Auteur Topic: [Kandidaat] Patrick  (gelezen 89788 keer)

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #220 Gepost op: 12-02-2008, 23:05:29 »
Zomaar wat vraagjes voor de Patrickverdenkers van een Dennisverdenker die nog steeds niet helemaal zeker is:

- Wat vinden jullie Patricks beste molactie?
- Waarom maakt Patrick zich zo verdacht door de anderen eerst niet in zijn hotelkamer met foto's te laten komen?
- Waarom verdienen Dennis en Patrick 500 euro met de raadsels in de fabriek (bommen) terwijl Dennis vraag 1 al niet weet, dus: waarom maakt Mol Patrick daar geen gebruik van?
- Waarom verdient Patrick samen met Regina daarna nog eens 500 euro door op tijd het laatste vertrek te bereiken? Patrick lijkt nog haast te hebben ook, hij had een discussie over de Topitos kunnen starten maar doet dat niet!
- Wat doet Patrick er aan om de opdracht met de taxi's te laten mislukken naast het verwisselen van de T en A, wat recht wordt gezet?

 :)

Die zit!  8) Game, set and match, Heinz!

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #221 Gepost op: 12-02-2008, 23:51:12 »
- Wat vinden jullie Patricks beste molactie?

Patricks beste mogelijke Molactie was in het maisveld waar hij finishte met 500 euro zodat de jagers zich volledig op Coen (1625 euro) konden concentreren. Ook in het hotel was hij goed bezig door de foto's op de verkeerde manier om te draaien. En bij het wegen van de bagage leverde hij veel meer kilo's in dan Dennis.

Citaat
- Waarom maakt Patrick zich zo verdacht door de anderen eerst niet in zijn hotelkamer met foto's te laten komen?

Tijdrekken. De klok liep al en elke minuut die eraf ging, maakte het moeilijker om de proef te laten slagen.

Citaat
- Waarom verdienen Dennis en Patrick 500 euro met de raadsels in de fabriek (bommen) terwijl Dennis vraag 1 al niet weet, dus: waarom maakt Mol Patrick daar geen gebruik van?

Dennis wilde per se met Patrick. Misschien verdacht hij Patrick. Patrick zou dan als Mol goodwill willen kweken bij Dennis. Denk aan de IKEA-opdracht in de derde Vlaamse reeks waar de Mol de juiste schroef aanwees.

Citaat
- Waarom verdient Patrick samen met Regina daarna nog eens 500 euro door op tijd het laatste vertrek te bereiken? Patrick lijkt nog haast te hebben ook, hij had een discussie over de Topitos kunnen starten maar doet dat niet!

Dit is inderdaad raar! Maar ook Dennis doet wel eens iets wat je niet van een Mol verwacht.

Citaat
- Wat doet Patrick er aan om de opdracht met de taxi's te laten mislukken naast het verwisselen van de T en A, wat recht wordt gezet?

Telefoonnummers doorgeven aan de taxi's zodat ze elkaar gaan bellen en onbereikbaar zijn (volgens hem dan, misschien draaide hij wel verkeerde nummers).
Vraag terug: twijfel je er echt nog aan dat Dennis de Mol is? ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #222 Gepost op: 13-02-2008, 09:28:51 »
Dennis wilde per se met Patrick. Misschien verdacht hij Patrick. Patrick zou dan als Mol goodwill willen kweken bij Dennis. Denk aan de IKEA-opdracht in de derde Vlaamse reeks waar de Mol de juiste schroef aanwees.

Dat was niet alleen om goodwill te kweken, dat was om het wantrouwen dat Inge en Shadia in hem hadden te benutten, met als gevolg dat er ook geld niet in de pot ging.

Citaat
Vraag terug: twijfel je er echt nog aan dat Dennis de Mol is?

Je weet het nooit met dit spel. ;D

Nog een extra vraagje voor de Patrickverdenkers:

- Zou de Mol een Topito van een kandidaat stelen die bijna een volle Topo heeft? (Ik denk het niet: gemene actie waar de Mol weinig voordeel van kan halen, behalve dan misschien dat hij zo overkomt als een kandidaat.)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #223 Gepost op: 13-02-2008, 11:37:58 »
Ja, want dan komt ie over als een kandidaat.  ;D


Daarbij zou het me niet verbazen als de Mol ook instructies krijgt van de productie om bepaalde dinge nte doen, om wat sensatie te krijgen. Dat hem dus ingefluisterd is een topito te stelen, omdat dat leuk is voor de kijkers.
Ik zeg niet dat het ook zo is, maar het zou me dus niets verbazen.

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #224 Gepost op: 13-02-2008, 11:41:00 »
Telefoonnummers doorgeven aan de taxi's zodat ze elkaar gaan bellen en onbereikbaar zijn (volgens hem dan, misschien draaide hij wel verkeerde nummers).

Ja maar wie vroeg om die telefoonnummers?

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #225 Gepost op: 13-02-2008, 17:34:40 »
Zomaar wat vraagjes voor de Patrickverdenkers van een Dennisverdenker die nog steeds niet helemaal zeker is:

- Wat vinden jullie Patricks beste molactie?
  Als eerste aankomen bij het fietsen >:D
- Waarom maakt Patrick zich zo verdacht door de anderen eerst niet in zijn hotelkamer met foto's te laten komen?
  Omdat hij de Mol is ;D
- Waarom verdienen Dennis en Patrick 500 euro met de raadsels in de fabriek (bommen) terwijl Dennis vraag 1 al niet weet, dus: waarom maakt Mol Patrick daar geen gebruik van?
  Om ervoor te zorgen dat Dennis hem niet gaat verdenken.
- Waarom verdient Patrick samen met Regina daarna nog eens 500 euro door op tijd het laatste vertrek te bereiken? Patrick lijkt nog haast te hebben ook, hij had een discussie over de Topitos kunnen starten maar doet dat niet!
  De Mol heeft die topito's niet nodig!
- Wat doet Patrick er aan om de opdracht met de taxi's te laten mislukken naast het verwisselen van de T en A, wat recht wordt gezet?
  Ophangen als Edo hem wat vraagt, Telefoon nummers door geven.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #226 Gepost op: 13-02-2008, 17:34:53 »
M.b.t. de foto opdracht: Ze hebben nooit alle foto's te pakken en al helemaal niet alle goede foto's. Patrick (en trouwens ook iedere andere kandidaat) kan ook foto's weggehaalt hebben. Vooral in het begin als hij nog niet ontdekt is, heeft hij alle tijd om foto's weg te plukken.

Ik vindt Patrick trouwens wel slecht liegen nadat hij de topito gejat heeft. Weet niet of dat wel past bij de mol. (In DIDM is hij trouwens wel heel sterk.)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #227 Gepost op: 13-02-2008, 18:50:48 »
Zomaar wat vraagjes voor de Patrickverdenkers van een Dennisverdenker die nog steeds niet helemaal zeker is:

- Wat vinden jullie Patricks beste molactie?
  Als eerste aankomen bij het fietsen >:D
- Waarom maakt Patrick zich zo verdacht door de anderen eerst niet in zijn hotelkamer met foto's te laten komen?
  Omdat hij de Mol is ;D
- Waarom verdienen Dennis en Patrick 500 euro met de raadsels in de fabriek (bommen) terwijl Dennis vraag 1 al niet weet, dus: waarom maakt Mol Patrick daar geen gebruik van?
  Om ervoor te zorgen dat Dennis hem niet gaat verdenken.
- Waarom verdient Patrick samen met Regina daarna nog eens 500 euro door op tijd het laatste vertrek te bereiken? Patrick lijkt nog haast te hebben ook, hij had een discussie over de Topitos kunnen starten maar doet dat niet!
  De Mol heeft die topito's niet nodig!
- Wat doet Patrick er aan om de opdracht met de taxi's te laten mislukken naast het verwisselen van de T en A, wat recht wordt gezet?
  Ophangen als Edo hem wat vraagt, Telefoon nummers door geven.


met alle respect, dit zijn kul antwoorden natuurlijk .
 Waarom maakt Patrick zich zo verdacht door de anderen eerst niet in zijn hotelkamer met foto's te laten komen?
  Omdat hij de Mol is ;D
zo lust ik er nog meer :) misschien wilde hij eerst wel gewoon zelf rond kijken ? ...
nee, dit overtuigd mij niets :)

dennis for mole !

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #228 Gepost op: 13-02-2008, 18:52:51 »
met alle respect, dit zijn kul antwoorden natuurlijk .
 Waarom maakt Patrick zich zo verdacht door de anderen eerst niet in zijn hotelkamer met foto's te laten komen?
  Omdat hij de Mol is ;D
zo lust ik er nog meer :) misschien wilde hij eerst wel gewoon zelf rond kijken ? ...
nee, dit overtuigd mij niets :)


Ik wist niets anders meer  :-[
misschien is patrick ook wel niet de mol!

Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #229 Gepost op: 14-02-2008, 23:56:36 »
Nou, wie nu nog denkt dat Patrick de mol is... moet deze aflevering nog maar eens goed bekijken.

Offline Tara01

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #230 Gepost op: 15-02-2008, 08:36:44 »
Dunya had duidelijk op Patrick gestemd / alles op Patrick ingezet en zij ligt er nu uit... betekend dat dus dat Patrick de mol NIET is (anders was zij er nog wel, toch?!)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #231 Gepost op: 15-02-2008, 08:39:46 »
Ook na aflevering 7 blijf ik erbij dat Patrick de Mol is.
We horen Dunya in een biecht wel zeggen dat ze op Patrick zit, maar dat kan ze heel gemakkelijk liegen.

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #232 Gepost op: 15-02-2008, 09:51:25 »
Ook na aflevering 7 blijf ik erbij dat Patrick de Mol is.
We horen Dunya in een biecht wel zeggen dat ze op Patrick zit, maar dat kan ze heel gemakkelijk liegen.

en of gewoon veel fouten gemaakt in d'r tests.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #233 Gepost op: 15-02-2008, 10:59:12 »
Dunya had duidelijk op Patrick gestemd / alles op Patrick ingezet en zij ligt er nu uit... betekend dat dus dat Patrick de mol NIET is (anders was zij er nog wel, toch?!)

En Regina had alles ingezet op Dunya, maar ligt er niet uit. Betekent dus misschien wel dat Regina de Mol wel is.  ;)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #234 Gepost op: 15-02-2008, 11:49:46 »
En Regina had alles ingezet op Dunya, maar ligt er niet uit. Betekent dus misschien wel dat Regina de Mol wel is.  ;)

De combinaties van mensen in groepjes maakt het natuurlijk wel ingewikkelder als dat.
Als Dennis de mol is zat Dunya samen met de mol in een groep bv als je dan in de test invult dat de mol (Dunya in het geval Regina) in het piniatagroepje zat zit je toch goed met het antwoord ook al is Dennis eigenlijk de mol. (En trust me Dennis is de mol  >:D )
Zo geld dit voor nog veel meer testen en vragen natuurlijk.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #235 Gepost op: 15-02-2008, 22:20:43 »
De combinaties van mensen in groepjes maakt het natuurlijk wel ingewikkelder als dat.
Als Dennis de mol is zat Dunya samen met de mol in een groep bv als je dan in de test invult dat de mol (Dunya in het geval Regina) in het piniatagroepje zat zit je toch goed met het antwoord ook al is Dennis eigenlijk de mol. (En trust me Dennis is de mol  >:D )
Zo geld dit voor nog veel meer testen en vragen natuurlijk.

Ja zo ging het eigenlijk ook toen Karen eruit ging in WIDM 3 (met George)
Vrijwel iedereen zat op Karen (dus hartstikke fout) maar Karen was degene die eruit vloog. Echter, Karen zat die aflevering als enige bij George in een opdracht en dus hadden al diegenen die Karen als mol hadden helemaal per ongeluk nogal wat vragen goed  ::jaja::
Verder zei Dunya bij Schiffers ook nog dat er vragen over wie wat had gegeten bij waren, en die kan je met een verkeerde mol ook goed hebben, omdat de echte mol toevallig hetzelfde at. Zo zijn er vast nog meer voorbeelden.

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #236 Gepost op: 18-02-2008, 09:15:18 »
Ook na aflevering 7 blijf ik erbij dat Patrick de Mol is.
We horen Dunya in een biecht wel zeggen dat ze op Patrick zit, maar dat kan ze heel gemakkelijk liegen.

Dat vind ik ook, er is nog niks bewezen, ze kan wel Patrick als mol hebben maar veel fouten in de test, dus het zegt nog niks. Ik blijf erbij Patrick mijn mol!! (Al is Dennis ook best vedacht ;))

 ::zwaai::

Tessa

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #237 Gepost op: 18-02-2008, 12:25:06 »
Ik geloof niet dat Patrick de mol is. Als mol zijnde ga je geen tas/slot kapot maken van een kandidaat om een topito te stelen.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #238 Gepost op: 18-02-2008, 12:32:46 »
Ik vind Patrick op zich wel gemeen.
En een Mol moet ook wel een beetje gemeen zijn, anders is het geen goede mol.
En in de Test van Aflevering 7 zitten ook vragen die Dunya niet kán weten.
(Dit kun je vinden op WIDM.nl)
Bijvoorbeeld deze:

5. Als hoeveelste bestuurde de Mol de auto tijdens de Safari-opdracht?
Als eerste
Als tweede
Als derde
De Mol was hier niet bij

Deze zou ze vergeten kunnen zijn.
8. Welke sleutels kreeg het team van de Mol de eerste kist tijdens de Zee-opdracht?
500, 350, 250 euro
150, 750, 1250 euro
De Mol zat in een helikopter
 

 

stepany

  • Gast
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #239 Gepost op: 18-02-2008, 16:31:43 »
Ik geloof niet dat Patrick de mol is. Als mol zijnde ga je geen tas/slot kapot maken van een kandidaat om een topito te stelen.

Waarom niet?