Auteur Topic: [Kandidaat] Patrick  (gelezen 89743 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #120 Gepost op: 30-01-2008, 12:45:12 »
Tsja, Edo of Patrick, bieden zeeer verdacht wat mij betreft.

Toen Georgina afviel had ik ook één moment van: Patrick is de mol.
Toen ze nl. met z'n tweeën nog over waren omhelsde Patrick Georgina op een manier van "Wat zielig dat jij er uit moet". Voor m'n gevoel realiseerde hij zich pas later dat hij zelf ook nog af zou kunnen vallen (als kandidaat). Niet echt bewijs, meer gevoelsmatig. De manier waarop hij haar omhelsde.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Chanel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #121 Gepost op: 30-01-2008, 13:52:17 »
Ik kan niet uitleggen waarom, maar vanaf het begin is patrick "mijn" Mol al, ik hoop dat ik dit jaar eindelijk eens goed zit, moet namelijk eerlijk bekennen dat ik nog geen enkel jaar goed heb gezeten  ;D

Offline Molicious

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #122 Gepost op: 30-01-2008, 21:02:43 »
Patrick is de mol.

Hij is superfanatiek; maar hij voert eigelijk geen flikker uit.
Bij de bom opdracht laat hij Dennis alles doen. En in het maisveld doet hij ook uiterst fanatiek, maar hij heeft geen één boompje omgehakt. En heeft het nog wat opgeleverd?

Nee inderdaad, niet veel.
Ik zeg ook maar wat..

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #123 Gepost op: 30-01-2008, 21:58:23 »
Jawel hoor, hij bracht 500 euro (van een door hemzelf omgehakt boompje) over de streep en 500 euro is al bijna evenveel als Dennis in 4 afleveringen bij elkaar bracht...

Ik kan niet uitleggen waarom, maar vanaf het begin is patrick "mijn" Mol al, ik hoop dat ik dit jaar eindelijk eens goed zit, moet namelijk eerlijk bekennen dat ik nog geen enkel jaar goed heb gezeten  ;D

:P Als je er toch altijd naast zit, kan ik Patrick nu dus afschrijven? (geintje! xD)

Offline Molicious

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #124 Gepost op: 30-01-2008, 23:02:24 »
Jawel hoor, hij bracht 500 euro (van een door hemzelf omgehakt boompje) over de streep en 500 euro is al bijna evenveel als Dennis in 4 afleveringen bij elkaar bracht...

:P Als je er toch altijd naast zit, kan ik Patrick nu dus afschrijven? (geintje! xD)

Het zou immers wel héél verdacht zijn als ie in 4 afleveringen nog helemaal niks had! Ik bedoel, een mol moet wel een beetje kandidaterig overkomen vind je niet? Als alleen kandidaten (dus de mol niet) voor het geld konden zorgen.. dan zou het wel een makkelijk spelletje zijn. ::hypocriet::
Ik zeg ook maar wat..

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #125 Gepost op: 31-01-2008, 09:47:46 »
Patricks acties inschatten vind ik lastig. (Sowieso: bij WIDM probeert iedereen zich verdacht te maken. Er zijn kandidaten met meer mollenstreken dan de mol. De mol heeft alleen vaak interessantere streken, omdat er meer voorkennis in het spel is (maar dat blijkt helaas vaak pas achteraf). IMHO is de kunst de streken te koppelen aan (de al dan niet) voorkennis. Is deze positie per definitie makkelijk om vanuit te saboteren, etc. Soms heb je iets aan de hints, maar ook deze zijn van multi-interpreteerbaar.Een lastig spelletje, if you ask me. Maar dat maakt het juist zo leuk, he?)
;D
Enfin, Patrick is klungelig en slapjes (no offence), bijvoorbeeld met die boompjes omhakken. Hij stond ze bijna te aaien, man! Is dat een streek, lukt het hem niet? En als het een streek is, is het een mollenstreek of een kandidaat-maar-ik-doe-echt-zo-totaal-alsof-ik-de-mol-ben-hihi-streek? Meestal heb ik wel een soort van gevoel of iemand doet alsof of niet... Bij Patrick vind ik dit lastiger. Als mol heb ik hem in ieder geval niet afgeschreven. Toch zit ik momenteel meer op Dennis (die dan vlg mij gretig gebruik maakt van het blinde enthousiasme en de klungeligheid van Patrick).
Laten we jabberen.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #126 Gepost op: 31-01-2008, 15:50:27 »
Met die boompjes vond ik niet echt verdacht, als je naar die armpjes van patrick kijkt  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #127 Gepost op: 31-01-2008, 19:59:30 »
Patricks acties inschatten vind ik lastig. (Sowieso: bij WIDM probeert iedereen zich verdacht te maken. Er zijn kandidaten met meer mollenstreken dan de mol. De mol heeft alleen vaak interessantere streken, omdat er meer voorkennis in het spel is (maar dat blijkt helaas vaak pas achteraf). IMHO is de kunst de streken te koppelen aan (de al dan niet) voorkennis. Is deze positie per definitie makkelijk om vanuit te saboteren, etc. Soms heb je iets aan de hints, maar ook deze zijn van multi-interpreteerbaar.Een lastig spelletje, if you ask me. Maar dat maakt het juist zo leuk, he?)
;D
Enfin, Patrick is klungelig en slapjes (no offence), bijvoorbeeld met die boompjes omhakken. Hij stond ze bijna te aaien, man! Is dat een streek, lukt het hem niet? En als het een streek is, is het een mollenstreek of een kandidaat-maar-ik-doe-echt-zo-totaal-alsof-ik-de-mol-ben-hihi-streek? Meestal heb ik wel een soort van gevoel of iemand doet alsof of niet... Bij Patrick vind ik dit lastiger. Als mol heb ik hem in ieder geval niet afgeschreven. Toch zit ik momenteel meer op Dennis (die dan vlg mij gretig gebruik maakt van het blinde enthousiasme en de klungeligheid van Patrick).

Misschien houdt hij wel van bomen? Ik vond het wel lief in ieder geval.  ;D

Enfin, Patrick is inderdaad moeilijk te peilen. Ik heb hem ook nog niet 100% kunnen wegstrepen. In de uitzending zie je hem heel mollig doen. Maar vrees dat dat juist door de AVRO is uitvergroot.
Misschien ben ik nog van de oude stempel, maar mijn methode: "Deduction, my dear Watson".  ::vergroot::

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #128 Gepost op: 31-01-2008, 21:26:55 »
Ik vond hem gemeen lachen voordat hij ingevuld werd bij de executie.

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #129 Gepost op: 31-01-2008, 21:44:34 »
Nu Joris kan worden weggestreept, en ik nog steeds niet overtuigd ben van Dennis als mol, komt Patrick wel heel erg in de picture... Of zijn we allemaal toch weer te optimistisch en is de mol dit jaar gewoon weer een vrouw en worden we eventjes allemaal in de maling genomen?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Voor mij is het Patrick.....
« Reactie #130 Gepost op: 31-01-2008, 22:33:46 »
Patrick heeft duidelijk geprobeerd de opdracht met het telefoonnummer te laten mislukken. Hij had het makkelijk want Dunya deed gezellig met hem mee. Patrick probeerde eerst Dunya over te halen niet te dicht bij de toren te komen omdat anders Joris het niet goed zou kunnen zien? Lijkt mij onzin. Ik weet niet wie nou op straat wilde gaan liggen, dacht Dunaya maar Patrick ging er in elk geval graag in mee, weer veel tijd verloren. Met het dak op en af gaan verloren ze ook veel tijd. Ik denk dat Patrick niet zoveel moeite heeft hoeven doen om het te laten mislukken.
Bij Edo en Dennis ging het wèl goed en ik heb daar geen molacties kunnen ontdekken. De enige andere molacties waren van Joris, maar die zegt het er zo expliciet bij dat hij geen mol is voor mij. Dan had hij ook wel kunnen zorgen dat hij een groen scherm kreeg. Of zorgen dat hij het telefoonnummer niet goed zag of zo.

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #131 Gepost op: 31-01-2008, 23:52:50 »
Patrick je was weer briljant deze uitzending !!

Ik wil wel een keer met je op vakantie.. zo een smerige kop zou ik nl. ook getrokken hebben bij het aanschouwen van de dekentjes in zo'n ranzig hostel ;-)

 >:D

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #132 Gepost op: 1-02-2008, 01:55:32 »
Op de .nl site staan de opdrachten beschreven en zo ook de vragen en antwoorden die een ieder in de envelop had zitten. Dit waren dus niet de goede antwoorden bij de vraag, daar moesten ze tijdens de achtbaan achter komen.
Dan vind ik het antwoord van Patrick toch wel erg gek, hij kreeg er 4 door en zegt het antwoord wat in zijn envelop zat, wat dus nooit de juiste kon zijn.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #133 Gepost op: 1-02-2008, 02:14:43 »
Op de .nl site staan de opdrachten beschreven en zo ook de vragen en antwoorden die een ieder in de envelop had zitten. Dit waren dus niet de goede antwoorden bij de vraag, daar moesten ze tijdens de achtbaan achter komen.
Dan vind ik het antwoord van Patrick toch wel erg gek, hij kreeg er 4 door en zegt het antwoord wat in zijn envelop zat, wat dus nooit de juiste kon zijn.
Dat is inderdaad wel erg verdacht. Typisch een mollenstreek!

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #134 Gepost op: 1-02-2008, 09:12:26 »
Na Aflevering 5 weet ik nu zeker dat Patrick de mol is!  >:D
Dennis, Dunya & Edo stemmen allemaal op Patrick, en kregen een groen scherm,
Terwijl Patrick ook een groen scherm kreeg!
Vanaf het begin is hij 'mijn' Mol.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #135 Gepost op: 1-02-2008, 09:40:02 »
Dennis, Dunya & Edo stemmen allemaal op Patrick

Weet je dat zeker  ??? ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #136 Gepost op: 1-02-2008, 09:47:41 »
Nee. Kan allemaal gemonteerd zijn.  :P

Daarbij:
- als drie kandidaten Patrick stemmen, is ie blijkbaar niet zo goed in het verbergen van z'n geheime molidentiteit
- Regina stemt (als we die beelden mogen geloven) Edo en kreeg ook een groen scherm. Edo is dus ook de Mol?


Ik krijg steeds meer de indruk dat het gewoon een hele goede molkandi is, die anderen op een verkeerd been kan zetten en zelf voor de winst gaat. (moet ie wel nog de juiste mol vinden)

@wwg: mag ik ook mee op fkansie?  ::hypocriet::

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #137 Gepost op: 1-02-2008, 10:16:44 »
@wwg: mag ik ook mee op fkansie?  ::hypocriet::

gezellig

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #138 Gepost op: 1-02-2008, 11:03:44 »
Patrick streep ik nog steeds niet weg.
Ik vind hem overigens echt grappig. ::rofl::
Laten we jabberen.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #139 Gepost op: 1-02-2008, 11:26:55 »
Na Aflevering 5 weet ik nu zeker dat Patrick de mol is!  >:D
Dennis, Dunya & Edo stemmen allemaal op Patrick, en kregen een groen scherm,
Terwijl Patrick ook een groen scherm kreeg!
Vanaf het begin is hij 'mijn' Mol.
Dat is nou het mooie van de actie van Joris... we denken dat we daardoor dingen weten, maar het is niet zo...
Iedereen kan voor Patrick gaan in deze aflevering en er in blijven zelfs als Dunya de mol blijkt, zolang Joris de test slechtere maakt. Als Joris niet de mol is en alles op zichzelf heeft ingevult (wat er dom zou zijn) en er ook nog eens lang over doet, dan mogen de andere kandidaten extra veel fouten maken, en dus ook massaal op de verkeerde mol zitten.