moet komen om de mol echt te ontmaskeren met glashard bewijs. De enige dingen die dáárbij kunnen helpen zijn de muziekale hints, de dagboeken en pas daarna die gegevens koppelen met wat je hebt gezien in de aflevering.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #74 Gepost op: 18-01-2008, 01:01:48 »
Ooit door een maisveld gerend?

nou, nee  ;D

Citaat
Jammer dat je bij dit spel als kijker van te goede huize moet komen om de mol echt te ontmaskeren met glashard bewijs. De enige dingen die dáárbij kunnen helpen zijn de muziekale hints, de dagboeken en pas daarna die gegevens koppelen met wat je hebt gezien in de aflevering.

dat ben ik niet met je eens, als ik hetzelfde in m´n hoofd heb met glashard bewijs als jij.
bij glashard bewijs denk ik aan de handen hint van inge vorig jaar, maar daar kun je zowel als nieuwkomer als die-hard mol fan met een beetje speurwerk makkelijk achter komen.
voor de rest is het toch veel opletten en kijken wie er fouten maakt en of die te voorkomen waren.
veel psychologie en weinig glashard bewijs imho. (hoewel dat er natuurlijk altijd is, want hints zitten er altijd in).

en juist die dagboeken en muzikale hints zijn dingen waar ik niet van opkijk.
de muzikale hints zijn op vreselijk veel manieren op te vatten en de dagboeken zijn altijd zo geschreven dat je er niets uit kunt halen.
en als je er wel iets uit haalt, is dat meestal toch richting de mol die je al in je hoofd had.  :-X

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #75 Gepost op: 18-01-2008, 01:10:53 »
xD Dan zijn wij precies tegengesteld, want ik vind juist dat je uit de acties van bepaalde personen juist rare dingen gaat zien. Als ik kijk met wat voor theorieën mensen komen... Kom nou, ze gaan echt wel heel ver! Dan vind ik die handen van Inge wel harder bewijs waar je écht op kunt vertrouwen! Volgens mij moet je net zo lang puzzelen met de gegevens tot je echt een totaalplaatje in handen hebt. Gegevens verzamelen en kijken bij wie de molstukjes precies op zijn plaats vallen. Daarvoor moet je denk ik toch eerst een goede indicatie hebben bij welke persoon je het moet zoeken. Van alle acties in het spel kan ik niet meer afleiden wie er nou serieus aan het mollen is en wie niet. Ze mollen toch met zijn allen...

Klinkt lekker wanhopig, maar dat is het ook :P

Offline Mmkk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #76 Gepost op: 18-01-2008, 09:11:35 »
Ooit door een maisveld gerend? Doet bijna geen pijn hoor, misschien beetje striemen van de blaadjes maar het is niet erg gevaarlijk, ze mochten wel rennen van de regie.
Ik weet niet wat de andere mensen aanhadden, maar Patrick heeft die morgen een dikke trui aan getrokken. Als mol zijnde weet je welke opdrachten er komen en als ik weet dat ik door een maisveld moet gaat rennen zou ik ook een trui aan trekken tegen de striemen enzo.  ::vergroot::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #77 Gepost op: 18-01-2008, 14:29:39 »
xD Dan zijn wij precies tegengesteld, want ik vind juist dat je uit de acties van bepaalde personen juist rare dingen gaat zien. Als ik kijk met wat voor theorieën mensen komen... Kom nou, ze gaan echt wel heel ver! Dan vind ik die handen van Inge wel harder bewijs waar je écht op kunt vertrouwen! Volgens mij moet je net zo lang puzzelen met de gegevens tot je echt een totaalplaatje in handen hebt. Gegevens verzamelen en kijken bij wie de molstukjes precies op zijn plaats vallen. Daarvoor moet je denk ik toch eerst een goede indicatie hebben bij welke persoon je het moet zoeken. Van alle acties in het spel kan ik niet meer afleiden wie er nou serieus aan het mollen is en wie niet. Ze mollen toch met zijn allen...

Klinkt lekker wanhopig, maar dat is het ook :P

yes, dat die handen hint kon na een aantal letters gewoon niet meer missen.
maar dit is imho wel de eerste en enige hint in deze categorie in de laatste series!
je had natuurlijk de intro´s van NL1 en het abseilen van NL2, maar toen werd er nog niet zo gespeurd als nu.

en mijn mol kiezen doe ik toch vaak op gevoel, met als gevolg dat ik er tot nu toe nog maar 2 goed had..  ::)
dus ach, er is nog hoop  ;D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #78 Gepost op: 18-01-2008, 16:13:27 »
Patrick gedraagt zich iedere aflevering weer verdacht dom. Met die handboeien dit keer, met het 'vertalen' van de code van Regina en Edo de vorige keer, in het maisveld. Tel daar nog het snelle fietsen bij op.

Patrick is voor mij heel verdacht, samen met Joris.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #79 Gepost op: 18-01-2008, 16:18:02 »
ik vind hem trouwens wel ook verdacht hoor.
inderdaad door met 500euro over de finish te gaan lijkt het of je goed je best hebt gedaan, je hebt toch immers geld binnegebracht. en doordat je niet meer mee kan doen is er één jager extra die dus achter de andere twee aan kan gaan, grotere kans dus dat Coen, die met veel geld liep, gepakt zou worden,,, en dat is niet naar voor een Mol! ::vergroot::
Keep Watching